Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Tebi ta avto res ni namenjen. Koliko sranja v kratkem casu (zapornice, divjad).

Kar se tice pa servisa; Avto ni moj pa bi najraje zdaj zapeljal bager v salon pa jim je*al vse po spisku. Pa saj niso normalni. Res upam, da ti uspe na vseh ravneh in da zadevo spravijo v red. Saj ne morem verjeti, da se v teh casih dogajajo tako absurdne reci.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 2CV

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Saj ne morem verjeti, da se v teh casih dogajajo tako absurdne reci.
Tudi jaz sem malce šokiran. Sploh, ker gre za servis, ki je v 100% lasti generalnega uvoznika. Kako dafak to funkcionira, ker očitno jaz nisem edini primer?
Me ima, da bi še kak mail stisnil na Toyota Motor Europe, ker s takimi neumnostmi delajo tako škodo znamki, da si niti ne predstavljajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: 2CV

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Tudi jaz sem malce šokiran. Sploh, ker gre za servis, ki je v 100% lasti generalnega uvoznika. Kako dafak to funkcionira, ker očitno jaz nisem edini primer?
Me ima, da bi še kak mail stisnil na Toyota Motor Europe, ker s takimi neumnostmi delajo tako škodo znamki, da si niti ne predstavljajo.
Jaz bi dejansko napisal mail na TME ali pa se boljse uradni dopis. Resno mislim.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ko se m bil jaz na Lexusu so bili isti majstri in ista urna postavka, kot Toyota za navadna servisna dela. Je pa (še) bil respect do Lexus znamke, si vedno dobil zastonj nadomestni avto brez doplačila, če le si ga zahteval.

Je pa to bilo 5+ let nazaj, ko so tudi kleparsko ličarska dela dosti outsourcali. Avto si res pustil v BTC in oni so rihtali dele, popravljal pa je nek zunanji pogodbenik.

Zadnja leta so pa tako šalabajzerji. Kaj se je spremenilo vmes, šefi, zaposleni, pa ne poznam.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Je pa to bilo 5+ let nazaj, ko so tudi kleparsko ličarska dela dosti outsourcali. Avto si res pustil v BTC in oni so rihtali dele, popravljal pa je nek zunanji pogodbenik.

Zadnja leta so pa tako šalabajzerji. Kaj se je spremenilo vmes, šefi, zaposleni, pa ne poznam.
Moj "wild guess" bi bil, da so izračunali, da je ceneje, če delajo sami. Folk je itak nezahteven, nima pojma o avtih in spregledajo pol stvari, ko dobijo sijoče opran avto nazaj.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
A to zanalašč plačujejo slabo osebje (mehanike itd.) pa zato noče noben delat (po motu: ne moreš ti mene tako malo plačat kot lahko jaz lahko malo delam) al kaj?!? :sprasujemse:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Sam sploh ne vem kdo kvalitetno kleparsko popravi nove toyote, toliko izboklin in vdolbin pa nekih čudnih izrastkov na vozilih še ni bilo in jasno da ličarji/kleparji stare šole tega ne znajo popravit. Mogoče je treba peljat h komu ki popravlja ferrarije, tam so bolj navajeni takih čudnih oblik .. samo klic, ker je po novem vse karbon, treba dobit kakega starega kleparja za eksotična vozila! ;)

P.S. moja ima yarisa pri lovšetu sedaj v obdelavi, me je že strah kakšen bo prišel nazaj.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Hvala za objavo. Se bom na daleč izogibal Toyote BTC.
Toyota BTC, moja nakupna izkušnja pri njih:
samo povpraševanje in testna vožnja sta bila OK, o samem popustu niso hoteli slišati nič (niti centa), za rabljeno vozilo po sistemu staro za novo so mi ponudili pa 2k €, pa še to v stilu "bodite zadovoljni, ker ta avto ni vreden NIČ".
No, v drugem Toyota salonu so avto vzeli staro za novo brez pregovarjanj za 3,5 k € (sami so postavili tako ceno).
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.674
829
113
Pred leti so mi nekaj kleparsko-ličarsko popravljali.Ker je bila corolla relativno nova sem namenoma izbral Toyoto, da bo ja vse original in tip-top.
No zgodba se je vlekla kar nekaj časa, saj so mi naknadno še 2x popravljali.Bilo je slabo narejeno, posledice pa so se vedno pokazale (luščenje barve, razpokana barva), čez nekaj časa ...po več mesecih oz. Po več kot letu dni.
Sicer niso nič komplicirali glede reklamacije, so se izgovarjali da jim kleparijo/ličarstvo izvaja 1 zunanji.....
Nekako sem se v 12 letih lastništva, zmenil vse kar je bilo potrebno in nikoli niso komplicirali,......so pa bile pri avtu določene zadeve, na katere niso imeli vpliva oz. Mi niso mogli pomagat,......pa določeni rez.deli so imeli vesoljsko ceno.

Razmišljal sem tudi o novi toyoti(auris ,avensis ,verso....).......star avto so mi ocenili zalo slabo......no potem sem po spletu okoliščin kupil rabljenega švaba(avens razred), ki je bistveno bolje skup setavljen, bolj dodelane detajle,....sam ima pa "cvetke" druge sorte...
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Tudi jaz sem malce šokiran. Sploh, ker gre za servis, ki je v 100% lasti generalnega uvoznika. Kako dafak to funkcionira, ker očitno jaz nisem edini primer?
Me ima, da bi še kak mail stisnil na Toyota Motor Europe, ker s takimi neumnostmi delajo tako škodo znamki, da si niti ne predstavljajo.
Lahko na TME do nezavesti maile pošiljaš. Prišlo bo do dirketorja za regijo (Adria) in to je točno tam, kjer je zdaj.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Zdaj ne vem, kako je pri Toyoti, ampak pri kakšnih drugih znamkah je včasih kar pomagalo, če si pisal v štab podjetja. V tem primeru, če bi bilo pismo prevedeno v japonščino bi znalo biti še bolj udarno:fredi:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Japonci bi najbrz znoreli, ce bi videli kaksne salabajzrske uradne servise imamo. Pa ne samo to kako so soforumasu naredili dodatno skodo na vozilu, temvec tudi ze samo obnasanje in pristop. Pac balkanska mentaliteta pa vse nekaj na cetrt narejeno. Skratka obup.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in 2CV

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Lahko na TME do nezavesti maile pošiljaš. Prišlo bo do dirketorja za regijo (Adria) in to je točno tam, kjer je zdaj.
Zadeva se lahko čisto lepo stopnjuje. Zdaj se bo morda slišalo otročje, vendar sem prepričan, da če bi vztrajal, bi definitivno dobil neko pozornost. Začneš z dopisi v sloveniji, nato greš na toyota motor europe, nato pišeš uradne dopise direkt na japonsko. Ja, bi šel zadeve tudi uradno prevajat v japonščino, če bi bilo treba. V kolikor ne bi bilo odziva je tu še vedno opcija medijskega linča. To bi pa težko prežvečili, sploh pri toyoti na globalni ravni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in BigPoppa

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.732
2.345
113
Pomurje
Tukaj se vidi vsa beda koncesij, pooblaščencev, subvencij.
Trg takoj ne deluje, ker ima backup pooblaščenec, ki ga proizvajalec potrebuje skoraj bolj kot pooblaščenec proizvajalca.