Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.287
351
83
Mene bolj moti, da ne morem nikjer vklopiti, da bi stalno svetile zadnje luči. Ker to je pa največji fail avtomobilizma zadnjih 10 let... In da ni zvočnega signala, ko zakleneš avto (to bom sicer še podrobneje raziskal, ker pri us modelih ta možnost obstaja).
 
  • Všeč mi je
Reactions: alesn in McGiver

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni so pri renoju in mercedesu razložili, da je to problem kombinirane dnevne in pozicijske led luči. Če vklopijo, da z "dnevnimi" gorijo zadnje luči, se prednja avtomatično vrže v pozicijsko svetilnost.

Imajo pa to Audiji in Cintroeni 10+ let stari (za druge nisem na tekočem).
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Ne vem zakaj bi to delal mehanik proti plačilu, če pa je ta opcija opisana v priročniku in jo mora on samo aktivirat. Jaz enostavno ne bom prevzel vozila dokler to ne bo omogočeno. Brezplačno seveda.
Razlaga simbolov: O = na voljo, — = ni na voljo
Zajeta slika11.JPG
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.975
113
EU
Zvočni signali so prepovedani v EU :jok:. Tako imaš alarmno napravo brez sirene, ki samo utripa z lučmi in smerokazi. Kontra tega bodo električni avti imeli obvezna piskala, da opozarjajo pešce (ki telefonirajo med hojo) pri hitrosti pod dvajset kilometrov na uro.
Eeee.. odpiranje oken na pilota nisem nikoli pogrešal. Niti ne znam čemu je to potrebno poleg dobre klima naprave. Daljinec bi bil kot pilot za TV s stotimi gumbi.
Po opravljenem rednem servisu mi serviser vrne ključe od avta . Pogledam ključe in pravim, da to niso moji, ker moji nimajo posebej gumba za prtljažnik.
Seveda so bili moji, samo tega gumba nisem nikoli uporabil :valjamse:
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Zvočni signali so prepovedani v EU :jok:. Tako imaš alarmno napravo brez sirene, ki samo utripa z lučmi in smerokazi. Kontra tega bodo električni avti imeli obvezna piskala, da opozarjajo pešce (ki telefonirajo med hojo) pri hitrosti pod dvajset kilometrov na uro.
Eeee.. odpiranje oken na pilota nisem nikoli pogrešal. Niti ne znam čemu je to potrebno poleg dobre klima naprave. Daljinec bi bil kot pilot za TV s stotimi gumbi.

No zadeva je zelo priročna v vročih dneh, ker si lahko šipe spustš dol že na veliki razdalji in ko prideš do avta je ta že prezračen. Seveda spet govoriš nekaj na pamet. Če nekaj nisi imel, ne veš kako to pogrešati. Gumbov ni nič več, ker vse dela preko gumba za odklep in zaklep, ampak je bolje pametovat tu gori.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Gumbov ni nič več, ker vse dela preko gumba za odklep in zaklep, ampak je bolje pametovat tu gori.
Kako pa najlažje zapreš vsa okna naenkrat, ko se vsedeš v avto (razen da pritisneš na vse gumbe za okna na vratih)? Ker najbrž je malo butasto, da moraš najprej zakleniti avto, da potem lahko še na gumb za zaklep zapreš okna (če ne motim je vedno ta vmesna stopnja, tudi ko odpiraš okna, moraš najprej pritisniti, da odkleneš avto, ne gre samo, da bi pritisnil in držal v prvo) :sprasujemse:
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Gre. Odkleneš in držiš, zakleneš in držiš. Samo to vi, ki tega niste nikdar imeli ne veste.
Samo to pomeni, da sediš v avtu in ga predhodno zakleneš (ker sicer se avto sam ne zaklene, vsaj ne Corolla). Ali pa da še stojiš zunaj in ga moraš zakleniti, da se lahko zaprejo okna in ga potem zopet odkleniti, da se lahko usedeš v avto. To se sliši tako malo odveč.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Daljinsko odpiranje in zapiranje vseh oken istočasno je namenjeno (izključno) temu, da avto "na daljavo" ohladiš, ali pa delno odprta okna zapreš v primeru dežja.
Jaz večkrat tako na dvorišču pred pisarno pustim avto na soncu s centimeter, dva odprtimi okni in če pride dež, jih na daleč zaprem.
Logično, da če sediš v avtu pol zapiraš in odpiraš preko gumbov.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.975
113
EU
To je drugo. Meni tudi začne piskati ko grem ven in je ključ v žepu. To je bolj tiho piskanje, ki se sliši samo v bližini avta. V navodilu je opisano kot zunanjie alarm za ključe. V prejšnjem sem imel v sklopu alarmne naprave, katera je dvakrat glasno zapiskala ob zaklepanju in enkrat pri odklepanju. Pozneje sem hotel posebej nabaviti podoben alarm, in delajo samo "tihe".
Khm...ko odpirate okna na avtu z daljincem, to pomeni da imate klimatsko napravo zanič...eee... slabo dimenzionirano. :evil:
 

damci

Pripravnik
12. sep 2007
247
6
18
Meni so pri renoju in mercedesu razložili, da je to problem kombinirane dnevne in pozicijske led luči. Če vklopijo, da z "dnevnimi" gorijo zadnje luči, se prednja avtomatično vrže v pozicijsko svetilnost.

Imajo pa to Audiji in Cintroeni 10+ let stari (za druge nisem na tekočem).

Za zeno sva pred par tedni kupila novo Kio Ceed in ima to ze po defaultu, torej ce je stikalo za luci na avtomatiki, gorijo sprednje dnevne luci in zadnje luci.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Khm...ko odpirate okna na avtu z daljincem, to pomeni da imate klimatsko napravo zanič...eee... slabo dimenzionirano. :evil:
Morda imajo to v kakšni prestižni limuzini, kako drugače urejeno (pa dvojne klime), kjer imajo še hlajenje sedežev poleg, ampak v teh bolj poceni zadevah, pa ne vem, kako si ti predstavljaš, da bo delovala klima pri avtomobilu temne barve s povsem črno notranjostjo, kjer je vse segreto na najmanj 60°C :sprasujemse:
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
Hlajenje sedežev gor ali dol, ko se vsedeš v tako pregret avto si popolnoma prešvican še preden uspeš najdit kontakt in kakršenkoli gumb. Četudi bi klima bila sposobna potem svoje naredit v trenutku, si niti predstavljat ne znam kakšen blizzard bi moral to bit.

MTL je povedal, da se je na določenih VW jih dalo vklopit nekakšen način za vroča podnebja. Rezultat je bila baje taka sibirija iz zračnikov, da je še vsakemu ki se je zato odločil zadevo kasneje izklapljal.

Tako da rešitev je bodisi zračenje z odprtimi okni ali pa kak aktiven šibedah z ventilatorjem na sončne celice. Al pa po ameriško, možnost prižgat avto na daljinca in počakat da klima naredi svoje.

Iz lastnih izkušenj lahko povem, da naredi tistih nekaj sekund odprtih oken naredi reeees konkretno razliko. Imel sem Volvo S60, pri katerem to ni bilo mogoče. Običajno sem skakal okrog avta, kot ena opica in odpiral vsa vrata, preden sem se vsedel noter.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Morda imajo to v kakšni prestižni limuzini, kako drugače urejeno (pa dvojne klime), kjer imajo še hlajenje sedežev poleg, ampak v teh bolj poceni zadevah, pa ne vem, kako si ti predstavljaš, da bo delovala klima pri avtomobilu temne barve s povsem črno notranjostjo, kjer je vse segreto na najmanj 60°C :sprasujemse:
Ker klima deluje pri izključenem avtomobilu.
Vsem pametnjakovičem glede stekel: preberite si priporočila za uporabo klime. Najslabše kar lahko narediš je, da se usedeš v 60 stopinj in nabiješ klimo v sebe, namesto, da bi prej prezračil avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jason