Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
Mene bi bolj kot performanse za tisto 1 sek. ali porabo goriva zanimalo ali je ta 1.2 turbo za kej. Hibridni skop vsi vemo da je dober in bulletproof, kako je pa z tem 1.2? Verjetno jih je zelo malo prodanih.

Igzekli, ne vem zakaj bi kupoval toyoto z mlinčkom, ki jih malo prodajo. Bistvo in prednost toyote je ravno v hibridnem sklopu, preostanek avta pa pri ostalih znamkah itak večinoma bolje razumejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
A to je nepomembno? Ali pa, da v "imenu varnosti" ob vsakem zagonu resetira električno ročno in jo je treba spet vklapljat (to sem po mojem v tej temi prebral)? Vedno je nekaj. V najboljšem primeru smo izgleda čudno.

Pač toyota je kul avto, ampak s turbo mlinčkom ali dizlom je pa brezvezen avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
405
239
43
A to je nepomembno? Ali pa, da v "imenu varnosti" ob vsakem zagonu resetira električno ročno in jo je treba spet vklapljat (to sem po mojem v tej temi prebral)? Vedno je nekaj. V najboljšem primeru smo izgleda čudno.

Pač toyota je kul avto, ampak s turbo mlinčkom ali dizlom je pa brezvezen avto.
Sploh ne vem kaj hočeš povedat, kakšno resetiranje ročne ??? Vedno kaj, navedi konkretno...... Kako izgleda pa ja, to je pač stvar okusa....
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
Ja v normalnem avtu se električna ročna sama zategne, če ji tako rečeš. Vsakič, ko je treba, dokler ji ne rečeš, da je dovolj. V toyoti pa baje samo do ponovnega zagona avta. A šipe se odpirajo na daljinca ali ne? To tudi vem, da se je nekaj debatiralo pa se ne spomnim rezultata.

Sicer pa who cares... itak bo za vsako naumnost opravičilo. Magari zaradi "varnosti" ali pa je itak brezveze, da bi delalo drugače.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Naj napišem še mojo izkušnjo, mogoče bo komu pomagala pri odločitvi. Torej kupil sem 2.0 hybrid, oprema sol. Do sedaj sem naredil 3000km. Takole čez palec bi rekel, da sem od tega naredil 2500 po AC, ostalo pa regionalke in mesto. V nedeljo sem šel tankati. Prevozil sem 700km in tankal 34.6l. To je tudi do sedaj edina hiba corolle. Izjemno majhen rezervoar za gorivo. Vse ostalo zaenkrat top. Najbolj sem presenečen nad porabo. Iskreno sem pričakoval okrog 6l. Računalnik mi trenutno kaže 5.2l/100km (celotno povpreče prevoženih kilometrov), zadnje polnjenje pa je pokazalo celo manj kot 5l. Na avtocesti nisem največji divjak imam pa vsak dan prižgan radarski tempomat in nastavljen je na 140km/h.

Definitivno je drugačna vožnja kot z dizlom. Še vedno mislim, da bo večini ljudem dizel na avtocesti bolj všeč kot hibrid. Sam pa se težko odločim. Oba imata svoje prednosti. Dizel ponuja bolj surov občutek (ob pritisku takoj odreagira), pri hibridu se opazi malce elastičnosti. Se pa pospeševanj toliko ne "čuti" in sem kdaj kar začuden ko pogledam na števec. Definitivno pa v različici 2.0 ni tako glasen kot sem pričakoval glede na pisanje na tem forumu. Vrhniški klanec pri 140 postreže s 3300 obrati (seveda so odvisni od pospeševanj, ampak povprečje je nekje tu). Po ravninskih delih je vožnja neslišna, v klance pa slišna vendar je vse skupaj znosno in neutrujajoče.

Sem pa navdušen nad tem kako hitro se ogreje na delovno temperaturo. Dejansko res zelo zelo hitro.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Ja v normalnem avtu se električna ročna sama zategne, če ji tako rečeš. Vsakič, ko je treba, dokler ji ne rečeš, da je dovolj. V toyoti pa baje samo do ponovnega zagona avta. A šipe se odpirajo na daljinca ali ne? To tudi vem, da se je nekaj debatiralo pa se ne spomnim rezultata.
Ti si malo pomešal ročno in auto hold. Šipe se pri meni odpirajo na daljinca, ker sem to omogočil v techstream.

Drugače se pa strinjam s tabo, prednost tega avta je ravno v hibridnem pogonu. Če ga nebi bilo bi jaz kupil Mazdo 3.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
Ti si malo pomešal ročno in auto hold. Šipe se pri meni odpirajo na daljinca, ker sem to omogočil v techstream.

Drugače se pa strinjam s tabo, prednost tega avta je ravno v hibridnem pogonu. Če ga nebi bilo bi jaz kupil Mazdo 3.

Ja, auto hold. Zame je to pač ročna, ki sama dela :) To sem vklopil prvič, ko sem se usedel v avto in avtomatik nikamor več ne leze sam od sebe in z ročno se ne ukvarjam. Ko avto ustavim na displayu pač piše (P) in ko pritisnem gas avto spelje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
Dizel ponuja bolj surov občutek (ob pritisku takoj odreagira)

No tole ni čisto res, dizel z avomatikom se zna kar malo obotavljat. Sploh pa pri modernih dizlih ne čutiš več v riti, čeprav solidno pospešuje. Zame je sicer glavna prednost dizla, da se menjalnik lahko zanaša na motorni navor in se pri zmernem pospeševanju v zvočnem smislu ne zgodi nič :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: BrunoMars

masevc

Guru
2. sep 2007
3.427
858
113
No tole ni čisto res, dizel z avomatikom se zna kar malo obotavljat. Sploh pa pri modernih dizlih ne čutiš več v riti, čeprav solidno pospešuje. Zame je sicer glavna prednost dizla, da se menjalnik lahko zanaša na motorni navor in se pri zmernem pospeševanju v zvočnem smislu ne zgodi nič :)
Odvisno od nastavitev. Enak sklop v Pasatu ali Octavii RS je popolnoma drugače nastavljen.
 

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
No tole ni čisto res, dizel z avomatikom se zna kar malo obotavljat. Sploh pa pri modernih dizlih ne čutiš več v riti, čeprav solidno pospešuje. Zame je sicer glavna prednost dizla, da se menjalnik lahko zanaša na motorni navor in se pri zmernem pospeševanju v zvočnem smislu ne zgodi nič :)

Sam sem vozil starega dizla, zato primerjava res mogoče ni ravno pravšnja za današnji čas. Se pa strinjam s tabo ...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.530
168
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
samo eno vprašanje - zakaj USB ključki, če imamo bluetooth? meni na misel ne pade več, da bi USB tlačil not, enostavno Apple Music in piči.

vseeno, za tiste, ki imate raje USB ključke - obstaja ultramajhen ključek, v Hondi je delal super, je pa tudi res, da sem imel glasbo lepo urejeno po izvajalcih in albumih - ključek je bil Leaf 32GB, res majčken, komaj opazen.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Saj se ti ni treba ukvarjat za umret. Meni avtomatsko začne Google Music špilat. Ko sem imel AjFouna, pa Apple Music.
Ni šans, da bi se bilokdaj še šel ukvarjat z USB ključki ali pa celo CDji. This is so 1990s. :p
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.187
5.732
113
Za umret ne, je pa treba po vsakem rebootu telefona aplikacijo vsaj enkrat zagnat, drugače ne dela :) Ali pa če imaš kak preveč pameten huawei, ki jo radostno fukne iz memorije, tudi ne. Kar je zame na koncu isto, kot da ne dela. Če te aplikacije drkaš karnaprej tega verjetno niti ne opaziš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

BrunoMars

Fizikalc
9. jan 2020
224
50
28
Sam nisem se toliko raziskoval. Ali predvaja glasbo tudi ce je aktivna se kaksna druga aplikacija? Ob klicu se prekine in nato se nadaljuje predvajanje glasbe?
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.018
828
113
Za umret ne, je pa treba po vsakem rebootu telefona aplikacijo vsaj enkrat zagnat, drugače ne dela :) Ali pa če imaš kak preveč pameten huawei, ki jo radostno fukne iz memorije, tudi ne. Kar je zame na koncu isto, kot da ne dela. Če te aplikacije drkaš karnaprej tega verjetno niti ne opaziš.

Heh, pust milenijce, vse vedo :) 16Gb USB zaenkrat popolnoma zadostuje, ni pripomb. Avto pa itak zakon :)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Sam nisem se toliko raziskoval. Ali predvaja glasbo tudi ce je aktivna se kaksna druga aplikacija? Ob klicu se prekine in nato se nadaljuje predvajanje glasbe?
Apple Music? Ko prižgeš avto, začne špilat, kjer je prej nehalo. Ko ugasneš, neha. Ob klicih in prometnih informacijah prekine. Enako velja za navodila navija, če ga uporabljaš. Drugega pa že ne rabiš, ali pač?