Tesla MODEL 3

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Avtor članka je deb**. Noro kako gnili so Slovenski članki sploh o EV. Siol, tole ipd. obupni prevodi in brezvezne statistike ki so več meseci zamika...wtf.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sam si pa pameten u stoo mater, pa niti ne ločiš med siolom in žurnalom.

Sem še našteval naprej vire, kjer sem zasledil debi** EV "članke", oz. prevedeno klik sranje brez konteksta.

Seveda imam... za norveško so podatki na voljo online VSAK DAN! Podobno natačno se da slediti tudi Španijo in Nemčijo. Če so taki oh in sploh novinarji in ne debili, bi to vse našli.

Lahko bi pa vsaj pravilno intepretirali podatke, ki jih dobijo drugje. Kako sodit avto, ki se izdeluje 3 leta in v kosu pride v razmaku 20 dni velike količine v roke kupcev kočno po 3 letih? Res zgovorna statistika, če v 1 mescu dostaviš za več let naročil...

Kaj bojo pa za te mesce napisali ko ni ladij? Prodaja je -90% pa ne objavljam tega tukaj, ker ne bi blo v kontekstu. Bolj je zanimivo, da imaš več 100 tesl na zalogi po EU.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Koliko je industrija v resnici izgubljena pri avtonomni vožnji je ravno ta indikacija koliko senzorjev potrebujejo. Pa po novem še 20 GPSov, pa 5G omrežje bo naredilo revolucijo in podobne neumosti.

V resnici pa en človek z dvema rokama in dvema očesoma ter predvsem svojimi možgani, opravi zadevo bolje.
No, če zraven še sliši, pa toliko bolje, če mu slučajno kdo hupa. :)

Jaz mislim, da glede na napisano, je industrija udarila ob zid kompleksnosti.
90% zadev so podelali v zadnjih 20ih letih in so že mislili, da drže boga za jajca. Sedaj so pa udarili v zid, kjer bodo za naslednjih 9% rabili naslednjih 20 let razvoja in potem še 20 za naslednjih 0,9%.
In to ne more rešit noben lidar, radar ali kamera, ker težava ni v senzorjih, ampak v procesirni logiki avtonomne vožnje aka AI bulšit.

Musk je pa itak navaden nakladač in nategun. Tesle ne bodo povsem avtonomno taxirale vsaj še 40 let. Če bodo čez 10 let uspele taxirat samo v parih urejenih mestih, ki jih bodo skartografirali do nanometra, bo že veliko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Se strinjam, razen glede tistega o človeku. Že sedaj tehnologija lahko v VEČINI primerov prej opazi nevarnost (Lidar) kot jo zazna človek in ustrezno reagira.
Recimo en video Tesle, ki je zavirala pri nesreči vozila en ali dva avta pred tem avtom. Tehnologija tudi ni utrujena, razkurjena na šefa ali ženo, itd. Meni je že enkrat avto samodejno zaviral, ker sem spregledal en avto.
Upam pa, da bodo vseeno prej spravili tehniko do prave avtonomne vožnje. Seveda ne pacači kot Uber ali Tesla, ki v živo beta testira na svojih kupcih in zavaja na polno o vsem, da le preživi še eno četrtletje.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Takšno asistenco imajo praktično tudi vsa ostala vozila; za to ti res ni treba kupiti precenjene Tesle.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Tesla je bila navedena le kot primer ;).
Drugi primer je bil moj kup pločevina, ki je daleč od Tesle :).
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.427
858
113
Ksz

Tesla je bila navedena le kot primer ;).
Drugi primer je bil moj kup pločevina, ki je daleč od Tesle :).


Črne napovedi za Tesline delnice
Medtem ko je Wall Street letos kljub negotovosti, ki vlada v zadnjih tednih, še vedno v krepkem plusu (v primerjavi s 1. januarjem je Dow Jones višji za več kot 10 odstotkov, Nasdaq za 17 odstotkov), pa so Tesline delnice v nemilosti vlagateljev. V ponedeljek so prvič po decembru 2016 zdrsnile pod 200 dolarjev in so letos izgubile že 38 odstotkov. Večji vlagatelji zapuščajo lastniško strukturo (finančna družba T. Rowe Price je v prvih treh letošnjih mesecih prodala več kot 80 odstotkov svojega deleža v tem podjetju), analitiki pa znižujejo ciljno vrednost delnic. Najbolj ekstremni so pri banki Morgan Stanley, kjer so zapisali, da bi v najslabšem primeru tečaj Teslinih delnic lahko strmoglavil na le 10 dolarjev. Pri Morganu so zaskrbljeni zaradi vedno večje Tesline zadolženosti in nič kaj spodbudnih napovedi o kitajskem povpraševanju po Teslinih avtomobilih. Mimogrede: včeraj je eden od analitikov razkril, da je Apple pred približno šestimi leti poslal ponudbo, da bi Teslo prevzel za ceno okrog 240 dolarjev za delnico.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma pojma nimajo! Prašajte Gupeta tu na forumu, Tesla je topshit fElon Musk pa še bolj. :p

Še dolgo za it do $TSLAQ :cool: