SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Vprašal sem na servisu škoda in seat (ko sem gledal avto v salonu imata oz. imajo vsi zraven servis) in vsi so rekli servis na 60.000k med 350 in 400€. Sj tudi lahko delaš servis olja na 30.000km ampak vsi priporočajo in tudi sam delam na 15.000km servis.

Moja informacija je prav tako iz servisa, vem pa tudi, da imajo ponekod še "stare" info oz. kar posplošujejo na podlagi prešnjih 6-stopenjskih DQ250 menjalnikov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Ne priporocam imeti 2 avta pri bajti z razlicnim menjalnikom. Al oba rocna al oba avtomatic.

Imamo že 9 let oba in tudi redno se menja voznika sem in tja, pa nikoli nobenega problema. Priznam pa da na začetku se mi je zgodilo, da sem zaverglal ročnega v prestavi brez sklopke, ene dvakrat v vseh teh letih se mi je to zgodilo.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.018
828
113
Ker? Jst mam dva rocna in enga dsg in nimam nobenih problemov se premikat med njimi.

Isto. Sploh ni problema, ce odstejem, da sem kmalu po prehodu na avtomatika, parkrat cudno vzgal 'pretikaca' :) Drgac pa oba voziva kar se nama sprdne. Hcerka k izpit dela je pa samo: 'to je pa cool' rekla, k me je mal s hibridom po parkingu prevazala. Zaenkrat nobenih tezav.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Ker? Jst mam dva rocna in enga dsg in nimam nobenih problemov se premikat med njimi.

Jaz ima sem šel zadnjič po dolgem času z ženinim Scenicom z ročnim menjalnikom in mi je na prvem križišču crknil. Se pozna. Tako, kot tudi ni najbolje imeti enega dizla in enega bencinarja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Primus

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ma ce mas 2 avta z razlicnim menjalnikom, moras ob menjavah nonstop biti pozoren...
Pri nas imava naceloma oba automatica...sem pa ze prisel veckrat v rocnega in ga vzgal brez sklopke...:zardelalter:
Zato sem tudi napisal, da je dobro oba met aut ali oba rocnega.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Sem za štos nabildal v konfiguratorju Leona st na opremo Superba L&k, kar je bilo, ker npr hlajenja zicov ni, pa se česa. Sem prišel iz 27k na 35,7k :D Sej ne bi nikoli tega vzel, mo me je zanimala primerjava.

Pri novem Leonu je tako ja. Prii starem so imeli pa pakete, kjer si dobil res ugodjo opremo. Za okoli 3 jurje doplačila (FR Paket 2 in Mat Black), si na FR (ki je bil v osnovi za 1,5 TSI DSG 24 jurjev) dobil: 18 colska platišča, alkantara športne sedeže, obloge na vratih iz alkantare, črn strop, strešno okno, najboljšo navigacijo, aktivni tempomat, asistenco za zastoje, lane assist, prepoznavanje znakov, opozarjanje na mrtvi kot in vse ostale asistence, kamero, črna ogledala, full keyless, DAB in kaj vem kaj še.

Sicer je pa tudi zdaj to vseeno 5 jurjev razlike (L&K je kakor vem skoraj 4 jurjev). In ja, pri Seatu se prej dobi popust. Se pač ne prodajajo tako, kot škode, kjer kupci kar v vrsti čakajo.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Večine sodobnih vozil ne boš več vžgal brez stisnjene sklopke ;).

Se najdejo se glanc novi, kjer lahko vzges brez stiska sklopke. Vem, ja, da si napisal vecine. Cudno, ker baje so to uvedli varnostno, da mulci ne obrnejo kljuca v brzini...in da se vedno delajo avte brez te varnosti, ampak ce se le da, bi najraje imel v druzini 2 avta z istim...enostavno mi ni za misliti, kaj moram narediti, ko menjujem dnevno..tedensko..kakorkoli pac.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
784
351
63
Sem za štos nabildal v konfiguratorju Leona st na opremo Superba L&k, kar je bilo, ker npr hlajenja zicov ni, pa se česa. Sem prišel iz 27k na 35,7k :D Sej ne bi nikoli tega vzel, samo me je zanimala primerjava.

Saj ne navijam za nobenega, ampak Corollo 2.0 TS Hybrid si gledal?
Sam sem v podobni dilemi in me prav zanima, kako se bo razpletlo :)

Je pa tako, da trenutno imam skoraj do konca z opremo naloženega Sportsvana in na slabše opremljen nov avto ne grem. Res škoda, da ni naslednika. Bi ga takoj vzel. Je en velik kompromis (vsaj zame) glede velikosti, prostornosti, višine sedenja in cene.
Sem najprej gledal Karoq-a in Ateco, ampak se mi vseeno zdita malo previsoka. Ker je pogoj bencinar + avtomatik, se kar malo bojim visoke porabe goriva + slabše lege. Bi pa vseeno moral prej narediti testno vožnjo.
Octavie itak ni bencinarja v kombinaciji z DSG, tako da trenutno odpade. Bo pa kmalu na voljo priključni hibrid. Ampak odvisno kako bo cenovno.
Potem sem v konfiguratorju z vso želejno opremo naložil Golfa 1.5 eTSI, ampak sem takoj na 31k€ , kar mi je malo preveč. Sem pa v sredo zmenjen za testo vožnjo z Golfom 1.5 eTSI in kdo ve, mogoče pa me z vožnjo premami. Če dajo konkreten popust, bi ga mogoče kljub majhnosti naročil. Če ne, potem pa je v igri tudi Corolla 2.0 TS Hybrid Executive, za 30k€ in ugodnejšim financiranjem.
 
Nazadnje urejeno:

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.256
3.670
113
davorinm.wordpress.com
Saj ne navijam za nobenega, ampak Corollo 2.0 TS Hybrid si gledal?
Sam sem v podobni dilemi in me prav zanima, kako se bo razpletlo :)

Je pa tako, da trenutno imam skoraj do konca z opremo naloženega Sportsvana in na slabše opremljen nov avto ne grem. Res škoda, da ni naslednika. Bi ga takoj vzel. Je en velik kompromis (vsaj zame) glede velikosti, prostornosti, višine sedenja in cene.
Sem najprej gledal Karoq-a in Ateco, ampak se mi vseeno zdita malo previsoka. Ker je pogoj bencinar + avtomatik, se kar malo bojim visoke porabe goriva + slabše lege. Bi pa vseeno moral prej narediti testno vožnjo.
Octavie itak ni bencinarja v kombinaciji z DSG, tako da trenutno odpade. Bo pa kmalu na voljo priključni hibrid. Ampak odvisno kako bo cenovno.
Potem sem v konfiguratorju z vso želejno opremo naložil Golfa 1.5 eTSI, ampak sem takoj na 31k€ , kar mi je malo preveč. Sem pa v sredo zmenjen za testo vožnjo z Golfom 1.5 eTSI in kdo ve, mogoče pa me z vožnjo premami. Če dajo konkreten popust, bi ga mogoče kljub majhnosti naročil. Če ne, potem pa je v igri tudi Corolla 2.0 TS Hybrid Executive, za 30k€ in ugodnejšim financiranjem.

Ta teden imam testno vožnjo s corollo ts hybrid. Sem bookiral že 3 tedne nazaj, ker je tok zasedeno. Bom vseeno šel sprobati, skodit ne more. Če misliš testirati, se jim najavi čimprej. :)

Infotainment sistem je baje zelo slab, če ti to igra vlogo. Zanima me pa glasnost med vožnjo pri crusanju vs. Pospeševanju. Prvo je baje zelo tiho, drugo pa precej glasno.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.357
1.350
113
Pri glasnosti naj bi pomagala 2.0 varianta motorja, če ne bo OK z 1.8, se probaj zmeniti še za 2.0.

Pri ocenjevanju, kako moteče je "dretje" motorja s CVT menjalnikom, ko pohodiš gas razmisli tudi, kakšna je velika večina tvoje vožnje, če je to mestna vožnja potem dobro preizkusi, če se da avto voziti brez "dretja" pri mestni vožnji... Če greš 2x na dan na AC, pa probaj, kako moteče se zdi pospeševanje na uvozu na AC...

(Še malo off-topic: zaradi Bruseljske neskončne genialnosti (Greta je gotovo že zrajcana do amena) zadnje mesece kup proizvajalcev (gledal sem sicer bolj nižji razred avtov) lovi grame CO2 ko zmešana, in klasičnih avtomatov je vse manj, kup avtov ima samo še ročne menjalnike, nekateri (pol) avtomatske robotizirane (Hyundai, VAG), drugi CVTje (Japonci)... Zdi se, da je Toyoti z njenimi CVTji/eCVTji sekira v med padla, kup drugih pa je ostalo s spuščenimi hlačami...

Toyota prodaja tudi PSA dvojčka v stilu dostavnika tipa kangooja, ki ima, zanimivo, 8-stopenjski avtomat (gotovo zaradi load in towing capacityja), ki bi bil krasna stvar v vseh avtih... Ampak si preprosto ne morejo špogati ga dati še v bolj civilne avte... Da o modi s tricilindrsko katastrofo niti ne začenjam, ker ima avto bencinarja s 3 cilindri :D :bonk:

Za to, kaj se dobro pelje v avtu, si noben proizvajalec ne more več privoščiti, da bi se sekiral. Bravo, glave Bruseljske. Samo še elektrika nas lahko reši, he he...)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Ta teden imam testno vožnjo s corollo ts hybrid. Sem bookiral že 3 tedne nazaj, ker je tok zasedeno. Bom vseeno šel sprobati, skodit ne more. Če misliš testirati, se jim najavi čimprej. :)

Infotainment sistem je baje zelo slab, če ti to igra vlogo. Zanima me pa glasnost med vožnjo pri crusanju vs. Pospeševanju. Prvo je baje zelo tiho, drugo pa precej glasno.
Pospesevanje je tako glasno kot pri vsakem avtu na 6000rpm... se pa zdi glasno, ker je cruising v tem avtu precej tih napram konkurenci. Govorimo o hitrostih tja do 100kmh.

Dodajam:
Watch “Toyota Corolla 2019 2.0 hybrid Touring Sport 180hp acceleration” on Vimeo:

Watch “Toyota Corolla TS 2.0 hybrid 2019 drive #1” on Vimeo:
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.357
1.350
113
Se ga da vsaj trajno izklopiti?

Sicer pa hrup res ni videti prav grozen... V Normal načinu je verjetno slabše?