SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

igi

Guru
13. okt 2007
5.372
999
113
Celje
Obišči stran
klasičnega avtomatskega menjalnika potem v avto za 30k ne bom našel.

Koleos pa ima CVT, in berem, da ko se ta nisanov CVT razleti, glava precej boli.

Evo, ročnega pa nebi več imel...

Bom na koncu res počakal nekaj električnega in konec debate. Samo ko bo tam začelo kaj crkovati bo šele veselica, ker noben pod kozolcem ne bo uspel nič popraviti.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
tale stavek pridobi na svoji absurdni vrednosti, kadar ga ti izrečeš... človeka prav razvedri. Hvala.
Sem že mislil,. da boš kaj napisala o avtomatskem menjalniku, ker menda precej veš ... kot ženska.
Ampak ne.
In povsem lahko bi ta stavek izrekel kdo drug, ne jaz. Mogoče bi bil potem manj absurden, ali?

Point, da ne bi (za)tavala v megli, pa je tokrat sledeč: eden mora bit prvi.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Samo toliko za info...klasicni avtomatski pride recimo v Opel Zafiri, verjetno se v kakem znotraj druzine Opel...kaka Insignia mogoce...ampak v Zafiri vem, da je klasika.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Sem vozil nekaj dni pred korono cel dan testno korolo TS 2.0 sport. Zelo dober avtek. eCVT čisto spodobno dela, za normalno vožnjo, za kar je tudi hibrid namenjen. Meni osebno všečna zadeva. Res da sem CVT že vajen z maxi skuterja, ampak zadevo se da v večini primerov zelo lepo vozit tudi brez tuljenja. Veliko ljudi vse vrste CVT vozi popolnoma narobe. Večina On/OFF. Se pravi gas do fula in spuščanje gasa do konca,- Ko se enkrat navadiš lahko recimo pospešuješ do željene hitrosti brez da bi pohodil do kraja, pa si mogoče kako sekundo kasneje na željeni hitrosti. Kar se tiče glasnosti. Ja je glasen, ko ga zahodiš do kraja, če normalno pospešuješ je sprejemljiv. Nekdo je gor spraševal za pospeševanje v hrib. Čatež ob Savi - smer ljubljana, pospeševanje na AC v hrib od recimo 50-120. Tak od oka 10-15 sekund dretja. Nato radar na 130 in slišiš praktično samo gume. Za moj stil vožnje sprejemljivo.

V glavnem zadeva je nekoliko drugačna od drugih, ampak ko se navadiš in stil vožnje prilagodiš je popolnoma sprejemljiva. In trenutno bi imel samo klasični avtomatik ali eCVT. Zakaj. Ko odprem net in pogledam za DSG EDC in ostalimi mi grejo kocine pokonci. Vse riba, cene pa kot da kupuješ palice zlata, ne pa del za avto. Pri serviserjih še ni neke prakse za vzdrževanje, pač da bi lahko vsak to rihtal. Prvi kolker tolk servis za menjalnike imam 70 km stran, tisti na gorenjskem baje da ima 2 meseca čakalne dobe za zamenjavo olja oz. servis. Da bi pol Slovenije dal prek za rihtanje nekega menjalnika ali menjave olja. Ne hvala. Avto mora meni služit, ne jest njemu. Toyoto pa vsakih 100 jurjev daš na servis, menjava olja 100 EUR in voziš. Mam raje ročnega, kot da se hebem z nekimi polizdelki, samo zato ker so IN.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.686
3.567
113
Sem vozil nekaj dni pred korono cel dan testno korolo TS 2.0 sport. Zelo dober avtek. eCVT čisto spodobno dela, za normalno vožnjo, za kar je tudi hibrid namenjen. Meni osebno všečna zadeva. Res da sem CVT že vajen z maxi skuterja, ampak zadevo se da v večini primerov zelo lepo vozit tudi brez tuljenja. Veliko ljudi vse vrste CVT vozi popolnoma narobe. Večina On/OFF. Se pravi gas do fula in spuščanje gasa do konca,- Ko se enkrat navadiš lahko recimo pospešuješ do željene hitrosti brez da bi pohodil do kraja, pa si mogoče kako sekundo kasneje na željeni hitrosti. Kar se tiče glasnosti. Ja je glasen, ko ga zahodiš do kraja, če normalno pospešuješ je sprejemljiv. Nekdo je gor spraševal za pospeševanje v hrib. Čatež ob Savi - smer ljubljana, pospeševanje na AC v hrib od recimo 50-120. Tak od oka 10-15 sekund dretja. Nato radar na 130 in slišiš praktično samo gume. Za moj stil vožnje sprejemljivo.

V glavnem zadeva je nekoliko drugačna od drugih, ampak ko se navadiš in stil vožnje prilagodiš je popolnoma sprejemljiva. In trenutno bi imel samo klasični avtomatik ali eCVT. Zakaj. Ko odprem net in pogledam za DSG EDC in ostalimi mi grejo kocine pokonci. Vse riba, cene pa kot da kupuješ palice zlata, ne pa del za avto. Pri serviserjih še ni neke prakse za vzdrževanje, pač da bi lahko vsak to rihtal. Prvi kolker tolk servis za menjalnike imam 70 km stran, tisti na gorenjskem baje da ima 2 meseca čakalne dobe za zamenjavo olja oz. servis. Da bi pol Slovenije dal prek za rihtanje nekega menjalnika ali menjave olja. Ne hvala. Avto mora meni služit, ne jest njemu. Toyoto pa vsakih 100 jurjev daš na servis, menjava olja 100 EUR in voziš. Mam raje ročnega, kot da se hebem z nekimi polizdelki, samo zato ker so IN.

Doktorat o tem kako ga je treba (za isti učinek) drugače vozit kot ostale avte se ti mal tepe z zaključkom da mora avto tebi služit in ne obratno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
No ja, če se naučiš kako sekundo prej gas spustit to ravno ni služenje avtu, če moraš pol slovenije dat prek za nek servis, pa odcolat nekaj jurjev pa je služenje avtu
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.273
3.687
113
davorinm.wordpress.com

Priponke

  • Screenshot_20200922_000323_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_20200922_000323_com.google.android.youtube.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 183
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.391
1.355
113
klasičnega avtomatskega menjalnika potem v avto za 30k ne bom našel.

Koleos pa ima CVT, in berem, da ko se ta nisanov CVT razleti, glava precej boli.

Evo, ročnega pa nebi več imel...

Bom na koncu res počakal nekaj električnega in konec debate. Samo ko bo tam začelo kaj crkovati bo šele veselica, ker noben pod kozolcem ne bo uspel nič popraviti.

Preveri še evropske znamke (Citroen, Opel, Reno), včasih so imeli Aisinove 6-stopenjske klasične avtomate (ki so odlični za vozit in zelo zanesljivi, firma je v lasti Toyote) v le malo večjih avtih, od razreda C4 in Astra dalje. Morda še kje vztrajajo z njimi, jaz sem gledal res malčke.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Ford (recimo Kuga) ima tudi klasiko. Večina ostalih od 2018 tudi. Vse kar je 8 brzin je to to. Menda lasten razvoj oziroma skupaj z GM.
 

B81

22. jul 2007
34.500
8.961
113
Toliko pametovanja o menjalnikih... če se kupi nov avto, se dobi vsaj 5 let garancije, pri VW tudi 6 (+2), pri Kii celo 7 in v tem času menda navadni uporabnik avto že zamenja ali ne?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ni nujno, poznam več ljudi, ki kupi nov avto in ga potem ima po 10 let let ali ve, še več je takih kjer avto ostane nekje v familiji, če se seveda izkaže, da je dober. Nek klump pa jasno, da prodaš po 5 letih.