SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Ni se mi dalo dvakrat pisati, skratka, Hyundai nima več klasičnih avtomatov, pač pa robotizirane ročne in DCT, VAG pa isti jajc od menjalnika in DSG. Eden je za vozit za zjokat, drugi pa, ko crkne. (Zanimivo se zdi, da se je Hyundai, z lastno proizvodnjo menjalnikov, uspel ujeti na limanice polomije dvosklopčnih menjalnikov...)

A ni DSG dvosklopčni robotiziran ročni menjalnik? Tole je ja spletni in ne... akademski forum.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Meni je tole na Toyoti še vedno moteče. Navaden menjalnik se "zažene" do rdečega polja in potem obrati padejo, dokler spet ne "nabere". Pri CVT je pa hrup konstanten. Saj za vozit je verjetno ok, samo mene bi motilo.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.362
987
113
Celje
Obišči stran
OK, če sem prav razbral iz te teme:
CVT je žalost za zjokat se,
DSG je katastrofa,
robotiziran je kr nekaj,
hyundai ima zanič "avtomatske" menjalnike

Kaj potem sploh še ostane? Renojev EDC?
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Saj 2.0 s svojimi 180 konji tudi da nekaj od sebe. Tako da je tisto nekaj sekundno tuljenje pri polnem gasu, poplačano z konkretnim pospeševanjem. No, razen če si od prej vajen kakih GTI- R ali RS variant.

Bi pa bilo res potrebno sprobati, kako se obnaša na avtocesti pri pospeševanju od 100 do 140 in rahlem klancu navzgor.
Pri Yarisu (ampak je čisto neprimerljivo) je prava muka pospešiti od 50 do 90.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.817
113
meni je bil cvt svoje čase čisto krasen za vozit... v audiju in sparjen z dizlom

je pa seveda dober razlog zakaj so pri audiju s to sceno odnehali
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
OK, če sem prav razbral iz te teme:
CVT je žalost za zjokat se,
DSG je katastrofa,
robotiziran je kr nekaj,
hyundai ima zanič "avtomatske" menjalnike

Kaj potem sploh še ostane? Renojev EDC?

Poleg naštetih obstaja še klasičen avtomatski menjalnik z pretvornikom navora. Vsi "pravi" avti imajo takega (Mercedes ima recimo DCT samo pri A in B, ostalo klasika itd...), še pri S-maxu, ki ga vozim sedaj, so šli iz DCT nazaj na klasiko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Ne priporocam imeti 2 avta pri bajti z razlicnim menjalnikom. Al oba rocna al oba avtomatic.

Tole gre BP.
Sta bila pri hiši tako avtomatik, kot ročni, en je bil diesel, drug bencinar (če grem še malo dalje, da moraš še na bencinski premislit, kaj boš tankal, al bencin al diesel :evil: )
Vsega hudega se navadiš, pa da se tega ne bi? :fredi:
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.272
3.687
113
davorinm.wordpress.com
Tole gre BP.
Sta bila pri hiši tako avtomatik, kot ročni, en je bil diesel, drug bencinar (če grem še malo dalje, da moraš še na bencinski premislit, kaj boš tankal, al bencin al diesel :evil: )
Vsega hudega se navadiš, pa da se tega ne bi? :fredi:

First world problems. Kok mi je bad, k mam dva avta, pa je samo en avtomatski. :D Pol bom moral pa še spakirat kufer pred potovanjem. Ful bedno k mam samo enega robotskega sesalca, pa tri nadstropja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113

Prav drobnjakarsko si siten, in včasih se človek vpraša, kako te ljudje v živo prenašajo.

Wiki definicije se mi ne da iskati, in pišem po kmečko. In seveda DSG ni ročni menjalnik, na katerega so pripeli motorček za dvigovanje šipe in nekaj elektronike. Ima pa zobnike za vsako od prestav, dve sklopki in elektromehaniko z nekaj pameti, ki prestave menja. Prvi zdrži tr mesece avtošole (nato crkne dokončno), drugi 8 let/250 jurjev kot službeno vozilo (nato pravilno dela samo še v sport načinu).

Kdor nima odveč denarja, se naj obeh izogne.
 
  • Haha
Reactions: crashednburnt

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Saj 2.0 s svojimi 180 konji tudi da nekaj od sebe. Tako da je tisto nekaj sekundno tuljenje pri polnem gasu, poplačano z konkretnim pospeševanjem. No, razen če si od prej vajen kakih GTI- R ali RS variant.

Bi pa bilo res potrebno sprobati, kako se obnaša na avtocesti pri pospeševanju od 100 do 140 in rahlem klancu navzgor.
Pri Yarisu (ampak je čisto neprimerljivo) je prava muka pospešiti od 50 do 90.

Drži, in to je zelo pomembno: filozofija CVTja ni, "kako se pride do hitro", ampak "kako hitro". In to je: presenetljivo hitro. Če je človeku to zares pomembno, bo CVT pravi zanj.

Se strinjam, ko sem sam Yarisa vrnil s testne vožnje, sem točno na to temo malo namignil, pa je prodajalec odkrito povedal, da je to avto, za ljudi, ki bodo s svojim avtom reševali ves svet.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Prav drobnjakarsko si siten, in včasih se človek vpraša, kako te ljudje v živo prenašajo.

Wiki definicije se mi ne da iskati, in pišem po kmečko. In seveda DSG ni ročni menjalnik, na katerega so pripeli motorček za dvigovanje šipe in nekaj elektronike. Ima pa zobnike za vsako od prestav, dve sklopki in elektromehaniko z nekaj pameti, ki prestave menja. Prvi zdrži tr mesece avtošole (nato crkne dokončno), drugi 8 let/250 jurjev kot službeno vozilo (nato pravilno dela samo še v sport načinu).

Kdor nima odveč denarja, se naj obeh izogne.
Končno eden prav napisal. Fant računa redne stroške izrednih pa ne
Pa še buget ma našponan do konca.
Kaj manjka navadnemu menjalniku?

Kolk je do sedaj mel toyoto 3 leta? Pa že kaput motor?
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Kaj manjka navadnemu menjalniku?

Nič.

Kot "baba" bi mogla vedet, da tud ribežnu (to je tista naprava, s katero so včasih ženske ob reki perilo prale) nič ne manjka.
Ampak, če se ne motim, imaš doma za pranje perila pralni stroj, kajne?

Pointa zgornje primerjave zaenkrat še ne bom napisal, da vidim, če maš glavo tud za razmišljat, al samo za okras?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Dejstvo je, da se da z vsakim vozit. Pri klasiki (wandler) pač vzameš "eno številko večji" motor in sprejmeš višjo porabo, pri robotiziranem pomaga, če malo vzameš "gas", ko menja in potem ne cuka, sunkovitega speljevanja DSG-ja se tudi navadiš, hrup CVT-ja pa itak ni moteč, če avta ne "teraš".

Vsaj zame pa trenutno zmaga klasični avtomatski menjalnik, recimo Mercedesov 9g-tronic.