Renaultov 1,8 16V motor

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Sedaj bos mel "energy" motor
cheer.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Mislim (in upam) da je zadeva za vedno rešena. Ko so me že vsi imeli dovolj (sodelavci so me rinili po parkplacu ali pa sem avto pustil na klancu, žena se z mojim avtom ni upala nikamor,..) in me zbadali, če se še nisem naveličal renoja, sem našel napako.

Prejšnji lastnik (avto imam leto in pol, je pa letnik 2001) oz. njegov mehanik je očitno menjal konektor za TDC senzor. Menjavo je izvedel jako strokovno, in sicer tako da je kable samo zvil med seboj, malce povil in jih zbasal v plastični kanal kablov nad menjalnikom. Ko sem našel ta spoj (našel sem ga zaradi neujemanja barv v shemi inštalacije in dejanskem stanju ter posledično razkopavanju inštalacije) sem se celo začudil, da je avto sploh delal. Kabel mi je ostal v roki, zelen od oksida.

Po sanaciji (lotanje in bužirka z novim kablom seveda) avto že 14 dni dela bp. Upam da tako tudi ostane, objavljam pa rešitev, ker mogoče nisem edini "srečnež", kateremu prerokujejo da je to za renoja normalno. Če kdaj v prihodnosti komu pride prav, bo mogoče vesel, ker se ne bo eno let ubadal z težavo zaradi enega šalabajzerja.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Imam:) Hvala!

Amapk glede na naslov - ne motor ne proizvajalec v tem primeru nista nič kriva. Sem pa že itak kmalu začel sumiti, da se je avto ravno zaradi omenjene težave sploh prodajal - malo kilometrov, lepo ohranjen (sicer na kasko barvana vrata itd, ampak ne razbit), skratka, nihče mu ne da 12 let starosti, le ko je bil dan, hudiča ne vžgat, jeseni je postajalo vedno hujše. Peli testerji - bp, ni napake - normalno bi bil človek vesel, tako pa ...

No, mislim da sem jo našel, tako da... upam da bo mir
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Vsa čast
zmaga.gif


Takšne spoje bi bilo najbolje popravljati s tovarniškimi konektorji (ne vem, če se to dobi pri Renoju?), kjer dobiš originalne konektorje in barvo po želji...

Načinov, kako povezati kable je sicer cel kup (nekateri proizvajalci predpisujejo izključno mehanske spoje, ko s spojko stisneš dva konca kabla), verjetno pa je enako dobro če kabla zviješ skupaj (tako da sta v obliki črke I, in se iz enega nadaljuje drugi) in dobro poviješ (nekateri avtoelektrikarji to dobro obvladajo, in izolir trak malo nategnejo (ker je elastičen) ko ga zavijajo okrog. Nekateri pa take spoje radi še zlotajo.

Zanimivo, da je bilo zeleno od volka, če bi bilo dobro povito se to ne bi smelo zgoditi... Bog ne daj, da so mojstri povili konec že oksidiranega kabla z novim koncem...
confused-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Hja, kot štromar - zvijanje vodnikov ni baš fino, ker se zaradi temp. razlik razplete in oksidira. Kljub vsemu je (vsaj pri motorju) tak spoj izpostavljen velikim temperaturnim razlikam vlagi itd. Nobeno povijanje z izolirnim trakom ne zadrži vlage v takem primeru. Pa ni problem toliko vlaga, baker oksidira na zraku in ne rabi vode za ta proces.
Lotanje je edini trajni način za spajanje signalnih kablov, vsaj jaz ne poznam boljšega. Za močnostne, ki so tudi debelejši, je pa boljše mehansko spajanje s konektorji, tulci , kabel čevlji itd.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Aja, saj si res štromar,
grin1.gif


Vsekakor vzemi list papirja, napiši za kabel do katerega senzorja gre in kaj je bilo narejeno, in ga spravi magari v servisno. Morda pride prav novemu lastniku čez 5,10 let
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.902
5.458
113
Ce si uspel odkrit ta mrzli lot probaj odkrit se karoserijski vosek v sprayu
smile-1.gif


Gres se v modelarsko stacuno po par metrskih votlih cevk k pase na spray gor in zascitis votle dele...pol pa se cena hammerite barva pa bo
wink-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Mah, dokler ni kaj zagorelo je pravi ''mojster''.
evil.gif

Sicer pa, kapo dol, da si to ugotovil.
Itak pa ti popoldanci dostikrat kakšno tako zakuhajo. Ne vem pa ali zato, ker se jim ne da in bi se radi čimprej znebili avta in pokasirali tisti drobiž ali zato, ker niti ne vedo, da je to neumnost.

Če nič drugega si dal dobro temo kolegom in sodelavcem, sedaj jim pa dokaži, da je Reno zakon in so šalabajzerji problem.
aplauz.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Natančno to. Sva s soprogo davnega leta 1997 kupila Megana (leto in pol starega), lepo ohranjen, ne pretirano kilometrov. Hudič ni hotel vžigati, enostavno mrtev... Isto peli testerji, servis, vse cool. Dokler ni nazadnje zatajil na dvorišču servisa (Real). No, na koncu so ugotovili da je nek šalabajzer strokovno demontiral alarm in kable do glavnega računala malo po svoje štukal... Isto vse skrito v kanalu, ki je bil še lepo tovarniško zaprt nazaj.
Potem je bilo vse v redu...
 

hoomzi

Pripravnik
5. jul 2013
59
0
6
no ne šinfat popoldancev, večina jih svoje delo opravlja bolje kot vajenci na uradnih servisih;) drugace pa, lepo da si resil, tudi sam se ze parih kolegih pucal tale senzorcek, ki zna precej hecat motorno elektoniko in naj te pomirim vecina jih ma opilke na senzorju, verjetno nastanejo pri obrabi zobnikov na vztrajniku ter starterju, zobniki na vztrajniku pa itak letijo ravno mimo senzorcka;) malce cudno se mi zdi edino to da ti je avto s porivanjem vzgal, glede na to da tale senzor pobira obrate, položaj ojnice ter glede na njih regulira vbrizg ter vzig motorja:S sporoci kako bo, upam da je kljub mojim dvomom zadeva urejena;)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Slab spoj pomeni večjo upornost in posledično manjši signal. Isto pomenijo opilki. In če je zadeva na meji, je dovolj tudi razlika v napetosti če avto vergla (recimo 11,5V) ali ne vergla - porivanje (recimo 12,5V). Očitno je bilo ves čas na meji, ker je kar precej časa pomagalo čiščenje, na koncu pa tudi to ne več. Glede na odziv po spajanju kabla sem 99,9% prepričan da je bil to vzrok.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.852
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Mah, dokler ni kaj zagorelo je pravi ''mojster''.
evil.gif

Sicer pa, kapo dol, da si to ugotovil.
Itak pa ti popoldanci dostikrat kakšno tako zakuhajo. Ne vem pa ali zato, ker se jim ne da in bi se radi čimprej znebili avta in pokasirali tisti drobiž ali zato, ker niti ne vedo, da je to neumnost.

Če nič drugega si dal dobro temo kolegom in sodelavcem, sedaj jim pa dokaži, da je Reno zakon in so šalabajzerji problem.
aplauz.gif
? Če niso tule bili pooblaščeni ”pripravniški” prsti zraven. Tako pri robertu (”tovarniško” zaprt kanal, eno leto in pol star avto), tako pri samojedu. Kot rečeno, zanimivo bi bilo zvedeti imena mehanikov.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
He he, pri meni so bili na delu 'mojstri' iz elektro delavnice. Tiste, ki so naknadno montirale alarme (avtoelektrika). Sicer je bil pa cel avto biser, takrat so me 'bez Vazzelini' na suho... V Črnomlju, pri Renault dealerju.