Renaultov 1,8 16V motor

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Jo! Imam eno prošnjo za lastnike lagun (letnik 2001, laguna 2) z omenjenim motorjem (lahko tudi drug motor, ker ne vem ali je na tem delu kakšna razlika.

Skratak, rabil bi sliko inštalacije pod pepelnikom v sredinski konzoli, kjer naj bi se nahajala varovalka in konektor. No, konektorj je, varovalke pa ne najdem plus da je zadeva nekaj predelana. Slika bi mi koristila zato, da primerjam originalno stanje in poskusim ugotoviti kaj in zakaj je bilo predelano. To sem ugotovil danes in je lahko vzrok mojim težavam z občasnimi "nevžigi"
smile-1.gif
. Hvala!
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Update. Mislim da sem zadevi prišel do dna. Upam samo da ni kaj narobe pri menjalniku in je res samo posledica preteklih zadev.

Skratka - danes po cca 3 mesecih avto spet ponovi štorijo. Zato sem spet odmontiral senzor mrtve točke in glej šmenta - spet na njem opilki. Zato sem začel sumiti, da vedno ko zadevo sestavim, dela nekaj časa, nato pa problemi. Ker senzor očistim verjetno tudi napake ni zabeležene, ker zadeva spet deluje.

Vem da je avto imel menjano sklopko (je bilo povedano ob nakupu) in sumim, da je s prejšnjo šlo nekaj tako narobe, da so v ohišju opilki. Ti mi sedaj delajo težave, ker zaradi magnetnega senzorja nabirajo na njemu.

Če moja teorija drži, bo verjetno avto spet delal bp kake dva ali tri mesece, potem pa spt sledi čiščenje senzorja. ČE ne drži, bom pa napisal
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Bom, seveda.

Štos je da mi je avto zatajil kmalu po nakupu. Očistil sem takratni senzor, ki je izgledal praktično nov, pa je avto delal cca 1 mesec. Potem sem kupil nov senzor z novim konektrojem, in je avto delal cca 2 meseca. Januarja sem imel senzor zunaj, ga očistil in je avto delal do danes. Danse je bilo na senzorju spet nekaj zelo majhnih opilkov. Bom videl koliko časa bo tikrat mir (če bo
smile-1.gif
.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Definitivno je to to. Sem imel spet senzor na ponku, spet so bili opilki na njemu. Kaj so počeli ob menjavi sklopke ne vem, ampak očitno bo trajalo da se zadeva prepuca.
Sem bil na AC v četrtek in se je avto malo preluftal, v petek mi je pa že zezal. Je vžgal, ampak ne tako kot bi moral. V soboto senzor ven, očistit in nazaj pa spet vžge ko šus.

Če bi le malo več prostora bilo naokoli. Ampak bo že. Za na dopust bo najbolje da vzamem orodje s seboj
smile-1.gif
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
898
6
18
gedoro 10 s podaljškom pa en "šraufenciger"
smile-1.gif
pa ne pozabi na "šmir žajfo" :D

Pol boš pa z zadovoljstvom spil mrzlo pivo in bo čist fajn na dopustu
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Jap, točno to. Mogoče že na poti, pa naj žena naprej pelje
smile-1.gif
.

Edino še en tri izdam - če je okolica motorja umazana (kar je), ob montaži rabim še en košček izolir traku. Z njim narahlo prelepim senzor, da ob lovljenju luknje že takoj ne poberem vse svinjarije. Ko je pritrjen, trak odlepim in dela dokler dela.

P.S. - proti morju bo treba v enem šusu, brez pavze za lulanje
smile-1.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Nisem bral cele teme, ampak glede na opilke in sklopko je zadeva lahko tudi zoprna. Opilkov tu ne sme bit, po menjavi mora bit koš očiščen in spihan. Na avtocesti sklopke res skoraj ne boš rabil, če se moraš pa dol po kakih hribih vozit, je pa druga scena.

Srečno pot in toplo morje
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Hja, avto je kupljen rabljen. Še en vzrok, zakaj raje sam tri dni čepim v kanalu kot da dam avto komu šraufat. Sklopka je bila menjana, je pisalo že v oglasu. Kdo in kako jo je menjal je pa drugo vprašanje. Če se je prva razletela in je bilo polno opilkov, b rabil točno 5 minut pri razdrti zadevi, da menjalnik in motor spiham in obrišem. Očitno se mehaniku ni zdelo vredno in je kar je. Upam da se prej umiri preden bodo zanič navoji vijakov senzorja
smile-1.gif
.

P.S - podobno sem v soboto rihtal zavore na sceniku. Vse zaribano, zarustano in zablokirano. Seveda, ploščice so zamenjane v 5 minutah, ker sem pa vse razdrl, ščistil in namazal sem rabil pa 2 uri na kolo. Ampak vsaj dela zadeva, tako ni prijelo odkar sem ga leta 2005 kupil.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Mene bi bolj skrbelo, da so pri menjavi sklopke kaj za.ebali, pa zato opilke ven meče. Ampak ej, nočem težit, če sam šraufaš, pol maš že občutek za te zadeve.

Citat:
podobno sem v soboto rihtal zavore na sceniku. Vse zaribano, zarustano in zablokirano. Seveda, ploščice so zamenjane v 5 minutah, ker sem pa vse razdrl, ščistil in namazal sem rabil pa 2 uri na kolo. Ampak vsaj dela zadeva, tako ni prijelo odkar sem ga leta 2005 kupil.

Off topic: po takem šraufanju se jst počutim prav zmagovalno... ko veš, da si zadostil vsaj svojim kriterijem
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Ne me še ti strašit
smile-1.gif
Ne vem, sklopka dela v redu, oljje ne pušča, cuka ne, škriplje ne, drsi tudi ne. Upam da je vsaj ta del bp in kakor jaz vozim bi sklopko menjal samo če se razleti (na 19-ki je bila pri 320.000 še original, pa sem precej prikolic robe za hišo zvozil, in to v breg ozirom rikverc v klanec, ker drugače nisem mogel obrnit).

Če bo pa res kaj zaškrtalo, pa avto na kanal in podrem zadevo, ni vprašanje. Preventivno je pa ne grem odpirat.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ali res ne moreš na noben način obenem v košaro pihat z zrakom , obenem pa sesat svinjarijo s sesalcem. Če ne drugače probej s podalšano cevko priti v notranjost košare na vrhu pa sesaj, slabše ne more biti.
Upaj pa da ti novi sestav res ne generira opilkov, ker potem ne bo za dolgo...
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Poizkusi še sesat ven da ne boš samo razpihaval delcev po košari.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
jezen.gif
nase.

Zjutraj avto ni vžgal, pa mudilo se je. Cela familija v avtu, ki ne vžge. Iz ihte sem ga porinil v klanec, dal v prestavo in je vžgal.

Kul. Jezen sem pa zato, ker imam notri že drugi senzor, ki je napačen. Tisti, ki je bil prej noter, je tudi bil napačen in so popilili konektor da paše. Poleg tega, da ima zareze drugače, je tudi barva različna. Moral bi imeti črnega, imamo modrega (na senzorju). Preden spet ruknem preveč evrov me čisto slučajno zanima, če kdo ve razliko (npr upornost, občutljivost, karkoli razen konektorja). Vse kar sem našel je npr intermotor (avtodeli), ki mi vrže ven več kod, za moj avto bi lahko bila koda 19087 - takega imam in ima moder konektor, ali pa 18965 - ki ima črn konektor in bi glede na popiljen kabel bil pravi, oni prvi pa ne. Hudič je, ker nimam računa
uf-1.gif

Poleg usranih opilkov očitno sploh nimam pravih senzorjev, tako da če gledam z optimizmom - pa le ni tako slab tale reno, saj je čudno da sploh laufa glede na to kaj so nanj v preteklosti in sedanjosti mehaniki zmontirali
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Morda bo v pomoč kdo s kakšno Autodato / original Reno katalogom / kakšnim drugim profi katalogom za vse znamke (Crashnburnt?), čeprav je baje pri celem kupu znamk tole en sam problem.

Kataloška št. dela je lahko vezana na tip motorja, mesec izdelave, tip DMEja in še kaj. Skratka, sam sem dal tole čez na VAGju in ga zase zato ne kupim več...
tongue-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Hm, nekaj sem našel. V podatkih piše, da naj bi bila upornost senzorja 230 Omov +/- 20% oziroma nekako med 200 in 270 Ohmi. Pri obeh omenjenih senzorjih je omenjena upornost 250 Ohmov in kolikor sem do sedaj izvedel je res razlika samo v konektorju. Bog si ga vedi zakaj, nekateri programi glede na originalno kodo (77 00 101 970) dajo kot nadomestni del oba. Če to vse drži, sem spet jezen, ker nimam računa. Moj senzor ima namreč upornost 305 Ohmov, kar je preko vseh meja in ni čudno da avto zeza.

Ima kdo pri roki kak senzor in ohmmeter, da bi za štos pomeril še kakšnega?
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.156
55
48
Osrednja Slovenija
Update. Testiram zadevo. In to z senzorjem it 1.4 energy motorja
smile-1.gif
. Enak, le da je konektor drugačen in tega sem predelal. In edini ki ima upornost 230 Ohmov. Sem za test zmontiral, avto je vžgal, zdaj bom pa videl kaj bo na daljši rok.

Aja, na servisu sem zvedel da naj bi original bil črn konektor, pri menjavi konektorja se da pa modrega. Zakaj sta različna (ne mislim barve, ampak utor, da ne paše med seboj) nimam pojma. Po mojem je to neka višja matematika zadaj
smile-1.gif