Renault clio V 2018

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
"Osramočeno" dvignem roko, da imamo Clio V doma in smo do zdaj imeli samo eno težavo. V granaciji so nam menjali klima kompresor. Drugače avto dela v nulo. Gremo počasi proti 20.000 km in tok tok, dela.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.952
5.142
113
Hm, na tem posnetku mi že višina štangasa ne gre skup. 1,5k obratov mi je malo velik. To imajo motorna kolesa. polo 1.0 tsi 95 KM ima okol jurja ko je hladen, stara corsa tak isto.

Odvisno, Vitara (navadna in hribridna) obe štartata na 1500 obratih, potem v roku par sekund pade na 1200. Čez 20 sekund pade pod 1000.

Odvisno kako hitro je motor zamišljen, da se segreje ali pa da nafila baterijo/kondenzator startstop sistema.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Odvisno, Vitara (navadna in hribridna) obe štartata na 1500 obratih, potem v roku par sekund pade na 1200. Čez 20 sekund pade pod 1000.

Odvisno kako hitro je motor zamišljen, da se segreje ali pa da nafila baterijo/kondenzator startstop sistema.
start&stop sistem nima kondezatorja :)

1500rpm je ponavad zarad hitrejšga ogrevanja motorja. Sedaj je to najbolj očitno, ker so nizke temparature.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Malo čuden sistem. Poraba po mestu z tem najvišja. polo ima drugače. Zavergla normalno okl jurja obratov pod čokom, nato pade. Zapre pa v tem vremenu termostat. se pravi se greje vodo samo to ko je v mašini. Po ene 300 metrih tako cager za temperaturo pride na sredino oz. delavno temperaturo. Piha toplo iz rež. Nato odpre termostat, voda zaokroži in cager pade skoraj na nulo, iz rež še vedno toplo piha, nato se segreva postopoma tako kot ostali avti.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Malo čuden sistem. Poraba po mestu z tem najvišja. polo ima drugače. Zavergla normalno okl jurja obratov pod čokom, nato pade. Zapre pa v tem vremenu termostat. se pravi se greje vodo samo to ko je v mašini. Po ene 300 metrih tako cager za temperaturo pride na sredino oz. delavno temperaturo. Piha toplo iz rež. Nato odpre termostat, voda zaokroži in cager pade skoraj na nulo, iz rež še vedno toplo piha, nato se segreva postopoma tako kot ostali avti.
tole je precej čudno in sigurn ni normalno.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Zapre pa v tem vremenu termostat. se pravi se greje vodo samo to ko je v mašini. Po ene 300 metrih tako cager za temperaturo pride na sredino oz. delavno temperaturo. Piha toplo iz rež. Nato odpre termostat, voda zaokroži in cager pade skoraj na nulo, iz rež še vedno toplo piha, nato se segreva postopoma tako kot ostali avti.
Termostat je vedno zaprt dokler ni na delovni. in vedno greje samo vodo v motorju. Ko pa pride na temperaturo odpiranja pa ga odpre in pošlje čez hladilnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
No potem ima pa grelnik vode, ker zadeva sedaj pri -3 po 300 metrih mlačno piha iz rež, temperatura pa zraste. Potem pa verjetn ko izklopi temperatura pade, ker ni še voda v celoti zagreta.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.309
5.834
113
pri taščici
Saj nima NEK pod havbo da bo po 300m segrel vodo in motor.
S tisto zlicko bencina ki ga porabi v teh 300m pac ne more segreti nekaj litrov vode, olja in 100kg zelezja.
Zagotovo ima nekje elektro grelec(zracni po vsej verjetnosti). Po 300m se iz izpuha ne piha toplo, ne pa iz ventilacije
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in shift

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
lahko ima tudi dobro zasnovan zajem vode iz glave, elektricno crpalko vode, ki v pecko poganja vodo od tam in se dodatni termostat, ki zapira pretok vode takoj ob zagonu...
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Pa tudi na vodno hlajen EGR ne pozabimo; tudi ta pomaga pri ogrevanju vode. Bencinarji tipično nimajo električne pečke, to je bolj domena dizlov.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Zgleda da vsak po svoje rešujejo gretje ob hladnem vremenu. Mam doma še corso 2006 letnk. Ko zagreje zagreje pošteno ampak traja. megane 3 dizel je tudi doma in ima zgleda grelec zraka. Mlačno začne pihat po nekaj 100 metrih in unčikovito in hitro odledeni in segreje notranjost, ker temperatura motorja, da pride na delovno pa še kr traja in traja. V avtu že vroče, temperatura motrja pa kak milimeter gor.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
dizel bi lahko imel vgrajeno neko osnovno verzijo webasta, ki sicer nima timerja/daljinca in, ki se zalaufa ob zagonu motorja samodejno, ce je dovolj mraz...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.806
113
zakaj? Kaj se tolk kvari pri toyotah?

Ni govora o kvarljivosti (boš moral prebrati temo o novi corroli).

...............................

Glede samega ogrevanja avtomobila...meni osebno to nikoli ni bil problem kdaj začne greti, itak se oblečem za zunanjo temperaturo, ko sem v avtu je zaprt prostor, torej se nikamor ne mudi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.309
5.834
113
pri taščici
Saj vag to pozna vsaj ze 20 let. Vsaj v vecjih kistah. Ce dela dlje od garancije ti je podarjeno, popravilo/menjava pa se pise v 4 mestni cifri.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Men je pa tole za popizdit. Kot v pisarni ko sem vcasih delal. Picke, cim je bil mraz samo omenjen v porocilih. Mene pa zebe, rabim tople nogavice, termofor, kalorifer. Pa kaksni deci ste danes, da se vam je pretezko obleci in rabite gretje volana, zicev in jajcnikov. Ne mores verjet kam je svet prisel, da se deci pogovarjajo o gretju picke v avtomobilu.

Jest imam gretje ugasnjeno, da lahko cimprej rally vozim pa po avtocesti 250kmh.