Renault clio V 2018

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.318
9.690
113
kod Džej-Zija
Se pravi, ko si imel landcruiserco, si vse možnosti udobja odklopil, odstranil itd., ker pravi dedec ne uporablja gretja špeglov, bo že pri 140 šipo (na roke) dol spustil in s komolcev obrisal? Kako, da si kot rally vozač pozabil izklopit esp, ko si razlagal, kako ti je pri 200 na uro na AC kišta rešila življenje, preden si sploh dojel, da je kaj narobe? Avtomatika tudi nisi imel, ker pravi dec šalta sam, ko daje v peto, pa itak šlata kolegico po kolenih.

A sem zadel ali tudi ti nisi več pravi dedec?
 
Men je pa tole za popizdit. Kot v pisarni ko sem vcasih delal. Picke, cim je bil mraz samo omenjen v porocilih. Mene pa zebe, rabim tople nogavice, termofor, kalorifer. Pa kaksni deci ste danes, da se vam je pretezko obleci in rabite gretje volana, zicev in jajcnikov. Ne mores verjet kam je svet prisel, da se deci pogovarjajo o gretju picke v avtomobilu.

Jest imam gretje ugasnjeno, da lahko cimprej rally vozim pa po avtocesti 250kmh.


vpliv lgbtq ja, pa teorije spola ......tud deci niso več 100 % deci
 

klo

Zelenc'
19. dec 2021
13
5
3
Update:
Ker sem imel avto na servisu ene 6x samo zaradi pogostega dolgega verglanja in je napaka še vedno prisotna, sem poslal dopis o uveljavljanju stvarne napake.
Lepo obrazložil, da je napaka kljub večkratnemu obisku servisa ostala (zraven pripopal še kar nekaj videov z dokazi).

Odgovor Renaulta: Zavrnjeno. Če opažam nevšečnosti glede zagona motorja, mi svetujejo, da se obrnem na servis. :bonk:

Če se njih vpraša, sem lahko reden gost na servisu. Pa četudi po skoraj 2 letih niso odpravili vseh napak. Avto zaradi vseh napak na izredne servise vozim praktično 1x na mesec ves čas garancije (napak ohoho). Boli jih koorac.

Za popizdit.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.250
113
Update:
Ker sem imel avto na servisu ene 6x samo zaradi pogostega dolgega verglanja in je napaka še vedno prisotna, sem poslal dopis o uveljavljanju stvarne napake.
Lepo obrazložil, da je napaka kljub večkratnemu obisku servisa ostala (zraven pripopal še kar nekaj videov z dokazi).

Odgovor Renaulta: Zavrnjeno. Če opažam nevšečnosti glede zagona motorja, mi svetujejo, da se obrnem na servis. :bonk:

Če se njih vpraša, sem lahko reden gost na servisu. Pa četudi po skoraj 2 letih niso odpravili vseh napak. Avto zaradi vseh napak na izredne servise vozim praktično 1x na mesec ves čas garancije (napak ohoho). Boli jih koorac.

Za popizdit.
Ti pravim. Sem ze napisal najmanj enkrat. Dokler bo garancija bos vozil na servis kjer ne bodo nic naredili, uvoznik se dela "francoza", ti bos pa ostal brez garancije in avtom za en jebeštrga.
Tako to je. Ford enako pocne. Samo pri Fordu ni cetrt toliko tezav.

Meni to vse skupaj daje vedno znova potrditev, da ce zelis delujoc avto kupis japonca. Ceprav imajo pa ostale svoje fore, ki bi lahko bile boljse. Ampak to kar dobis, to dela.

Fak jaz sem bil 3x na izrednem servisu in zgubljal zivce, ker sem vsakic bil brez avta pa cas mi je jemalo. OGROMNO casa. Nimam jaz casa za bluzit po servisih, majke mi da ne.

No, sem se spucal se sam malo zdaj. Super vesel da sem se resil srota od renualta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Update:
Ker sem imel avto na servisu ene 6x samo zaradi pogostega dolgega verglanja in je napaka še vedno prisotna, sem poslal dopis o uveljavljanju stvarne napake.
Lepo obrazložil, da je napaka kljub večkratnemu obisku servisa ostala (zraven pripopal še kar nekaj videov z dokazi).

Odgovor Renaulta: Zavrnjeno. Če opažam nevšečnosti glede zagona motorja, mi svetujejo, da se obrnem na servis. :bonk:

Če se njih vpraša, sem lahko reden gost na servisu. Pa četudi po skoraj 2 letih niso odpravili vseh napak. Avto zaradi vseh napak na izredne servise vozim praktično 1x na mesec ves čas garancije (napak ohoho). Boli jih koorac.

Za popizdit.
Opozori jih da obstaja ZPS pa en cel kup medijo, k bi z veseljem poročal o problemu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Največ in najceneje boš naredil z objavo po vseh mogčih družabnih omrežjih, lahko tudi javnih medijev ( TV, časopisi, spletne strani ki pokrivajo avtomobilsko industrijo). Lepo objaviš videoposnetek in upam da imaš kakšen pisne dokaze o servisih in izjavo da deluje normalno. Link do posnetkov pošlješ še kašnim tujim medijem in Francozom direkt.
Ko bo dovolj množično to zunaj, upam da vsaj nekaj manj avtov prodajo zaradi tega.
Če objaviš video posnetek, in scan servisnega naloga, delim tudi jaz naprej. Video mislim da si že objavil. Tvoje podatke lahko tudi zakriješ.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.271
2.267
113
Ampak res. Stvarno napaka ne more priznati prodajalec. Za to morajo biti izpolnjeni pogoji in so!
Sem uveljavlja stvarno napaka na računalniku. Hi, 500€. Po omembi tržnega, je bila stvar urejena v mojo korist.

Mediji so pa tudi močni.
Vam - podjetnikom - tudi ni vseeno, če vam stranka omeni, kaj je slabega prebrala o vas? Z dodatkom: Pa da se ne bi pri meni enako pripetilo. Grem takoj na tržno?

p.s. kakšen pa je le imel take izkušnje!
 

klo

Zelenc'
19. dec 2021
13
5
3
Sem klical na pooblaščenca po tistem epskem odgovoru Renault Slovenija. Baje je direktor avtohiše urgiral. Čakam klic.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.607
6.351
113
143628_a05c6db0c6417a10bd5991f687624bc9.jpg
 

klo

Zelenc'
19. dec 2021
13
5
3
Ja, mojo situacijo smo rešili. Recimo, da sem zadovoljen. Čeprav 2 leti "pitja živcev"...
luciano, ne želi si problemov. Bodi vesel, da ti dela.
Nobenemu ne privoščim tega, kar sem jaz preživljal od nakupa naprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
S tem kliotom so ga res mimo pihnili. Sam imam recimo slabih 7 let megana 3 dizel, pa tud šraufa nisem premaknu na njem. Po mnenju pooblaščenecev in ostalih mehanikov je serija 3 daleč najbolj pogruntana reno zadeva v zadnjem času. Nimam pripomb.