Prepoved dizlov v DE

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ko sem jaz lani imel nek preblisk da bi imel hibridnega RAV4 (za dobrih 30k dobil naloženega) sem lani šel na Ptuj k Furmanu (ker so edini v SLO imeli 198 konjsko testno različico) na testno vožnjo in sem poizkusil to najjačo opcijo. Razočaranje od razočaranja, avto malo stisneš in misliš da si v Airbusu ki bo ravno kar vzletel. Vprašam prodajalca wtf če je kaj narobe z avtom? Kaj je to??? On mi odgovori, to je hibrid gospod. Ne me jebat prosim! Naslednji odgovor prodajalca: gospod vi imate pretežko nogo za hibride, to ni izbira za vas, hibrid je delan za rahlo nogo vam svetujem klasičnega dizla :valjamse: Seveda, 200 konjski avtomobil si bom kupil da bom vozil s konjicami prstov.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Imamo v firmi Aurisa Hybrid...ne vem no...osebno me ni prepričal. Je tako mestna vožnja, kot tudi AC, poraba je tam bolj proti 7 l.
Pri vseh teh Hybridih me moti, da je mašina 1.8 --> visoka cestnina...Drugače pri bencinarjih gredo mašine 1.2, 1,3 z turbinco, pri Hybridih pa 1.8 Ne rečem da je slab, zlasti Pruis je dober avto, vendar cenovno ... ne vem no.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
To je klasična finta jamranja nekoga, ki prvič pelje CVT, ti si pa navajen naraščanja obratov pri pospeševanju. Ali ko se z navadnim menjalnikom in bencinerjem pelješ te pa ne moti, da pri polnem gasu vseeno stisneš na 4 jurje ali prek? V enem tednu se ga navadiš in ne opaziš več tega, da motor drži obrate pri pospeševanju. Tak je na max obratih samo ko zahtevaš od njega vse. Takrat pa se tudi klasični avtomat zažene v obrate. Večino časa pri normalni vožnji je pa motor na nižjih obratih kot klasični benciner.
Drugače pa motorja v rav4 hibrid ni drugačnega kot 197 konjskega. Torej so bili vsi testni v slo 197 konjski.
Aja isto finto majo še motoristi proti skuteristom zaradi CVT-ja. A na koncu gp800 ali pa kak t-max skoči iz mesta hitreje kot primerljiv motor na šaltanje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
seveda je teranje, ker dobeden pri njihovi firmi ne zna CVT vozit. gas je vedno do podna pa spuščem, pa do podna,pa spuščen. ON-off efekt in kle zadeve pijejo. Če bi normalno pospeševali z počasnim dodajanjem plina bi zadeva manj pila.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
saj vsak avto pije pri teranju pa nima veze al je benz, dizl, avtomatik, cvt, ročni.
Ja jaz vem kaj se rabi da se plusa pripelje na 7l povprečja pa je večji in težji in v vseh pogojih je pol litra do liter več kot pri aurisu. Pri taki vožnji bi tudi dizl preko 7l brez napora.

Smo se enkrat z enim ko ma aurisa in je razlaga, da je razočaran nad hibridi. Pa kak so ublubljali porabo pod 5l po mestu in to. A on še ni mel pod 7. Avto vidi samo mesto. In smo na koncu ugotovili, da se vedno mudi in vedno zamuja in vedno tišči gas na polno. Pol pa valda da je žejno če se zaganja non stop.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.584
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
hm, po mojih izkušnjah se zelo motiš. Toyota hibridi so milina v mestu in tam dizla lepo povozijo s porabo. Že na relaciji izven mesta so dizli v rahli prednosti, le ta naraste, če si agresiven voznik. Na AC je pa zadeva zaključena, potencialno Prius se še približa porabi dizlov pri nižjih hitrostih, potem se zgodi preobrat. Vsi ostali se ne morejo kosat z dizli pri porabi. Razlika s hitrostjo in slabšim uporom (aka SUVji) samo še narašča.

z vsem spoštovanjem, ampak ... nimaš prav. tudi Hybrid zna na AC bit z normalno porabo. najprej Lexus. GS-a 300h (možno, da je bil 450h, ne spomnim se več), skratka, fin voz, z veliko moči, res se lepo pelje. naključje je hotelo, da sem ga peljal praktično na enaki trasi kot cca. pol leta, leto kasneje, 730d. poraba pa je bila pri obeh enaka. 7.2l/100 km. režim vožnje pa je bil nekaj mesta, AC na relaciji LJ-Ajdovščina-LJ, ter še relacija Ajdovščina-Goriška brda-Ajdovščina ...

če pa primerjam Prius 4gen in recimo Peugeot 308SW 1.6 avtomat, pa je bil Prius na daljši rok celo boljši, Peugeota pod 6 litrov nisem spravil, vožnja pa relativno podobna - veliko AC, nekaj regionalk, malo mesta.

sam vozim Priusa 3gen, pa ga res ne šparam, vozim pa ga vseeno nekako po pravilih hibrida oz. CVT pogona. se pravi, pospeševanje nekako normalno na bencin, kruzanje skozi križišča na elektro ... kot zanimivost, v ponedeljkovi jutranji konici sem imel porabo tudi že pod 4 litre, ampak takrat se je vse poklopilo (ni bilo nenadnih zaviranj, nenadnih pospeševanj). po AC ga vozim nekje med 130-140km/h. poraba v zadnjih dveh letih 5.7. Prius 4gen, ko sem delal primerjalni test, pa enak režim 5.2 ... ;)
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.732
2.345
113
Pomurje
Imamo v firmi Aurisa Hybrid...ne vem no...osebno me ni prepričal. Je tako mestna vožnja, kot tudi AC, poraba je tam bolj proti 7 l.
Pri vseh teh Hybridih me moti, da je mašina 1.8 --> visoka cestnina...Drugače pri bencinarjih gredo mašine 1.2, 1,3 z turbinco, pri Hybridih pa 1.8 Ne rečem da je slab, zlasti Pruis je dober avto, vendar cenovno ... ne vem no.

:valjamse::valjamse::valjamse:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
To je klasična finta jamranja nekoga, ki prvič pelje CVT, ti si pa navajen naraščanja obratov pri pospeševanju. Ali ko se z navadnim menjalnikom in bencinerjem pelješ te pa ne moti, da pri polnem gasu vseeno stisneš na 4 jurje ali prek? V enem tednu se ga navadiš in ne opaziš več tega, da motor drži obrate pri pospeševanju. Tak je na max obratih samo ko zahtevaš od njega vse. Takrat pa se tudi klasični avtomat zažene v obrate. Večino časa pri normalni vožnji je pa motor na nižjih obratih kot klasični benciner.
Drugače pa motorja v rav4 hibrid ni drugačnega kot 197 konjskega. Torej so bili vsi testni v slo 197 konjski.
Aja isto finto majo še motoristi proti skuteristom zaradi CVT-ja. A na koncu gp800 ali pa kak t-max skoči iz mesta hitreje kot primerljiv motor na šaltanje.
Možno da ga ne znam vozit in tudi možno da se bi ga navadil. Skratka, voziti ga ni bil niti najmanjši užitek in jebeš avto ki ga ne moreš voziti kot ti paše in kot ti narekuje stvar situacije brez da vse tuli in žre kot svinja... aja pa tja sem prišel na test z novo Opel Mokko, bencincom pa mi je vožnja s tem bila vseeno wtf?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.732
2.345
113
Pomurje
Hibrid vs. dizel Vsi motorji so od Toyote/lexusa

poraba v mestu ++ napram dizlu
poraba primestno v Sloveniji + napram dizlu
poraba primestno v Avstriji = dizlu
poraba AC po omejitvi = dizlu
poraba AC okrog 160km/h Lexus GS300h = dizlu V6 v Audiju A7

izkušnje 9 let vožnje hibrida Prius III life time 5,3, Prius + 5,7, Lexus GS300h 6,8 (dosegam precej višje povprečne hitrosti kot s Priusom)
Avensis dizel 5 let 2.2 d-Cat 6,9 in 2.0D4D(116KM) 6,3
Avensis bencinar 3 leta 1.6 vvt-i 7,2
Carina 2 leti 1.6 6,5
Reno 5 Campus 2 leti 8 litrov

Ker teh dobrih 21 letih vožnje vozim iste relacije so podatki povsem primerljivi.

V bistvu me je najbolj presenetil Lexus, ker sem dodal veliko AC, poraba pa je večja samo 1,5 litra napram Priusu III.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.584
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Možno da ga ne znam vozit in tudi možno da se bi ga navadil. Skratka, voziti ga ni bil niti najmanjši užitek in jebeš avto ki ga ne moreš voziti kot ti paše in kot ti narekuje stvar situacije brez da vse tuli in žre kot svinja... aja pa tja sem prišel na test z novo Opel Mokko, bencincom pa mi je vožnja s tem bila vseeno wtf?

glej, dejstvo je, da se je treba hibrida navadit vozit. to vsak prodajalec pove, ko greš prvič s hibridom. sam se imam za precej vozniškega človeka, pa sem vseeno rabil cca. 14 dni, da sem poštekal vse. ne gre se toliko za prilagajanje, kot za navajanje. kot recimo dizel vs. bencin, ko je treba drugače menjat, mogoče manjkrat, ipd.

aja - pa še ena za piknit - jebeš avto, ki ga ne smeš ugasnit, ker se ti ravno dela regeneracija v DPF ... :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Res ne smeš? Nisem vedel namreč na mojem sploh ni več nobene lučke da poteka regeneracija, sem dvakrat že naletel da sem ga dol ugasnil in so se takoj vklopili ventilatorji na polne :) Torej? :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Aja prejšnji pa je imel lučko in si ga ravno tako lahko dol ugasnil in se ni zgodilo nič grozljivega :p
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.584
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
haha. :) bolj kot šala oz. sarkazem mišljeno, ker folk celo paniko zganja, ko ugasnejo sredi regeneracije ... :) dobro, enkrat, dvakrat, res ni panike, če to narediš parkrat, pa je problem, ampak potem je tudi vprašanje, če je dizelsko gnano vozilo res pravi izbor ... ;)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Čisto zares ne. Če mu to delaš konstantno ga reši samo še prisilna regeneracija recimo.
In to se dogaja pri teh mestnih dizlih v velikem procentu.
Pa se ti sploh bereš kaj pišeš? Zakaj bi pa človek to konstantno delal oz. zakaj bi kljub lučki kdo delal to namensko? Če ti govorim, beri, novi A6 nima več lučke za regeneracijo in dejansko ne veš kdaj jo dela, veš edino po tistih ventilatorjih. In če kdaj naletiš na takšno situacijo pač naletiš. 10x ga bo zregeneriralo 1-2x pač ne. Če bi to bil tak bav bav bi očitno bla za to lučka oz. opozorilo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
haha. :) bolj kot šala oz. sarkazem mišljeno, ker folk celo paniko zganja, ko ugasnejo sredi regeneracije ... :) dobro, enkrat, dvakrat, res ni panike, če to narediš parkrat, pa je problem, ampak potem je tudi vprašanje, če je dizelsko gnano vozilo res pravi izbor ... ;)
Ni panike, pač vredu je da potem čimprej prideš v situacijo oz. da omogočiš pogoje za regeneracijo namreč ko se ti lučka prižge še ne pomeni da je filter zabasan pač pretok ni več optimalen...