Prepoved dizlov v DE

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.584
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
fora je v tem, da je enkrat pred casom bila ena dizelska tema, kjer je en rekel, da je lucka za regeneracijo gorela, pa je avto vseeno ugasnil in so mu vneto svetovali, da se je bolje it malo vozit se naokoli. zato sem tako napisal. nekateri pac veste, kaj in kako z dizlom, problem je pri tistih, ki bi v bistvu boljse prisli skozi z bencinarjem, ampak potem sosedu ne morejo reci, da imajo porabo 5l. :p
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ce je pakrat ni problema ce pa je to parkrat zaporedoma pa zna biti problem... Skratka super zadeva ravno ta DPF ni, pac ni to za 100% mestno voznjo in temu dizlac tudi ni namenjen.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
dizzy gledam zdaj in ma plus krajše razmerje od priusa. Tak da ni čudno da gre prius bp 160.

AvtoFun
lučke so bile in so jih ukinli ker je folk paniko delal v strahu kaj je crknilo. Si sam napisal dejansko ne veš kdaj dela regeneracijo. Torej jo bp večkrat prekineš. In marsikdo vozi v takih pogojih, da mu ne nudi šanse da zregenerira. In pol hodijo na prisilne, še več krat pa dajo dpf izklopit in prevrtat. To je realnost dizla v slo pa če ti je všeč al pa nev. veš kolko folka vozi dizl po 5km v eno smer in 10km na dan. ker pač malo pije in majo neke fobije kak bo benz pil 2x več. In kdaj se bo takemu regeneracija nardila?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Saj pravim, tak je nakup falil že v štartu. Čeprav drug problem pa je tudi slaba ponudba bencinskih agregatov v teh večjih kravah. Ko sem jaz nazadnje kupoval nekaj v tem rangu (A6, Mercedes E, BMW 5) praktično bencinske ponudbe ni bilo (pri rabljenih). Prav tako teh motorjev nihče ne pozna, nihče nima izkušnj s tem torej ko kupuješ ne veš ali zadeva "laufa" ali imajo kakšne težave, neveš kako je s porabo, ne veš nič, skratka nakup dizla je sam po sebi nujen (če se odločiš da boš nekaj izmed tega vozil)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: model1a

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.115
2.462
113
Megane 1.5 dCI po moje niti nima lučke za DPF. V šestih letih je še niti enkrat nisem videl, torej predvidevam, da je ni. Nobenih težav z DPF, je pa res, da ga vozimo samo na relacije, za kratke razdalje imamo enega starega bencinarja.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
pred leti na testu priusa v Kranjski. Speljemo, gremo proti Planici in potem nazaj. non stop, gospod ne tok pritiskat, nežno, ker če ne ni efekta. dejte mal počasneje. dejte omejitve. a je treba takoj poštartat...

in to men, ki vozim k križanc med gorencem in škotom, vzgajal me pa piroćanci. vsak avto mi je žrl najmanj liter manj od drugih voznikov, pa naj bo stari audi 100 z 20 bencin, mondeo 1.8, golf 4 1.4, esapce 2.2 dci..karkol sem vozil je šlo pod vsa znana povprečja. sam za prisua pa ni bilo dovolj.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Mam tudi megana dci. lučke ni. Ni se mi še zgodilo, da bi sploh vedel, kdaj dela regeneracijo. Po nekaterih forumih in razlagah ima volvo in reno drugačen sistem regeneracije in sicer "peto" šobo za vbrizg goriva v dpf. In ta vbrizg naj bi se dogajal vedno in ne na določen interval, tako da se dpf čisti konstantno tudi pri mestni vožnji. Morda je zaradi tega poraba večja za kak deci glede na primerljive motorje drugih proizvajalcev.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
Itak, prius je fail. Zadnjič je en kolega s staro 1,9TDI službeno škodo naredil en služben krog 700km po AC s povprečjem 4,6...ga ni avta v tem rangu ki je bolj ekonomičen.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Mazda ima posebej olje za DPF in tudi podoben (mogoče enak) sistem kot Renault/Volvo. Lučka za DPF je samo v primeru okvare (in servisnega intervala). Se pa opazi, da v se času regeneracije drastično poveča poraba, tudi nekje za 2.5l/100km. Če preko OBD opazuješ še temperature v katalizatorju, se le te iz normalnih cca. 300 -350°C (pri AC vožnji ob 130 km/h) dvigne na 650°C. Ko začne temperatura upadat, se tudi poraba normalizira...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
še neki je zanimiv pri ugotavljanju porabe in sicer pretirana subjektivnost, nerealnost.

recimo cesta Banja Luka Jajce, če kdo pozna. Kao magistralka, zaprta, ovinkasta, par vzponov. Zgodilo se je, da sem jo odpeljal hitro, za enim dinamikom, prazna cesta drugače, poraba cca 5,4
in isti odsek sem odpeljal z 7,2. isto dinamično, samo s prehitevanjem tovornjakov, počasnel oz tistih po predpisih.

v obeh primerih povprečje tam tam, le da v prvem odstopanja zarad ovinkov in to plus minus 20 na uro, v drugem pa malenkost več, predvsem pa bolj grobo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.584
113
Itak, prius je fail. Zadnjič je en kolega s staro 1,9TDI službeno škodo naredil en služben krog 700km po AC s povprečjem 4,6...ga ni avta v tem rangu ki je bolj ekonomičen.

Itak, za njim pa taki smrad, da mora vsak zadaj imet vklopljeno kroženje zraka. Ampak na balkanu to itak ni pomembno, tu je najbolj važno da pije pol litra manj, pa če gre zadaj zyklon b ven
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
še neki je zanimiv pri ugotavljanju porabe in sicer pretirana subjektivnost, nerealnost.

recimo cesta Banja Luka Jajce, če kdo pozna. Kao magistralka, zaprta, ovinkasta, par vzponov. Zgodilo se je, da sem jo odpeljal hitro, za enim dinamikom, prazna cesta drugače, poraba cca 5,4
in isti odsek sem odpeljal z 7,2. isto dinamično, samo s prehitevanjem tovornjakov, počasnel oz tistih po predpisih.

v obeh primerih povprečje tam tam, le da v prvem odstopanja zarad ovinkov in to plus minus 20 na uro, v drugem pa malenkost več, predvsem pa bolj grobo.

prevozil večkrat, sicer z motorjem in ne z avtom. Seveda se pozna. Umirjeno lahko z dizlom prekruzaš v 5. in 6. včasih četrta, če nimaš preveč počasnega predmeta. Če boš pa dinamik, boš pa pred vsakim ovinkom v kanjonu šaltal 3. in polni gas ven iz ovinka, tam se pa poraba pozna.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Mazda ima posebej olje za DPF in tudi podoben (mogoče enak) sistem kot Renault/Volvo. Lučka za DPF je samo v primeru okvare (in servisnega intervala). Se pa opazi, da v se času regeneracije drastično poveča poraba, tudi nekje za 2.5l/100km. Če preko OBD opazuješ še temperature v katalizatorju, se le te iz normalnih cca. 300 -350°C (pri AC vožnji ob 130 km/h) dvigne na 650°C. Ko začne temperatura upadat, se tudi poraba normalizira...
Kolker sem seznanjen naj bi reno nafto brizgal v dpf. Olja namenskega nima. Regeneracija pa konstantna. Ko da vbrizg v cilinder, da tudi v dpf, tak da naj nebi bla na nekih intervalih. Sam še nisem zaznal povečanih obratov na štangasu ali kej podobnega, če bi imel intervalno. No na službenem tasovcu 7 2.0 tdi 4m se pa ta regeneracija dela non stop po softwarskem upgradu. Če ga boš pustu pol ure stat na mestu, bo vsaj 2x naredu regeneracijo - obrati se povečajo, če ga pa takrat vgasneš bo pa še 15 minut nabijal tist ventilator, da misliš da bo space shuttle poletel. Nadležno.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Mazda mislim da brizga nafto na DPF in potem spira z oljem... al pa kombinira..ne vem. Zato se nivo olja v avtu povečuje, in ne pada. Postaja pa vedno bolj razredčeno. Predpisan servis z menjavo olja je pri 20kkm in v prvih verzijah (2007 - 2008/09) so precej crkovale turbine, saj je bilo olje proti koncu servisnega intervala že preveč razredčeno, da bi zadostno mazalo turbino.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.115
2.462
113
Tako je, dCI motorji imajo peto šobo ja, ampak dvomim, da to kar konstantno vbrizgava gorivo tja. Kako pa zadeva deluje če avto nima pete šobe? Kako vžge saje?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
Itak, za njim pa taki smrad, da mora vsak zadaj imet vklopljeno kroženje zraka. Ampak na balkanu to itak ni pomembno, tu je najbolj važno da pije pol litra manj, pa če gre zadaj zyklon b ven
seveda, za novimi gre pa ven spring water in rožice z metuljčki. Sploh pri regeneraciji. Tam gre še ven sveži gorski zrak s pridihom deviške mane.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in krko

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
in kako pol 20 dci zabije dpf tok, da je bila rešitev samo menjava oz odstranitev?
ta motor ima regeneracijo na intervale in če ga ne spelje nekajkrat do konca, zabije dpf malo, če še ne reagiraš in izvedeš prisilno regeneracijo gre vse v 3pm
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.298
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
Od kod pride nafta v olje?

Ne provociram - samo sprašujem, ker mi ni jasno, so pa na servisu vedno rekli, da Mazda rabi “posebno” olje zaradi DPF in ker “meša” nafto v olje (tudi zaradi DPF). Nisem se pa nikoli spuščal v podrobnosti, ker se mi je najprej zdelo za lase privlečeno in dober izgovor zakaj “moram” olje na servisu vzeti, kasneje se mi pa ni dalo raziskovati.