Prepoved dizlov v DE

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Lexus je konkurenca dizlu v porabi. Zasnovan je na max. ucinkovitost. Primerljiva sta na relaciji.
Plug in pa ne vem ce ga ima Lexus, ampak ta bi bil primerljiv s taksnim mercedesom. Plug in pa je pomeben podatek, ker ima pac vecjo baterijo in s tem ceno.

hm, po mojih izkušnjah se zelo motiš. Toyota hibridi so milina v mestu in tam dizla lepo povozijo s porabo. Že na relaciji izven mesta so dizli v rahli prednosti, le ta naraste, če si agresiven voznik. Na AC je pa zadeva zaključena, potencialno Prius se še približa porabi dizlov pri nižjih hitrostih, potem se zgodi preobrat. Vsi ostali se ne morejo kosat z dizli pri porabi. Razlika s hitrostjo in slabšim uporom (aka SUVji) samo še narašča.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.696
1.616
113

Vprašanje samo kdo jih bo kupil. Ker medtem ko švabski automaherji strelajo izjave kot ta od vw, njihovi sonarodnjaki več nočejo traktorjev. Rabljeni stojijo na hofu, delež novih je padel že na okrog 30%. Kot kaže se traktorji vračajo tja, od koder so prišli... na njive
http://www.autobild.de/artikel/diesel-kaufen-oder-nicht-pro-und-kontra-11702895.html
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.915
5.189
113
hm, po mojih izkušnjah se zelo motiš. Toyota hibridi so milina v mestu in tam dizla lepo povozijo s porabo. Že na relaciji izven mesta so dizli v rahli prednosti, le ta naraste, če si agresiven voznik. Na AC je pa zadeva zaključena, potencialno Prius se še približa porabi dizlov pri nižjih hitrostih, potem se zgodi preobrat. Vsi ostali se ne morejo kosat z dizli pri porabi. Razlika s hitrostjo in slabšim uporom (aka SUVji) samo še narašča.

Po mojih izkušnjh ima dizl prednost samo na AC pri višjih hitrostih od 130 in pa pri divjanju oziroma teranju na polno. V vseh ostalih pogojih imam nižjo porabo s težjim avtom. Kombinirana normalna vožnja po regionalkah, po mestu in pa AC 130 vozim 1-1.5l majn kot sem vozil 1.9 dizla.
To je to kaj se porabe tiče. V vsem ostalem je pa itak perkins zadaj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Po mojih izkušnjh ima dizl prednost samo na AC pri višjih hitrostih od 130 in pa pri divjanju oziroma teranju na polno. V vseh ostalih pogojih imam nižjo porabo s težjim avtom. Kombinirana normalna vožnja po regionalkah, po mestu in pa AC 130 vozim 1-1.5l majn kot sem vozil 1.9 dizla.
To je to kaj se porabe tiče. V vsem ostalem je pa itak perkins zadaj.
predlagam, da primerjaš naslednjo generacijo Priusa z dizlom iz 70ih let, boš še lažje dokazal svoj prav.;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.915
5.189
113
aja ker zdajšnji 2.0 mjet pa pijejo 2l majn kot 1.9 mjet? Al kje je točno problem razen tega, da pač hibrid pije v teh pogojih majn kot dizl.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.956
2.416
113
mtl Se strinjam s tabo, ampak dejstvo ostaja, da zato, ker je sodoben dizel varcen na AC, ne pomeni da je oh in ah za povsod (mesto). Se vedno kupujemo dizle, ker se bomo pa furali neke dolge izlete, pocitnive Hrvaska, utopicne sanje o izletih po Evropi, smucanje vsak vikend v Dolomitih ali AT, realnost pa je 3 km do sluzbe in cez vikend v garazi, ker nafta stane. Karikiram oz. je tko v familiji. :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Prius (2009) in Passat 1.6 TDI (2011) sta mi do Livorna porabila praktično enako, okrog 5,5 l/100 km. Življenjska poraba Passata je pa malo pod 6 l, Priusa pa malo pod 5 l, ja je res bolj majhen delež AC, ampak veliko kratkih fur, veliko relacijske vožnje in zelo malo mestne vožnje.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
mtl Se strinjam s tabo, ampak dejstvo ostaja, da zato, ker je sodoben dizel varcen na AC, ne pomeni da je oh in ah za povsod (mesto). Se vedno kupujemo dizle, ker se bomo pa furali neke dolge izlete, pocitnive Hrvaska, utopicne sanje o izletih po Evropi, smucanje vsak vikend v Dolomitih ali AT, realnost pa je 3 km do sluzbe in cez vikend v garazi, ker nafta stane. Karikiram oz. je tko v familiji. :)
Komentiral sem na tvoj post in jasno napisal točne razmere, kdaj je hibrid boljši in kdaj slabši.
Vsak pa se mora najti v teh razmerah in ugotoviti, kaj nekdo potrebuje in s katerim vozilom bo imel nižjo porabo.
Pavšalna trditev, da so Toyota hibridi enako varčni kot dizli žal ne drži. Zato sem zadevo bolj natančno specificiral. Nekomu, ki se jajca po mestu bo Toyota hibrid žrl lepo manj kot dizel, nekdo, ki se pa jajca po AC s 160km/h mu bo pa čeljust dol padla od razlike v prid dizla.
Kar se tiče voženj pa takole: ti imaš takšne vožnje, jaz imam pa takšne: ko se avto vžge naredi v 5% primerov 30km v eno smer, 5% je morda ''jajcanja'' s krajšimi furami, pa še to je večinoma motor že ogret, 90% imam pa 100+ km. Doma avta za po mestu ne uporabimo nikoli. Ampak to je MOJ primer in ne trdim zaradi tega, da je hibrid poden, ker pač meni ne ustreza. Le zapisal sem točne okoliščine, kdaj hibrid manj požre in kdaj več glede na moje izkušnje.

luka51 : nimam kaj dodati, sem po moje jasno napisal. Sicer sva določene zadeve isto napisala... Aja, pa spregledal sem, da podajaš svoje izkušnje z dvemi vozili, tako da ti nikakor ne oporekam tega. Ne vem zakaj sem prebral, da je to bolj splošno mnenje...

Prius (2009) in Passat 1.6 TDI (2011) sta mi do Livorna porabila praktično enako, okrog 5,5 l/100 km. Življenjska poraba Passata je pa malo pod 6 l, Priusa pa malo pod 5 l, ja je res bolj majhen delež AC, ampak veliko kratkih fur, veliko relacijske vožnje in zelo malo mestne vožnje.
To je čisto v skladu z mojim zapisom ;)... Predvidevam, da po AC nista letela s 150+km/h ;)... In pa veliko kratkih fur je tudi smrt za ekonomičnost dizla, če sploh ne doseže delovne temperature. Poleg tega Passat ni ravno primerljiv s Priusom po velikosti ;)...
In pa bom še enkrat posebej napisal: v kolikor si agresiven voznik, bo naraščanje porabe pri Toyota hibridu konkretno višje kot pri dizlu. V vseh voznih okoliščinah. In to mora biti tudi en od pomembnih vidikov pri odločanju o izboru avta, če je poraba ključnega pomena.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.375
236
63
Kras
www.mtl.si
Lepo napisan članek, kjer so dobro poudarili politiko Toyote s hibridizacijo, ki se ji bo (se ji že:)) konkretno obrestovala v sledečih letih.:cool:
Dejansko se CO2 z gonjo proti dizlom povečuje, hkrati pa so tudi izredno učinkoviti bencinarji postali tovarne škodljivih snovi. Ampak to sedaj očitno še ni tako pomembno za javnost, do naslednje afere, ko bodo tudi ti postali smrduhi...
Poleg zmanjševanja dizlov, pa seveda na dvig CO2ja vplivajo tudi ''in'' modeli. Kaj ti pomaga ultra sodoben motor, ki žre pol litra manj, če ti potem ta isti motor v ultra in kvazi terencu žre 1 liter več od hatchback-a...o_O
Tukaj se bodo morali tako kupci, kot tudi politiki odločit ali bi radi imeli čistejši zrak ali pa bili ''in''.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.135
2.476
113
Se iztrošene Li-ion baterije da kako reciklirati, da potem iz tega materiala narediš novo baterijo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
CO2 se povečuje zaradi dveh stvari:
- nov WLTP testni cikel, ki v povprečju da ven 15% višji CO2 rezultat za isti avto
- porast prodaje SUV zaradi cenejše nafte

Prodaja dizlov igra tu izredno majhno vlogo
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.169
2.266
113
Nič, prepričali ste me, kupi kdo dizla? Kupuje se 1.0 tri turbo bencinski motor z 265 konji! :cheer:
 
Nazadnje urejeno: