Prepoved dizlov v DE

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Nafta lahko pride v olje zaradi povečanega vbrizga v valje med procesom regenerecije,-če je vse v redu, je to minimalno oz. mora tudi to dodatno gorivo zgoreti.
Posebno olje je pa verjetno mišljeno za vozila z DPF filtri, torej taka olja, ki nimajo primesi žvepla in drugih sestavin, ki še dodatno mašijo filter-najpogostejša oznaka je C-3.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.871
8.894
113
EU
Nafta lahko pride v olje zaradi povečanega vbrizga v valje med procesom regenerecije,-če je vse v redu, je to minimalno oz. mora tudi to dodatno gorivo zgoreti.
Posebno olje je pa verjetno mišljeno za vozila z DPF filtri, torej taka olja, ki nimajo primesi žvepla in drugih sestavin, ki še dodatno mašijo filter-najpogostejša oznaka je C-3.
Nafta ne sme priti v olje, razen če batni obročki ne tesnijo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Nafta pride v olje ker so...

1) moderne mašine delane z obročki z manjšo prednapetostjo (da manj silijo v stene cilindra) da je poraba manjša in stem emisije...

2) uporaba nisko viskoznih olj (0w20...5w30) iz istega razloga kot zgoraj...najdite si 5w40 olje pa bo (za dizla mora ustrezati še DPF standardu....ja obstaja tudi v 40 gradiaciji)

3) LL intervali menjave olja da si kao EKO...menjajte olje na 10-15kkm pa pol stvari ki so odvisne od mazanja ne bo crkovalo...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Pa preden me Gidora_51 napade da Vw507 olje ne obstaja v 5w40 :)

Obstajajo pa MB 229.51 pa BMW LL-04...samo potem se absolutno ne smeš it LL intervala...ker fora Vw507 je da ima zaostrene protokole za obrabo (ne porabo) pri LL intervalu.... Zato obstajajo DPF olja in DPF olja + Vw507
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Pa kdor bo to praxticiral.... V vw PD motorjih (pumpe duse) strogo samo vw504/507 če ne gredo štoflci na ventilih/injektorjih... Tm ni druge kot ta standard
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
gr69 ne bi rabo nič drugega nardit kot pogledat nivo olja ob servisu in nivo oljana koncu intervala. Videl bi, da je olje 2cm višje na šipki in, da smrdi po nafti.
Pa še na šipki je posebna oznaka, do kam lahko naraste.
Drugače pa olje pride mimo batnih, ker se dela regeneracija tako, da vbrizga naft na koncu izgorevalnega cikla še 1x in pač nekaj nafte pride mimo batnih.

Kamele0N Štoflcem se reče drugače dročniki.... in injektor nima nobenih štoflcev. Malo bolje drugič poguglaj predn nekaj zapametuješ
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Nafta pride v olje ker so...

1) moderne mašine delane z obročki z manjšo prednapetostjo (da manj silijo v stene cilindra) da je poraba manjša in stem emisije...

2) uporaba nisko viskoznih olj (0w20...5w30) iz istega razloga kot zgoraj...najdite si 5w40 olje pa bo (za dizla mora ustrezati še DPF standardu....ja obstaja tudi v 40 gradiaciji)

3) LL intervali menjave olja da si kao EKO...menjajte olje na 10-15kkm pa pol stvari ki so odvisne od mazanja ne bo crkovalo...

Nobena od teh navedb ni pomembnejši razlog, zakaj nafta pride v olje. Kot je že luka51 nad mano omenil, nafta v olje prihaja med regeneracijo DPF filtra. Takrat se namreč dogajajo t.i. post-vbrizgi - nafta se vbrizga po koncu zgorevalnega cikla in nato gori v izpušnem sistemu, ne pa v cilindru. Nekaj te nafte pristane na stenah cilindrov in se (ker znotraj cilindra ne izgori) mimo batnih obročkov izpere v oljno korito. Zmotno je namreč mišljenje, da se med regeneracijo zgolj poviša količina goriva, saj bi to pomenilo več saj (nepopolno zgorevanje) ter posledično zamašitev DPF-a. Gorivo je potrebno vbrizgati kasneje, po koncu zgorevalnega takta, kar privede do povišanja temperatur v izpušnem sistemu, pa tudi do ravnokar opisanega problema.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
gr69 ne bi rabo nič drugega nardit kot pogledat nivo olja ob servisu in nivo oljana koncu intervala. Videl bi, da je olje 2cm višje na šipki in, da smrdi po nafti.
Pa še na šipki je posebna oznaka, do kam lahko naraste.
Drugače pa olje pride mimo batnih, ker se dela regeneracija tako, da vbrizga naft na koncu izgorevalnega cikla še 1x in pač nekaj nafte pride mimo batnih.

Kamele0N Štoflcem se reče drugače dročniki.... in injektor nima nobenih štoflcev. Malo bolje drugič poguglaj predn nekaj zapametuješ
Na mojmu dizlu je skoz enak nivo-pa ima čiščenje dpf rešeno z vbrizgavanjem goriva..je pa res, da mi to naredi 1x na leto 0z. vsakih 10-15 kkm.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Nobena od teh navedb ni pomembnejši razlog, zakaj nafta pride v olje. Kot je že luka51 nad mano omenil, nafta v olje prihaja med regeneracijo DPF filtra. Takrat se namreč dogajajo t.i. post-vbrizgi - nafta se vbrizga po koncu zgorevalnega cikla in nato gori v izpušnem sistemu, ne pa v cilindru. Nekaj te nafte pristane na stenah cilindrov in se (ker znotraj cilindra ne izgori) mimo batnih obročkov izpere v oljno korito. Zmotno je namreč mišljenje, da se med regeneracijo zgolj poviša količina goriva, saj bi to pomenilo več saj (nepopolno zgorevanje) ter posledično zamašitev DPF-a. Gorivo je potrebno vbrizgati kasneje, po koncu zgorevalnega takta, kar privede do povišanja temperatur v izpušnem sistemu, pa tudi do ravnokar opisanega problema.

Samo pot do oljnega korita vodi pa mimo batnih obročkov dol po steni cilindra...

In to lahko zajeziš z gostejšim oljem in z bolj redno menjavo (da olje ohranja svojo viskoznost in da se ne redči) ..?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Od kod pride nafta v olje?

Ne provociram - samo sprašujem, ker mi ni jasno, so pa na servisu vedno rekli, da Mazda rabi “posebno” olje zaradi DPF in ker “meša” nafto v olje (tudi zaradi DPF). Nisem se pa nikoli spuščal v podrobnosti, ker se mi je najprej zdelo za lase privlečeno in dober izgovor zakaj “moram” olje na servisu vzeti, kasneje se mi pa ni dalo raziskovati.
Ni samo olje posebno, tudi njihovi filtri so posebni, moraš jih tam vzeti, kaj šele delo, tisto je pa najbolj posebno, stara japonska šola! :fredi:
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Samo pot do oljnega korita vodi pa mimo batnih obročkov dol po steni cilindra...

In to lahko zajeziš z gostejšim oljem in z bolj redno menjavo (da olje ohranja svojo viskoznost in da se ne redči) ..?

Z gostejšim oljem ne zajeziš ničesar, rednejša menjava olja pa nima vpliva na pot, po kateri pride nafta v olje. Je pa res, da zelo pomaga pri ohranjanju ustreznih parametrov olja (preprečevanje redčenja).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Kamele0N Štoflcem se reče drugače dročniki.... in injektor nima nobenih štoflcev. Malo bolje drugič poguglaj predn nekaj zapametuješ

Sorry preveč berem tuje angleško govoreče forume pa me je zaneslo :) Saj veš "flat tappet" a.k.a ravn štopflc :p

Kako pa ti prevajaš "roller tappet"? Druzga ko rolce še nisem slišal...bi pa rad vedel da te ne bom več vznemirjal v prihodnosti :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Z gostejšim oljem ne zajeziš ničesar, rednejša menjava olja pa nima vpliva na pot, po kateri pride nafta v olje.

Teorija je da gostejše olje bolj tesni med steno in obročkom...se kasneje razredči itd..

Sploh HTHS tukaj naj bi odigral vlogo... Ok acea C3 je še zmeram 3.5 MIN... Ostale izpeljanke C1-C4 so med 2.6-2.9

Lahko tekoča olja 0w20 so pa pod 2.6...vse za večjo ekonomičnost

Zato trdim da gostejše olje ima preventivni vpliv tukaj
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Sorry preveč berem tuje angleško govoreče forume pa me je zaneslo :) Saj veš "flat tappet" a.k.a ravn štopflc :p

Kako pa ti prevajaš "roller tappet"? Druzga ko rolce še nisem slišal...bi pa rad vedel da te ne bom več vznemirjal v prihodnosti :)

predvsem majn "šraufaj" na forumih, pa kdaj kaki motor odpri. Boš vsaj vedel o čem modruješ.

Drugače pa med flat tappet in roller tappet je razlika v tem, da pri eni drsi odmična na ravni površini dročnika, na drugi pa vozi odmična po valjčku. pač dve različni izvedbi dročnika. 1.9 TDI šobo pa odpira in zapira klackalica, je pa res, da ima valjček na strani pri odmični.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Olje dobiš tudi drugod, je pa olje za Mazdo in piše gor, da je posebej primerno za motorje z DPF filtri.
mazda-original-oil-ultra-dpf-5w-30.jpg
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.276
2.378
113
še v SLO - ampak komaj
crashednburnt

Hvala. Jasno sedaj od kod nafta v olju.

luka51
V razjasnitev - nisem mislil, da so mene “nategnili” ali da nisem verjel, da je nafta v olju. Je pa res, da se nisem do sedaj resno poglabljal “od kod nafta v olju”. So bili namreč drugi razlogi zakaj sem olje kupoval na servisu ozr. nisem iskal drugih variant.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Torej, so proizvajalci vozil presedlali iz 5w40 na 5w30 samo zaradi ekonomicnosti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Da......trend je pa še na xW20 gradiacije......se amerikaniziramo

VAG v MY2018 avtih zahteva vw508/509 olje.....vem za EA888 motor (2.0TSI) ....to bo :cheer:

pojasnim v zato namenjeni temi..... :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
predvsem majn "šraufaj" na forumih, pa kdaj kaki motor odpri. Boš vsaj vedel o čem modruješ.

E to se pa čist strinjam....k tu je pa čisti ku.... če ne veš kaku pa kej pa take pa te. K kmen ponavad že odprte mašine pridejo! A me vzameš v poletno šolo? Prosim proooosim :D
 

Priponke

  • DSC_0516.JPG
    DSC_0516.JPG
    3,2 MB · Ogledi: 285
  • DSC_0520.JPG
    DSC_0520.JPG
    1,3 MB · Ogledi: 310