Pomanjkanje delavcev?

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Ja no, če si imel 5 st. in si 33 let vztrajal v proizvodnji za mašino, si si pa malo sam kriv..lahko bi malo menjal, probal kaj drugega..seveda je pa to samo moje mnenje, ne poznam drugih okoliščin.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15
I

Izbrisan uporabnik #9334

Seveda je ... (svoje sreče kovač) ... in možakar je zelo lepo povedal, koliko si vreden po dopolnjenem 40. letu starosti. Pri nas, :fredi:, da ne bo pomote! Pri nas namreč raste samo ekstra uspešna populacija nadpovprečno sposobnih ljudi, po celem svetu naokoli pa že gaussova krivulja dokazuje, da je ekstra uspešnih zgolj 10 - 15 % (!!!) od celotne populacije. Vse ostalo je sivo povprečje, ki se mora v življenju - pač nekako znajti ( ! ? )

Mislim - saj je treba malce tekmovalnosti v življenju, sicer bi svet obstal, toda to kar se dogaja pri nas zadnjih 30 let, je pa extra egoizem! :bonk:. Še kako nas že sedaj tepe po glavi, mojstrov že vsaj 10 let več nimamo :eek: ! Ravno zaradi tako brezbrižnega razmišljanja, češ: "vsak je sam svoje sreče kovač, znajdi se, ali pa (se sam "znajdi :fredi:") )

Sorry, Gatto, jaz pa prav rad vidim deset naših fantov ki kosijo za cesto, namesto deset uvoženih. Ker - dejstvo je, da tudi mi produciramo otroke, ki ne bodo nikoli zmožni pririniti do fakultetnih izobrazb.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

stole

Pripravnik
28. mar 2008
166
14
18
Gato ,kje si prebral,da sem delal za mašino,jaz tega nisem napisal,pomen fabrike ni samo delo,kot ga ti vidiš ampak še veliko drugega.Demz je takoj videl za kaj se gre.Starejši si prej si na odpisu,da pridejo mlajši ampak običajno brez iskušenj,teorija in praksa je pa velika razlika,sam da dnar dobijo,ker so mladga vzel,če pa starejšega na cesto da zaradi tega pa ne vidjo.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Škoda da nisi potrdil, jaz npr. sem. Pa mi ni žal, celo svojo proizvodno delavnico sem si kasneje izmislil, kar brez kilometrine v realnem sektorju niti pod razno ne bi nikoli mogel.
Upam da te ni sram tistega šihta in dela na turnus - ja, saj vem, ne da te je sram, le opeharjenega se počutiš, ker si danes za moderne delodajalce zastarel :oops:.

Jaz pa vem, da smo generacija pred usmerjenim izobraževanjem mnogo več vredni kot kasnejše generacije. Tehnik 5. stopnja od takrat je popolnoma enakovreden današnji 6. , ali pa celo 7. stopnji. Strojni tehnik 5. stopnja od takrat je brez problemov vodja projektov, kar danes delajo uni. dipl. ing. danes. Pa ne samo zaradi opravljenih kilometrin !
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Jaz pa vem, da smo generacija pred usmerjenim izobraževanjem mnogo več vredni kot kasnejše generacije. Tehnik 5. stopnja od takrat je popolnoma enakovreden današnji 6. , ali pa celo 7. stopnji. Strojni tehnik 5. stopnja od takrat je brez problemov vodja projektov, kar danes delajo uni. dipl. ing. danes. Pa ne samo zaradi opravljenih kilometrin !

To sem hotel povedati-če je že takrat imel 5 stopnjo nekega poklica, bi brez problema delal nekje "višje", ne glih v proizvodnji ali podobno..
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.299
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
Ne nujno, ozr. je “nekaj višje” tudi že izmenovodja. In načeloma ni napak, da se nekateri odločijo ostati na tej stopnji - “šefovskih” mest ni pač za vse, nekateri morajo tudi še delati.
In tu se skriva ena naših težav - zaposlitev na mestu delavca (trak, proizvodnja ...) bi morala biti toliko plačana, da bi omogočala normalno življenje (kritje vseh stroškov in nekaj malega luksuza - kakšne dopust). Zaposlitev na “majstrskem” položaju - torej delovodja, izmenovodja, pa celo nekja več luksuza (možnost nakupa stanovanja, hiše) - in to, ob ustreznem razvoju in prilagajanju, skozi celotno delovno dobo.
Pri nam pa delavci komaj krpajo konec s koncem, če sploh, delovodje pa so “magnati” in jih davki in “ne-socialni” transferji zakoljejo. Pa tudi onim malo višje gor tudi ni kaj bolje.
In ne - ni normalno, da “mimogrede” ob službi in družini še narediš faks ali dva - to so / naj bi bile bolj izjeme.

In ja - zavedam se, da gre razvoj v smeri, da bodo morali biti “novi” dosti bolj fleksibilni - ampak fleksibilnost se starostno pogojeno tudi enkrat neha - kaj pa potem s takimi? Izkušnje imajo, znanja tudi precej - iebenega papirja, ki bi to “dokazoval” pa ne. Pa še “stari” (in bolehni) so ... - nič kaj rožnata bodočnost ozr. jako malo možnosti za novo ali ponovno zaposlitev.

edit typo ali dva
 
Nazadnje urejeno:

erikson

Guru
25. avg 2007
21.429
5.419
113
Da ne odpiram nove teme.

Kitajske delavce bodo na Hrvaško pripeljali s križarko in jih na njej tudi nastanili

Most na Pelješac je najdražja infrastrukturna investicija na Hrvaškem v zadnjih desetletjih. Zgrajen mora biti do konca julija 2021. To je rok, ki ga ima za izgradnjo kitajski gradbeni velikan China Road and Bridge Corporation. Kot poročajo hrvaški mediji, bo kitajska družba delavce pripeljala kar s Kitajske, namestila pa jih bo na posebni križarki.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Mah, ... jih šišamo z našim drugim tirom za trikrat! :valjamse:

Pa še tisto, okoli 500 M vredna investicija, :D, saj jim bo itak skoraj vse evropa šenkala.
EU bo iz kohezijskih skladov prispevala 85 odstotkov vrednosti investicije.

Hrčki nam ne sežejo niti do jajc! :valjamse::valjamse::valjamse:
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.476
3.137
113
Naši radikalni levičarji so povsem nesposobni črpati €U sredstva.
Hostarji za večno.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Važen da ste jih desnaki sposobni črpat... za lasten žep, veliki vožd vam je pa za zgled...
 
22. jul 2007
12.803
1.317
113
123
Da ne odpiram nove teme.

Kitajske delavce bodo na Hrvaško pripeljali s križarko in jih na njej tudi nastanili

Most na Pelješac je najdražja infrastrukturna investicija na Hrvaškem v zadnjih desetletjih. Zgrajen mora biti do konca julija 2021. To je rok, ki ga ima za izgradnjo kitajski gradbeni velikan China Road and Bridge Corporation. Kot poročajo hrvaški mediji, bo kitajska družba delavce pripeljala kar s Kitajske, namestila pa jih bo na posebni križarki.
Tudi mi bil lahko parkirali križarko v Kopru in imeli zgrajen drugi tir že pred enim letom;)
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.476
3.137
113
Največje kontejnerske ladje ne morejo vpluti v Koper. Že v štartu obsojeno na neuspeh.
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.476
3.137
113
To si se ti spomnil da bodo v luki Koper pretovarjali v kontejnerjih tvoje ljube migrante a veš bizić.
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.476
3.137
113
Kdor zna arabski jezik.
 

Priponke

  • FB_IMG_1532962732682.jpg
    FB_IMG_1532962732682.jpg
    96,1 KB · Ogledi: 239