Nič se ne popravlja, menjuje se celotne module, vkolikor so še na zalogi.
Če imaš srečo, lahko dobiš kaj na odpadu, če se ni proizvajalec odločil za vsak kos zadeve kodirat na VIN vozila. Sedaj pa so na računalniškem vodilu že osnovne reči, kot je recimo zadnja štop lampa. Če imaš srečo ima kodiranje pooblaščen servis, ki se te pri 15 let starem avtu usmili za male pare ali pa tudi ne.
Pa je isto ali je Tesla ali pa Hyundai ali Ford ali pa John Deere traktor. Vse gre v smeri čim večje odvisnosti od principala. Sam lahko natočiš samo še tekočino za šipe pucat. Drugi čepki imajo pa počasi že nalepko možica z velikim ključem v roki - menjava oz dotakanje samo na pooblaščenem servisu.
Če imaš srečo, lahko dobiš kaj na odpadu, če se ni proizvajalec odločil za vsak kos zadeve kodirat na VIN vozila. Sedaj pa so na računalniškem vodilu že osnovne reči, kot je recimo zadnja štop lampa. Če imaš srečo ima kodiranje pooblaščen servis, ki se te pri 15 let starem avtu usmili za male pare ali pa tudi ne.
Pa je isto ali je Tesla ali pa Hyundai ali Ford ali pa John Deere traktor. Vse gre v smeri čim večje odvisnosti od principala. Sam lahko natočiš samo še tekočino za šipe pucat. Drugi čepki imajo pa počasi že nalepko možica z velikim ključem v roki - menjava oz dotakanje samo na pooblaščenem servisu.