Okolju prijazni avtomobili

v0x

Pripravnik
13. maj 2008
179
0
16
#2
Hi!

No ker je na alter govora o avtomobilih sem se spomno da se lahko obrnem tudi na vas. Za Fax imam seminarsko okolju prijazni avtomobili in iščem članke oz. karkoli na to temo, še bolje bi bilo če je kje kak članek (tuj ali SLO) ki primerja Eko avto z standartnim. Tako da če im kdo kakšen link bi prosil če ga posreduje.

 

v0x

Pripravnik
13. maj 2008
179
0
16
#5
Seveda sem pogledo po interneto in knjigah samo mogoče ima kdo kakšen dober članek, ki ga nisem našo in bi bil zanimiv zame
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
739
1
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
#7
če želiš resnično pisati o okolju prijaznih avtomobilih, potem boš moral krepko poprijeti za delo, saj je okolju prijazen avtomobil le tisti, pri katerem se tudi izbira materialov in delovnih procesov med proizvodnjo prilagodi temu, da se okolje ne obremenjuje
(reciklirani materiali, barve so dandanes itak skoraj vse na vodni osnovi, za izdelavo umetnih mas se porabi ogromno energije, itd...)

pri priusu pa je energetsko vprašljiv že postopek izdelave "baterij" za vozilo
 

vincent

Fizikalc
Osebje foruma
31. avg 2007
11.177
2
38
#9
Odvisno kako na široko boš zastavil temo

ali iščeš okolju prijazno vozilo tekom uporabe, ali tudi po izteku življenjske dobe?

načeloma pa...manjši kot je avto, manj kot porabi....bolj je ekološko sprejemljiv...precej 'preprosto' (po domače bi se reklo da se manjši manj userje kot velik).
 
2. sep 2007
10.816
3
38
#10
na eni nemški televiziji sem ta teden gledal RUF - a (predelava poschejev) in tam testirajo porša z popolnoma električnim motorjem, ki zmore 350 km prevoziti najvišja hitrost pa je 235 km/h (če se prav spominm) sem šel gledat na njihovo spletno stran pa tam ni predstavljen! Je pa res da je g. RUF dejal da bo v testni fazi avto še najmanj leto dni!
 

v0x

Pripravnik
13. maj 2008
179
0
16
#11
Ja za enkrat bom predstvail eko avto in primerjal z standartnim, ker je pač seminarska in bi bila preobširna če bi se spuščau dalje. Potem bom povsej vrjetnosti to razširil v diplomsko in tam bom pa še dodal kaj je omenil KAALman.

@ vincent: Ekonomičnost avta bom dodal vndar se bom posvetil bol ekološke plati avta.
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.835
64
48
#14
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
upam da v tem primeru ne boš opisoval toyote prius ki je vse prej kot pa zeleni avto pa še požrešna je kar se tiče goriva..
Ja, izredno je požrešna. Evo mojo povprečno, z 65% km po avtocestah:


Po lokalnih cestah in še malo po mestu dosežem povprečje tudi pod 4 litre.




Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.835
64
48
#15
Citat:
Uporabnik v0x pravi:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
upam da v tem primeru ne boš opisoval toyote prius ki je vse prej kot pa zeleni avto pa še požrešna je kar se tiče goriva..
Top Gear test - Prius vs. BMW M3
Clarkson ne velja ravno za referenco merjenja porabe. Dokazoval je, da je na pisti boljši BMW M3. Nič nenavadnega. Me zanima, zakaj niso šli napravit 100 km fure po ulicah Londona? Ker bi Prius porabil le 30% goriva BMW M3?

Clarckson je pač Prius hater, tako kot je hater kar nekaj avtomobilov in kle ni treba bit preveč pameten, da njega upoštevat kot referenco, ni najbolj pametno. Človek je sicer zabaven, ampak to je tudi vse. Konec koncev, če ne bi bil zabaven, bi ga BBC nanogiral, ker strokoven že dlje časa ni.


Ogo
 

v0x

Pripravnik
13. maj 2008
179
0
16
#16
Se strinjam, kar si povedo in brezdvoma je prius v centro mesta nepremagljiv vndar kaj je hotu pokazat da se z vsakim avtom da bol ekonomično vozit, če sam bol premišleno voziš.
 

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.835
64
48
#17
Seveda se da, tudi s Hummerjem se da. Samo s slednjim ne boš nikoli prišel blizu Priusu glede porabe.

To, da Prius ni avto za na pisto, pa ni skrivnost. Enako, kot bo M3 v rokah povprečnega slovenca in povprečne slovenske vožnje kuril neprimerno več kot Prius. Potem je tu še drag servis. Prius je foolproof avtek. Laufa na bencin, menjava olja in filtra na 15 kkm, kakšna malenkost več na 30 kkm, svečke na 90 kkm, hladilna tekočina na 150 kkm, sklopke ni, enako je menjalnik trajno mazan (planetni sistem hybrid synergy drive). Baterija ima pa garancijo 8 let, oz. 160 kkm, realno fašeš menjavo šele nad 300 kkm in stane manj kot menjava turbine pri M3, ki jo ponavadi raja faše precej prej.


Ogo
 
8. jun 2008
2.297
0
36
33
#18
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Seveda se da, tudi s Hummerjem se da. Samo s slednjim ne boš nikoli prišel blizu Priusu glede porabe.

To, da Prius ni avto za na pisto, pa ni skrivnost. Enako, kot bo M3 v rokah povprečnega slovenca in povprečne slovenske vožnje kuril neprimerno več kot Prius. Potem je tu še drag servis. Prius je foolproof avtek. Laufa na bencin, menjava olja in filtra na 15 kkm, kakšna malenkost več na 30 kkm, svečke na 90 kkm, hladilna tekočina na 150 kkm, sklopke ni, enako je menjalnik trajno mazan (planetni sistem hybrid synergy drive). Baterija ima pa garancijo 8 let, oz. 160 kkm, realno fašeš menjavo šele nad 300 kkm in stane manj kot menjava turbine pri M3, ki jo ponavadi raja faše precej prej.


Ogo
Točno tako.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
#20
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
upam da v tem primeru ne boš opisoval toyote prius ki je vse prej kot pa zeleni avto pa še požrešna je kar se tiče goriva..
Prius je predvsem eden prvih avtomobilov s hibridnim pogonom, ki so bili relativno dobro sprejeti. Njegov namen verjetno niti ni bil, da bi bil daleč najčistejši ampak da bo folk začel malce širše gledat na problem. Glede na to, koliko podobnih "hibridov" se je usulo po Priusu se mi zdi, da je kar dosegel svoj namen. Folk si bo pa še vedno zapomnu, da je bla Toyota tista, ki se je prva spravla na to področje glede širše uporabe hibridov.

Tisti test od Clarksona je pa na ravni razbijanja počitniških prikolic