"energija, porabljena za njihovo izdelavo, je v primerjavi z bencinskim avtomobilom povrnjena že po dobrih 5.000 kilometrih"
A kdo ki je bil tam lahko pojasni tole. Ker nasprotniki govorijo da se nikoli ne povrne neke študije so potem bile na 80k km tole je pa zelo nizka številka. V bistvu me bolj vir informacij zanima zato da bom lahko drugim anti e-mobilnežel lahko dal neko "kredibilno" oceno.
Jao ja zate je res treba vse poguglat.
https://www.refinery29.com/en-us/2015/04/85079/sludge-lake-china-inner-mongolia-factories-smartphone
https://www.dailymail.co.uk/home/mo...er-experiment-Pollution-disastrous-scale.html
Maš nekje video ko vzame vzorec in meri z gajgerjevim števcem. FUD maš ti v glavi, treba samo osnovošolsko matematiko znat, da spregledaš ves ta kretenizem. Če si CO2 ekofašist, potem sam tole poglej: https://www.electricitymap.org/?page=map&solar=false&remote=true&wind=false
Oh kako lepo francija sveti napram nemčiji, ki ima štrom x2.5 ceno.
Surovine ne onesnažujejo. Samo njihovo pridobivanje in predelava. Ta je pa všteta v cifro.Energije ja, kaj pa 700kg surovin?
Tako potem kot neodim magneti za vetrne elektrarne, ki naserjejo še za eno Slovenijo radioaktivnega materiala. Ah, ko gre za ekofašizem to ne šteje.
Itak je hibrid trenutno najboljša izbira, vmes pa gledaš kam se bojo stvari razvilePo možnosti že vozijo nekega hibrida?
Hitro vprašanje. A se niso Tesli subvencije v zda razpolovile, cena vozil za kupce je pa ostala ista? Samo vprašam, ker ne sledim preveč tem zadevam.Jasno da subvencija gre proizvajalcu, da lahko nekaj prodaja dražje, ampak to mu je tudi spodbuda, da zadevo SPLOH gre razvijat in prodajat. Če nebi bilo nikakršne subvencije v nobeni državi bi lepo štancali dizle in preštevali denarčke, tako jim je pa vseeno malo spodbude, da razvijajo EV saj lahko izdelek prodajo za 42k € namesto 35k €.
Toplotne črpalke ne potrebujejo več razvoja, saj je je tehnologija praktično popolnoma enaka kot v vsaki drugi klimatski napravi, zato se ne strinjam da je tu še vedno subvencija.