Octavia vs mondeo

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Ekipa hvala za odgovore.

Pomoje je odločitev padla in grem v nakup Forda z ročnim menjalnikom. Avtomatiku sem se pa odpovedal zaradi možnih večjih popravil in stroškov vzdrževanja.
Ne tega delat no, sploh če kupuješ nov avto. Pri teh fordovih 8 stopenjskih sploh ne veš, da zamenja. Lepo redno olje not menjat in to je to. Sicer vozim klasični avtomat, pa so me strašil, da to bodo stroški....Pol pa preberem, da dobiš obnovljen avtomatik za tri jurje....Juhu, za klasiko sem dal dvakrat v 100 jurjih jurja pa pol sam v sklopko z vstrajnikom. Tolk o avtomatih, k ne delajo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Pa sej to maš rizik tud z ročnim odkar so začel metat not dvomasne vstrajnike.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.441
1.235
113
Iskajoč brata
situacija je taka, pogoj pri novem/rabljenem avtomobilu so bile LED luči. Avtomatik bi bil bonus. Sedaj imam ogledan avto, kjer je končna cena že čez mojo mejo, ki sem si jo postavil. Avtomatik bi bil še 1000€ več.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.309
1.327
113
Koliko pa je končna cena tega kar gledaš če ni skrivnost. Da malo primerjam, če bom šel sam počasi v menjavo mojega 5 let starega karavana. Mene sicer menjalnik sploh ne bi skrbel, redni servis in to je to.
Če je na starem piccasu delal 10 let brez ene menjave olja (sealed for life) potem bo tudi tukaj delal kot treba če redno menjavaš. Nič narobe sicer z ročnim, tudi sam ga imam, ampak če bi sedaj imel možnost bi iskal led luči oz. še kaj boljšega in avtomatik.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.309
1.327
113
Tako nekako je bil moj ko sem kupil 3 leta nazaj s tem, da je imel še podaljšano garancijo na 5 let pa ne ravno neko strašno opremo (business paket). To sploh ni slaba cena sicer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luka51

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.309
1.327
113
Ne, dvojne avtomatike so imeli v teh avtih. Eni so bili cukomati ETG6, v mojem je bila neka izvedenka kasičnega EAT6. Tovarniško sploh niso imeli predvidene menjave olja v menjalniku. Jaz sem ga potem kljub temu menjal na 180t km in je bilo kot, da bi dal ven motorno olje :(
Oni prvi vem, da so imeli na menjalniku samo pozicije R, N, A, M; moj je imel tako kot klasika v drugih avtih tudi P in tudi ko si bremzo spustil se je začel normalno počasi premikati, ne tako kot pri prvih, kjer se ni premaknil dokler nisi dodal gasa.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.347
8.710
113
Torej si mel klasični avtomat, kao sealed for life. Fajn je olje tud tam zamenjat ja.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.705
-484
113
145 km SZ od Opatije
Torej si mel klasični avtomat, kao sealed for life. Fajn je olje tud tam zamenjat ja.
O tem, kaj pomeni sealed 4 life, je blo že toliko bitk, da je bila odgovornost na koncu preložena na kupca: če se zavedaš, v kakšnem stanju je olje po 120 kkm, pol menjaš. Če pa si prvi lastnik in avto po 200 kkm prodaš, se ti pa gladko jebe.
Evo, primer, sem imel šanso kupit en zares ugoden BMW, letnik 2016, z ZF-jem. Lastnik je bil 1.lastnik in ko sem mu omenil, da nikoli ni menjal olja, je rekel, "ga boste pa vi, še mal bom ceno spustu", ampak meni to ni isto.
Če do 200kkm ni menjal olja, pol je bila škoda že storjena.

IMHO, da me ne bo kdo iskal po lokalih s kijem zarad mojega mišljenja (ko se ti odprejo) ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.628
446
83
Tolmin
Ne, dvojne avtomatike so imeli v teh avtih. Eni so bili cukomati ETG6, v mojem je bila neka izvedenka kasičnega EAT6. Tovarniško sploh niso imeli predvidene menjave olja v menjalniku. Jaz sem ga potem kljub temu menjal na 180t km in je bilo kot, da bi dal ven motorno olje :(

Iz mojega je tekla črna voda - redko in črno :(
Pa samo menjava olja ne pomaga - je potrebno resetirati števec menjalnika (Lexia) ;)