Octavia vs mondeo

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
menjava olja je cca 300€ do 350€ (na recimo 7g tronicu), torej.... tole na 2 do 4 leta pa res ni neka znanost in da si neb mogel privoščit
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
434
137
43
Pa saj zruži ti lahko praktično karkoli. Vprašanje je sam, kaj zruži bolj pogosto. Jaz bom ob menjavi tudi vzel ročni menjalnik - pa niti ne zaradi stroškov, ampak zarad osebne preference. Smo si pač različni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
kupi na zalogo, ročni se poslavljalo...

mercedes mislim da začne počas proizvodnjo brez ročnih menjalnikov od razreda C dalje.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
No, pri kakih 200 kkm je menjava komplet sklopke z DMF kar precej realna opcija.
Smo pa prišli v pm: s 100€ materiala in 100€ za menjavo sklopke, smo prišli na jurja za material in menjavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in PHOBiA

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
kupi na zalogo, ročni se poslavljalo...

mercedes mislim da začne počas proizvodnjo brez ročnih menjalnikov od razreda C dalje.
V class se od facelifta 2018 dalje ne da več dobit z ročnim menjalnikom. Samo še 9g tronic. Pa recimo E clasa je tudi že od 2016 samo še na avtomatih, tako da gredo počasi res v to smer. S claso tud neem, kdaj si lahko nazadnje z ročnim menjalnikom vzel.
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
434
137
43
sajkek, po moje ne bo panike - gledam bolj plebejske vozove (Octavia, Ceed, Tipo..), za te pa upam, da bodo vztrajali na klasiki še kakšni dve leti :)

kalbo, vem, da ne govorimo o osebnih preferencah. Bi se pa, če bi mi bil ljubši avtomatski menjalnik, vsekakor dobro pozanimal tudi o morebitnih stroških v primeru, da gre karkoli narobe (in verjetnosti).
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.349
8.716
113
Sem šel skozi ta proces in naredil zaključke, kot sem jih napisal. Če je bilo pa še kaj dvoma glede osebne preference, ti pa lahko zdaj povem, da tega ni več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zebdi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Sicer ste offtopic, samo primerjajte primerljivo.

Oldschool avtomatski menjalniki so primerljivi z ročnim menjalnikom v 20 let starem bencinarju. Strošek vzdrževanja pri ročnem menjalniku je 0, sklopka če shodi se zamenja pa za 200-300EUR komplet (če menjaš po liniji najmanjšega odpora pa lahko tudi samo lamelo, pa te pride 50 EUR). Olje v avtomatskem menjalniku menjat je pa 150EUR stroška na 60-90k km, če shodi kaj je pa popravilo takoj ranga par 100EUR. S tem da tega ne popravlja vsak, lahko pa pokličete danes na servise avtomatikov pa se čudite ko boste dobili termin čez mesec ali tri za "samo pogledat".

Nov 8-9 stopenjski avtomatik pa nihče ne zna popravljat, menjava stane pa med 5-10k EUR. Enako je z DSGji (&co) če je kaj resnega okvarjenega. Primerjava spet z ročnim menjalnikom v nekem sodobnem bencinarju ni na mestu, ker je strošek točno isti kot sem ga opisal zgoraj (menjava sklopke, dvomasni vztrajniki pri bencinarjih večinoma niso problem).

Skratka ja ni problema okoli osebnih preferenc. Samo strošek avtomatika, četudi oldschool je neprimerno večji od ročnega menjalnika. Tako vzdrževalni kot tudi tisti v primeru kakšne okvare. Če pač gledaš samo na stroške mimo tega ne moreš in tu je avtomatik nekajkrat dražja izbira.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Prepisi in tehnični so možni, tako da to ni problem. Bolj je problem iskanje kupca ker smo omejeni na regije in nakup vozila ne spada pod izjeme. Se pa romuni veselo vozijo po avte v slovenijo še vedno, tako da če imaš kaj kar gre lahko v tisti trg tu ni problemov.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.349
8.716
113
Sicer ste offtopic, samo primerjajte primerljivo.

Oldschool avtomatski menjalniki so primerljivi z ročnim menjalnikom v 20 let starem bencinarju. Strošek vzdrževanja pri ročnem menjalniku je 0, sklopka če shodi se zamenja pa za 200-300EUR komplet (če menjaš po liniji najmanjšega odpora pa lahko tudi samo lamelo, pa te pride 50 EUR). Olje v avtomatskem menjalniku menjat je pa 150EUR stroška na 60-90k km, če shodi kaj je pa popravilo takoj ranga par 100EUR. S tem da tega ne popravlja vsak, lahko pa pokličete danes na servise avtomatikov pa se čudite ko boste dobili termin čez mesec ali tri za "samo pogledat".

Nov 8-9 stopenjski avtomatik pa nihče ne zna popravljat, menjava stane pa med 5-10k EUR. Enako je z DSGji (&co) če je kaj resnega okvarjenega. Primerjava spet z ročnim menjalnikom v nekem sodobnem bencinarju ni na mestu, ker je strošek točno isti kot sem ga opisal zgoraj (menjava sklopke, dvomasni vztrajniki pri bencinarjih večinoma niso problem).

Skratka ja ni problema okoli osebnih preferenc. Samo strošek avtomatika, četudi oldschool je neprimerno večji od ročnega menjalnika. Tako vzdrževalni kot tudi tisti v primeru kakšne okvare. Če pač gledaš samo na stroške mimo tega ne moreš in tu je avtomatik nekajkrat dražja izbira.
No mal se stvari spreminjajo in avtomatiki pri nas niso več eksotika. Obnovljeni avtomatik (beri praktično nov) je pa dons pod tri jurje. Sej se sliš velik, sam če dvomasni vstrajnik in sklopko pogledaš in stroške s tem, pa ni več taka tragedija.
Sodelavc kle vrti v 150 konjski Vectri klasičnega japonca že prek 250 jurjev, tankaj in vozi. Pa se je pred leti, ko je kupoval naposlušal zgoraj napisanih teorij, tud z moje strani, sam on se je zapiču, da nau več šaltu in že precej let ne šalta več. Mojim podvigom s sklopko in vstrajnikom se je sam smejal.

PS: Bom pa seveda z veseljem opisal moje težave z avtomatom ko, če pridejo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
No sem imel avto, ki se mu je do 350k km menjalo 3 komplet ročne menjalnike. Sklopka je bila menjana samo 1x. Če imaš kakšen biser kjer so podimenzionirali sklopko in DM vztrajnik (citroen?) lahko vsakih 100k km daš 1k eur za menjavo. Ampak to so izjeme, večina ročnih menjalnikov zdrži življensko dobo vozila BP celo brez vzdrževanja.

Sam bi imel avtomatika ker mi strošek ni pomemben v tem pogledu, sem bil 100% da bom naslednji avto kupil avtomatik. Samo ko sem kupoval avto s svojimi zahtevami ni pač bilo kombinacije take kot sem želel in sem se raje odpovedal avtomatiku kot pa da bi se bencinarju. Kompromisi so ves čas potrebni, idealnega avta itak ni! ;)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.349
8.716
113
No sem imel avto, ki se mu je do 350k km menjalo 3 komplet ročne menjalnike. Sklopka je bila menjana samo 1x. Če imaš kakšen biser kjer so podimenzionirali sklopko in DM vztrajnik (citroen?) lahko vsakih 100k km daš 1k eur za menjavo. Ampak to so izjeme, večina ročnih menjalnikov zdrži življensko dobo vozila BP celo brez vzdrževanja.

Sam bi imel avtomatika ker mi strošek ni pomemben v tem pogledu, sem bil 100% da bom naslednji avto kupil avtomatik. Samo ko sem kupoval avto s svojimi zahtevami ni pač bilo kombinacije take kot sem želel in sem se raje odpovedal avtomatiku kot pa da bi se bencinarju. Kompromisi so ves čas potrebni, idealnega avta itak ni! ;)
Tud pri Fiatih, Passatih, BMWjih, Mercedesih so hodil dvomasni vstrajniki v franže. Ni Citra nobena izjema.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.950
113
No sem imel avto, ki se mu je do 350k km menjalo 3 komplet ročne menjalnike. Sklopka je bila menjana samo 1x. Če imaš kakšen biser kjer so podimenzionirali sklopko in DM vztrajnik (citroen?) lahko vsakih 100k km daš 1k eur za menjavo. Ampak to so izjeme, večina ročnih menjalnikov zdrži življensko dobo vozila BP celo brez vzdrževanja.

Sam bi imel avtomatika ker mi strošek ni pomemben v tem pogledu, sem bil 100% da bom naslednji avto kupil avtomatik. Samo ko sem kupoval avto s svojimi zahtevami ni pač bilo kombinacije take kot sem želel in sem se raje odpovedal avtomatiku kot pa da bi se bencinarju. Kompromisi so ves čas potrebni, idealnega avta itak ni! ;)
idealni avto je, samo penezov ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33