Octavia vs mondeo

bose

Pripravnik
23. sep 2009
217
3
18
daleč,daleč,daleč proč
Pri hiši že kar nekaj časa avtomati.
Stanje:
1.6 TDI - kupljen nov - menjan menjalnik (menjalne vilivce) pod garancijo - so na servisu rekli, da ta kombinacija (1.6 TDI in avtomatski menjalnik) ne "špila" - strošek 0,00€
3.0 TDI - kupljen nov, prodan s 235.000 km - nobenih težav z menjalnikom
2.0 TDI - kupljen nov, prodan s 255.000 km - nobenih težav z menjalnikom
2.0 TDI - kupljen nov, trenutno slabih 50.000 km - menjalnik dela kot urica
2.0 TDI - kupljen rabljen - menjava menjalnika na cca. 160.000 km - izven garancije. Menjali na pooblaščencu. Začeten strošek je bil okrog 7.000,-€, takoj pa so ponudili opcijo delne kulance in polovico predvidenega stroška - 3.500,-€. Na koncu so menjali cel menjalnik za 1.500,-€ in dali 2 leti garancije na menjalnik.
Je bilo ceneje, kot pa da bi sam iskal menjalnik in mehanika, ki bi potem to menjal.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
23.988
2.133
113
jah pošteno napisano....bolj je hecno ko pri ročnih menjalnik, se pač mal zatika, pa gre trdo v prvo, pa škrta v 3, pa trese v 4, pa ven meče iz R, itd, pa se potem to v noben ne obregne,
pri avtomatu, se pri vsaki anomaliji gre v rešitev problema.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

bose

Pripravnik
23. sep 2009
217
3
18
daleč,daleč,daleč proč
Aja, še en primer. Na Fiatovem 1.6 JTD smo pri cca. 250.000 km popravljali ročni menjalnik. Menjana sta bila zobnika za vzvratno in 2. prestavo, ležaji, olje, pa verjetno še kaj. Strošek slabih 1.000,-€ s popustom. Pa naj si vsak sam ustvari sliko o primerjavi popravila (menjave) avtomata in ročnega menjalnika.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
23.988
2.133
113
ja, sej načelno je tu tu, tako kot sem napisal, če se mal zatika ročni, se pač v večini primerov ne gre v popravilo..menja se olje, pa voziš dalje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.713
1.966
113
Ma nehi ga srat no. Zakaj je treba vse na Alter blesarije obrnit? Sem ti lepo rekel, da če mi zruži menjalnik bom prvi ki bo to napisal. Pri mojem pooblaščencu pa menjava ne bo 10 jurjev. Sem bil podobnega mnenja o avtomatu, kot ti, sicer so želje bile sam je bla vedno racionalnost poleg. Pol sva pa z mojim serviserjem zadevo predebatirala, pa mi je lepo rekel, da se stvari spreminjajo in da avtomat v nobenem pogledu ni toliko dražji od ročnega. Sploh pa ne bavbavi o nekih divjih 10 tisočevrskih stroških.

Več avtomatov se bo vozilo, cenejše bo vzdrževanje le teh, ker to ne bo več eksotika. Se pa klasični avtomatiki drugje po svetu, sploh v Ameriki vozijo že ohoho let. In ja si 15 let za steno, ker 15 let nazaj je samo en šraufal avtomate pri nas, dons jih je pa že kr nekaj.

Izkušnje z avtomatom pa poznaš. Bi šel nazaj na ročnega? Jest ne.
Glej, ti imaš svoje izkušnje, jaz imam pa izkušnje kolegov. Ko so bili brez avta 1 mesec in prosili serviserja, da jim zrihta avto. Pa z veseljem plačali 3 jurje, ker na pooblaščencu bi bilo čez 10 jurjev.
Saj vem, da tukaj na alterju vsi servisirate in popravljate za džabe, rikne motor, to ga s Poljske dol potegneš za 50 EUR, tvoj kolega mehanik ti ga pa zmontira za enega črnega in enega belega. Ko pa kdo ima tukaj direkt tak primer, pa taki ''znalci'' kar naenkrat utihnejo in so cifre nemajhne.
In niso vsi avtomatiki enaki. Morda je tvoj res za džabe za servisirat. No, kolegu je na 4 leta starem avtu iz Njemačke z REALNIMI 120.000km shodil avtomat. Pooblaščenec predračun 13.000 EUR, k sreči se je ta servis potrudil in preveril za kulanco. No, ker je bil avto redno servisiran na pooblaščencu v Nemčiji in je imel realne kilometre so mu priznali 80% kulanco in je plačal 2.600 EUR za nov menjalnik. Imel je svinjsko srečo, ker čez 3.000km je bil redni servis, ki ga seveda ne bi delal na pooblaščencu.

Kaj je v Ameriki me ne zanima, temveč če meni shodi menjalnik v Sloveniji, me zanima v kolikšnem času in za kakšen denar ga imam urejenega tukaj. Jaz še nisem slišal, da bi kakšnemu kolegu shodil ročni menjalnik, so bile pa zelo redke težave s kakšnimi zobniki in pa tudi dokaj redke, ampak bolj pogoste menjave sklopk nekje po 200.000 km. Vse urejeno hitro z znosnimi stroški. Pri avtomatiku se pa je pri obeh teh zadevah (čas popravila in znosni stroški) večinoma zapletlo. Pa recimo, da ima 90% kolegov ročne menjalnike.

Če bi šel na ročnega? Drugi je ročni, za naslednji avto še ne vem kaj bo. V določenih situacijah je avtomatik top, v določenih primerih mi gre pa na živce.
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.713
1.966
113
jah pošteno napisano....bolj je hecno ko pri ročnih menjalnik, se pač mal zatika, pa gre trdo v prvo, pa škrta v 3, pa trese v 4, pa ven meče iz R, itd, pa se potem to v noben ne obregne,
Sam vozim ogromno vozil in se ne spomnim, kdaj sem nazadnje imel take težave z ročnim menjalnikom. Verjetno na Jugecu. Pa Peugeot 206 je imel popolnoma zanič menjalnik, ampak to ni škrtalo, temveč je bil še manj natančen kot v Jugecu. Je bil pa to feature not a problem :).
Je pa imel kolega na 1.2TSI težavo z enim zobnikom, ki ga je moral menjat, ker mu je ružil. Strošek 600 EUR :(.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
23.988
2.133
113
sej to govorimo o 5 10 in več let starih vozil z 200 plus. tam se že kar pojavilo težave na menjalnikih...
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.713
1.966
113
sej to govorimo o 5 10 in več let starih vozil z 200 plus. tam se že kar pojavilo težave na menjalnikih...
Tole sem včeraj napisal :):
Trdim pa, da se s stroškovnega vidika (tudi če zanemarimo višjo nakupno ceno), avtomatik ne izplača. Seveda za rabljena vozila, ki recimo morajo priti do 300.000 km. Če avto menjaš pri 100.000km, potem ti lahko večinoma dol visi, ker stroškov (razen morda vzdrževanje) običajno ni. Proti 200.000, se pa že začnejo “zanimive” stvari dogajat pri avtomatikih.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
9.835
3.248
113
Glej, ti imaš svoje izkušnje, jaz imam pa izkušnje kolegov. Ko so bili brez avta 1 mesec in prosili serviserja, da jim zrihta avto. Pa z veseljem plačali 3 jurje, ker na pooblaščencu bi bilo čez 10 jurjev.
Saj vem, da tukaj na alterju vsi servisirate in popravljate za džabe, rikne motor, to ga s Poljske dol potegneš za 50 EUR, tvoj kolega mehanik ti ga pa zmontira za enega črnega in enega belega. Ko pa kdo ima tukaj direkt tak primer, pa taki ''znalci'' kar naenkrat utihnejo in so cifre nemajhne.
In niso vsi avtomatiki enaki. Morda je tvoj res za džabe za servisirat. No, kolegu je na 4 leta starem avtu iz Njemačke z REALNIMI 120.000km shodil avtomat. Pooblaščenec predračun 13.000 EUR, k sreči se je ta servis potrudil in preveril za kulanco. No, ker je bil avto redno servisiran na pooblaščencu v Nemčiji in je imel realne kilometre so mu priznali 80% kulanco in je plačal 2.600 EUR za nov menjalnik. Imel je svinjsko srečo, ker čez 3.000km je bil redni servis, ki ga seveda ne bi delal na pooblaščencu.

Kaj je v Ameriki me ne zanima, temveč če meni shodi menjalnik v Sloveniji, me zanima v kolikšnem času in za kakšen denar ga imam urejenega tukaj. Jaz še nisem slišal, da bi kakšnemu kolegu shodil ročni menjalnik, so bile pa zelo redke težave s kakšnimi zobniki in pa tudi dokaj redke, ampak bolj pogoste menjave sklopk nekje po 200.000 km. Vse urejeno hitro z znosnimi stroški. Pri avtomatiku se pa je pri obeh teh zadevah (čas popravila in znosni stroški) večinoma zapletlo. Pa recimo, da ima 90% kolegov ročne menjalnike.

Če bi šel na ročnega? Drugi je ročni, za naslednji avto še ne vem kaj bo. V določenih situacijah je avtomatik top, v določenih primerih mi gre pa na živce.
Če si dobro prebral, jest vozim svoj avto na pooblaščenca, ne pod kozolec kolegu za črnega in belega. Obstajajo tudi dobri pooblaščenci, ki se potrudijo za stranko, pa ne sam za mojo znamko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kemb

kalbo

Guru
7. okt 2013
9.835
3.248
113
Sam vozim ogromno vozil in se ne spomnim, kdaj sem nazadnje imel take težave z ročnim menjalnikom. Verjetno na Jugecu. Pa Peugeot 206 je imel popolnoma zanič menjalnik, ampak to ni škrtalo, temveč je bil še manj natančen kot v Jugecu. Je bil pa to feature not a problem :).
Je pa imel kolega na 1.2TSI težavo z enim zobnikom, ki ga je moral menjat, ker mu je ružil. Strošek 600 EUR :(.
Jest sem imel na dveh svojih kantah problem z vstrajnikom in sklopko. Nekaj let nazaj so ble cene tega šita zasoljene v božjo mater. Hvala bogu, da moj pooblaščenec, tko Fiatov, kot kasneje Citroenov ni računal zlatarskih cen za delo. Kot sem ti rekel, pa klele čez, kolega tolče s svojo bogvekok staro Vectro že blizu 250 jurjev na 100 podlage, notri se mu pa vrti Fiatov 150 konjski multijet z Aisin menjalnikom. Vse bo počas razpadlo, menjalnik pa še kr šalta, motor pa še kr kleplje. V mojem Fiatu se je vrtel enak motor, pa mi je shodil jeben vstrajnik pri 60 jurjev. Tadrugega sem menjal v C8 in potem pod garancijo prvega še enkrat....... Tko da če bi kolegove izkušnje veljale....

Ko sem leto dni nazaj kupoval C5tko sem se pogovoril s svojim serviserjem, ker sem se bal bajnih stroškov. Mi je sam rekel, s temi Aisini ni posebnih težav, če pa so, se dobi pa rabljene brez težav, ker jih je zdaj po Evropi ko dreka, pa sva zaključla. So bli pa problemi s starejšo verzijo, pa je tud že mel vezo, ki mu je mehatroniko rihtala in svojim strankam ni dajal vrtoglavih predračunov.

Kot že rečeno, bomo poročal, kaj bo z mojim, ko bo šel v višje kilometre.

Pa še to, saj si sam že ugotovil, da niso vsi menjalniki enaki, prav tako je vsak rabljen avto svoja zgodba.
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.713
1.966
113
To je vse korektno. Ampak dejstvo je, da je z ročnimi menjalniki manj težav kot z avtomatskimi. To je vse, kar želim povedat. Ker po branju nekaterih tukaj zgoraj je le avtomat top in po zanesljivosti, porabi, stroških, po vsem. Kar ni res. Pa upoštevaj, da ima morda 10% vseh vozil v Sloveniji avtomatik.
Je pa res, da se je pri novih vozilih ta procent konkretno spremenil v prid avtomatiku. Recimo Passata je že skoraj težje dobit z ročnim, kot z DSG.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
9.367
2.121
113
Meni je jasno, da je z avtomatikom tako več stroškov kot več dela (skrbi). Pa vseeno, ne grem nikoli nazaj na ročnega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: blazek33

kalbo

Guru
7. okt 2013
9.835
3.248
113
Glej, hočem samo povedat, da avtomat ni nek bav bav, kot je bil še 10 let nazaj. Velja pa seveda previdnost pri nekaterih modelih predvsem robotov. Vedno več je avtomatikov na cestah in bodo temu primerno tudi večje izkušnje s popravili in temu primerno popravila konkretno cenejša. Zato je zmeraj manj razlogov, da bi človek vozil ročnega, če si želi avtomatika.
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.713
1.966
113
Glej, hočem samo povedat, da avtomat ni nek bav bav, kot je bil še 10 let nazaj. Velja pa seveda previdnost pri nekaterih modelih predvsem robotov. Vedno več je avtomatikov na cestah in bodo temu primerno tudi večje izkušnje s popravili in temu primerno popravila konkretno cenejša. Zato je zmeraj manj razlogov, da bi človek vozil ročnega, če si želi avtomatika.
Tudi to drži, kar si napisal. Z rahlim popravkom: noben kolega ni imel robota, ampak so bili kar avtomati, nekateri dvosklopčni. Pa jim je zadeva zružila.
In kljub vsemu temu velja, da je ročni menjalnik v veliki večini primerov strogo cenovno gledano ugodnejši na dolgi rok.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
37.780
1.622
113
pri taščici
Pri hiši že kar nekaj časa avtomati.
Stanje:
2.0 TDI - kupljen rabljen - menjava menjalnika na cca. 160.000 km - izven garancije. Menjali na pooblaščencu. Začeten strošek je bil okrog 7.000,-€, takoj pa so ponudili opcijo delne kulance in polovico predvidenega stroška - 3.500,-€. Na koncu so menjali cel menjalnik za 1.500,-€ in dali 2 leti garancije na menjalnik.
Je bilo ceneje, kot pa da bi sam iskal menjalnik in mehanika, ki bi potem to menjal.
A to res misliš da so ti iz dobre volje dali 5 jurjev pa pol zraven k.menjavi menjalnika?
Moram pogledat po računih prejšnjega lastnika koliko je stala menjava ročnega menjalnika pri mojem.Vagovcu..mislim da je bil sam obnovljen menjalnik nekih 400 evrov.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
9.835
3.248
113
Seveda niso. To je klasična poslovna praksa nekaterih vag pooblaščencev pri nas, probajo dobit avto not. Guspod, tole bo velik.... Velik. Ponud nov rešilen deal staro za novo in je naredu biznis. Pol pa poštimajo menjalnik in prodajo avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
37.780
1.622
113
pri taščici
Najbrž ne saj vagovcev. Zonta ni vagovc, je darsovc....;)
Na koncu pa popravijo menjalnik za 500 evrov, pa se zmeraj Jurja pobasejo v žep. ;)
Tega pa dajo spet nekam popravit (mojstri ki bi nato znali so jim najbrž že vsi ušli) pa spet čaka na polici naslednjo žrtev kao "nov" menjalnik.
Ako prodze za 7, bo pijanca cel teden, ako prodze za Jurja in pol, bo samo večeras.