Občasni oblak dima iz izpuha napoveduje kaj?

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
saj najbrž veš, da gredo plini SKOZI material in ne skozi "luknjice", kot pri oksidacijskem katalizatorju?
Skozi kakšen material gredo plini? misliš porozen material, skozi katerega prehajajo plini in porozen material so pa luknjice v bistvu.
Saje se pa nabirajo v keramičnem jedru, ki je prevlečeno s slojem žlahtnih kovin, med vsakim takim kanalom je pa zgoraj omenjen porozen material.
Ko se pa to začne mašiti, je pa potrebna regeneracija na tak ali drugačen način.
Če pa ima avto sajast izpuh, pa po moji logiki ni v dpf-ju več jedra oz. zja luknja v njem..
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
ni mogoče? :D
ne se hecat :D

horizontalno skozi satje ni luknje, med stenami v materialu pa sigurno je, poroznost namreč
 

ermej

Fizikalc
3. sep 2007
722
29
28
Očitno ni vse tolk rožnato po nadgradnji. Brat ma isti 2.0 170km pa pravi, da se je po nadgranji povečala poraba za slab liter na 100km. Pa isto da opaža kar precej pogostejše regeneracije. Kar je najbrž tudi vzrok za povečano porabo. Se da to dat na star softwere?
 

octavia2011

Zelenc'
19. feb 2019
5
0
1
Dober dan,

enako težavo, kot jo ima naslovnik, imam tudi jaz na Škoda Octavia 1.6tdi 105km.

Občasno - vidim ga recimo 1x na mesec, avto kadi ene 5minut, potem pa neha. Enkrat je bila situacija precej neprijetna, saj se je to dogajalo ravno pred semaforjem in je bil avto za nami čist zakajen.
Smrdi, pa kot bi se nafta žgala. Tega dima je kar precej in je umazano bele barve.

Avto drugače dela brez problema, poraba pod 6litrov, pa nisem ravno nežen na pedalu.

Kako naj odpravim ta dim?

hvala in LP
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.878
5.146
113
Posebna kombinacija tipk je za odpravo te težave. Obvezno more bit odprt prtlažnik. Potem pa brez kontakta 2x bremza, 2x gas, 2x bremza, daš kontakt in desni nato levi žmigavec, pol 2x dolge in 2x meglenke. Vzames kontakt in 3x potrobiš. Ce si nardil v takem zaporedju bo dim odpravljen.


Če pa slučajno ne deluje pa nimam pojma kaj bi lahko. V skrajni sili če ti ga forum ne popravi se zapelji do mehanika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.344
5.858
113
pri taščici
Haha a zato je tudi predpisan protokol kot za uradne meritve za katere vag naredil special program ki je deloval samo ob izpolnjenih pogojih na testiranju
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Posebna kombinacija tipk je za odpravo te težave. Obvezno more bit odprt prtlažnik. Potem pa brez kontakta 2x bremza, 2x gas, 2x bremza, daš kontakt in desni nato levi žmigavec, pol 2x dolge in 2x meglenke. Vzames kontakt in 3x potrobiš. Ce si nardil v takem zaporedju bo dim odpravljen.


Če pa slučajno ne deluje pa nimam pojma kaj bi lahko. V skrajni sili če ti ga forum ne popravi se zapelji do mehanika.

Pozabil si napisati, da mora vsakič, ko prižge dolge luči in stopi na gas tečti 2x okrog avta pa vmes odpreti in zapreti zadnja vrata.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.459
113
Pojdi h kozolčarju (za to ne rabiš nekoga z doktoratom) in naj ti samo sname cev iz intercoolerja dol da pogleda če se je kaj olja nabralo tam......ker so to sporadični izbruhi dima....lahko da turbo malo pušča.....gravitacija poskrbi da teče to v intercooler na najnižjo točko...in ko se nabere dovolj malo tega olja potegne nazaj v turbo po cevi gor
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
13.878
5.146
113
to, da je olje v ceveh veš brez, da cev dol cukneš. Ker ga ni avta s 100k km da so suhe. Še vseeno pa to ni vzrok
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.626
14.322
113
Popolnoma laično ugibam ampak a naj nebi šel dim proti črni barvi (namesto da bi bil umazano bel) v kolikor bi ga kaj šobe srale?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.626
14.322
113
Ha, zabaven prikaz, tnx. A vseeno še tole - kadar sem naletel na motor s (pre)bogato mešanico je dim vedno šel proti črni črni barvi pa naj bo to natunan benz motor, natunan dizl motor ali pa dizel motor s poškodovano šobo (ki ga ščije v cilinder in ne prši v obliki lepega stožca) zaradi smeti v gorivu. Zato sem vprašal kako in kaj, trdil pa ne bom nič :p
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.459
113
Ja črno je kadar je višek goriva v cilindru....recimo ko daš KOSILNICO na zaug <----- luka51 trigger :p
Ubistvu če kadi belo.......potem mene zanima kak DPF ima ta škoda.....če ga čisti z postvbrizgi v DPF lahko da tukaj potem nekaj ne štima (nisem VAG ekspert @all) Lahko da pa je lastnik odstranil DPF in to potem neprimerno programsko rešil.......videno nekoč na F Cromi 2.4 JTD z enakim problemom.....rešil potem uporabnik Crash... ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey