Občasni oblak dima iz izpuha napoveduje kaj?

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
če ščije sivo kadi. pa regeneracijo dela dosti bolj pogosto.
sam ne dolgo, ker gre mašina adijo..
cool-1.gif
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.276
38
48
Valda elektronika to zazna in javi? Ne vem, če je 7 let star motor s 140.000nkm že za kanto.
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.276
38
48
Danes ista vožnja, niti sledu o dimu. Sklepam, da ga bom videl zopet čez kak teden ko bo nov cikel na vrsti.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Zagotovo ni za v kanto, je pa ravno prav star in zvožen, da bo vsako leto na vrsti kakšen izredni servis. "Čar" starih avtov, še toliko bolj starih dizlov.
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.276
38
48
V bistvu imam že zadnje 3 leta vsako leto najmanj en izredni servis, ki sploh ni poceni. Če dam skupaj še druge napake in slabo kvaliteto, je to za nekaj časa zadnji VAG.
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
caddy, 4 leta star, 220.000 km...trkam po lesu, brez kakršnegakoli problema, doma menjam olje, pri 210.000 narejen velik servis, zagotovo še bo kak VAG
redface-1.gif
 

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
aja, sploh nisem vedel za probleme po nadgradnji...očitno me še dlje časa ne bodo videli pri VWju na servisu
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
v kolikor greste zadaj s prstom po robu izpušne cevi in prst postane črn, je tako ali tako dpf za v kanto
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tako kot je napisal...
tongue-1.gif


DPF ni aktiven element, je pasiven filter. Če maš zadaj saje ma DPF luknjo...čeprav jih ima tudi tako.

Tisti ostanki saj ki zgorijo ob čiščenju pa niso taki, da se primejo na lonec, pepel je siv...temno siv (ta ki se nabere v dpf).
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Ja no..dpf -ji so bolj znani po tem, da se zamašijo..če imajo luknjo v satovju, pa še torej toliko bolje. Hec pa je, da v tem primeru senzor zazna nepravilne tlake..pol je pa spet rumena lampa na armaturi.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
ni res, filter je lahko BP, pa ne opravlja več svoje funkcije, razlika tlakov je normalna, izhod izp cevi pa sajasto črn

lahko ti pa dam še sliko bmw e90 2.od, z 3mm svetlega naparjenega dpf materiala, ker se je stopil in se ohlajal na izp cevi (kot vodni kamen)
saj bi velikokrat kaj objavil, pa za razliko od FB in ostalega nimam časa nekam limat slike in jih dodajat kot url na forum
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ni res, filter je lahko BP, pa ne opravlja več svoje funkcije, razlika tlakov je normalna, izhod izp cevi pa sajasto črn

lahko ti pa dam še sliko bmw e90 2.od, z 3mm svetlega naparjenega dpf materiala, ker se je stopil in se ohlajal na izp cevi (kot vodni kamen)
saj bi velikokrat kaj objavil, pa za razliko od FB in ostalega nimam časa nekam limat slike in jih dodajat kot url na forum
no, to me pa res zanima, da je filter BP, funkcije pa ne opravlja več
17758-icon_confused.gif
torej, zamašen ni, luknje pa tudi nima, saje pa na koncu auspuha...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
saj najbrž veš, da gredo plini SKOZI material in ne skozi "luknjice", kot pri oksidacijskem katalizatorju?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja in zato ni mogoče da so saje na izpuhu (črne) če ni luknje skozi filter. Bolj ko je zabasan s sajami bolj filtrira.
evil.gif


Pa tudi pepel, ki nastane ob regeneraciji (večina) ostane v DPF filtru in ne more ven, tako da se le ta nabira v filtru. Ne vem pa če so zdaj že kaj drugačni tipi.