Saj veš, da deluje to izključno v omrežju Telekom?
Vem ja. In očitno dela. Urejam pa vse samo preko moj.telekom, ker imam kartice posejane po terenu in nekako ne morem pošiljati ukazov iz teh naprav. Pa očitno deluje, ker sem včeraj spet naložil nekaj GB na eno in imam še vedno vseh 5 evrov na računu, internet pa tudi deluje. Drugače pa Telekom svoj portal oglašuje kot glavno orodje za urejanje vsega in je žalostno, da ne porihtajo stvari tako kot bi bilo treba. Pred kakšnim mesecem jim je crknilo tudi dodajanje mobi kartic v portal (napisalo je kartica ni aktivna oziroma ni mobi kartica) in so rabili dva tedna, da so to popravili. Vmes sem pa od njihove podpore (tudi poslovne) slišal vse mogoče izgovore. Recimo eden od njih je bil tudi "to je poslovna odločitev Telekoma"
. In šele ko sem povzdignil glas in zelo na glas podvomil v to, je očitno nekdo vseeno poklical v tisti oddelek in preveril. Potem so pa sporočili, da je res tehnična napaka in naslednji dan je spet začelo delati. Tako da tudi Telekom ima očitno težave s programerji (ali zunanjimi izvajalci, čeprav trdijo, da oni pa res vse delajo sami). Pa interna komunikacija jim šepa, se zgleda bojijo sami sebe.
Jernej