Novo pri Telekom Slovenije III.

Clancy

Majstr
20. avg 2007
788
353
63
Verjetno prej še ni bilo...

 

jozo

Fizikalc
29. sep 2007
454
28
28
Sodišinci
Danes se je pojavila še povezava v moj.telekom.si. Sem poslal 1GB in 5GB na dve mobi številki. Gigabajti so šli, na mobi številkah pa ni videti spremembe ;).

Jernej

Nisi dobil nobenega sms-a na stevilko iz katere si doniral oz z mobi stevilk?? Najprej se porabljajo podatki ki jih dobis kot donacijo. Ne vem pa ce se vidi ko preverjas porabo oz na moj telekom stanje doniranih podatkov.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Nisi dobil nobenega sms-a na stevilko iz katere si doniral oz z mobi stevilk?? Najprej se porabljajo podatki ki jih dobis kot donacijo. Ne vem pa ce se vidi ko preverjas porabo oz na moj telekom stanje doniranih podatkov.

Ne. Poslal sem preko moj.telekom.si, ker se je pojavil ustrezen gumb. Ampak zjutraj ga še ni bilo in bo verjetno še trajalo nekaj dni, da to uredijo (upam). Pred časom sem na eno kartico naložil 10 evrov in kupil 5GB, pa se ni nikjer videlo (delalo pa je). Sedaj so končno popravili in so tudi te količine vidne. Pa če bi mojstri naredili to malo bolj odzivno, tudi ne bi bilo slabo.

Jernej
 

jozo

Fizikalc
29. sep 2007
454
28
28
Sodišinci
Ne. Poslal sem preko moj.telekom.si, ker se je pojavil ustrezen gumb. Ampak zjutraj ga še ni bilo in bo verjetno še trajalo nekaj dni, da to uredijo (upam). Pred časom sem na eno kartico naložil 10 evrov in kupil 5GB, pa se ni nikjer videlo (delalo pa je). Sedaj so končno popravili in so tudi te količine vidne. Pa če bi mojstri naredili to malo bolj odzivno, tudi ne bi bilo slabo.

Jernej

Dela pa prenos podatkov na mobi kartici?? Ce ja potem je bilo uspesno aktivirano.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Saj veš, da deluje to izključno v omrežju Telekom?

Vem ja. In očitno dela. Urejam pa vse samo preko moj.telekom, ker imam kartice posejane po terenu in nekako ne morem pošiljati ukazov iz teh naprav. Pa očitno deluje, ker sem včeraj spet naložil nekaj GB na eno in imam še vedno vseh 5 evrov na računu, internet pa tudi deluje. Drugače pa Telekom svoj portal oglašuje kot glavno orodje za urejanje vsega in je žalostno, da ne porihtajo stvari tako kot bi bilo treba. Pred kakšnim mesecem jim je crknilo tudi dodajanje mobi kartic v portal (napisalo je kartica ni aktivna oziroma ni mobi kartica) in so rabili dva tedna, da so to popravili. Vmes sem pa od njihove podpore (tudi poslovne) slišal vse mogoče izgovore. Recimo eden od njih je bil tudi "to je poslovna odločitev Telekoma" ;). In šele ko sem povzdignil glas in zelo na glas podvomil v to, je očitno nekdo vseeno poklical v tisti oddelek in preveril. Potem so pa sporočili, da je res tehnična napaka in naslednji dan je spet začelo delati. Tako da tudi Telekom ima očitno težave s programerji (ali zunanjimi izvajalci, čeprav trdijo, da oni pa res vse delajo sami). Pa interna komunikacija jim šepa, se zgleda bojijo sami sebe.

Jernej
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.275
122
63
Slovenija je velika, namrec vsaj kitajci mislijo tako, ker vlak vozi od Mb do Kp 5 ur :D

Bo že držalo. Ampak da ostanemo pri temi. Ker je prišla (nova) reklama za aplikacijo moj.telekom, sem jo posodobil in sedaj vidim vsa svoja razmerja tudi v aplikaciji in ne samo preko brskalnika. Ja, sem jo naložil že nekaj časa nazaj, ampak takrat je app rekel, da je to namenjeno manjšemu številu številk in se ni hotel odpreti (imam pač nekaj dodatnih mobi kartic). Sedaj pa to dela, ampak pri izbiri naročnine ni imen temveč samo številke. Ko pa odpreš, pa potem vidiš tudi kratko ime. Ker očitno nekdo s Telekoma bere tudi naše debate, bi se to verjetno dalo tudi popraviti :)? Pa to, da bi na prejemniku videl še podarjene količine, tudi to verjetnto ni zelo veliko dela?

Jernej
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

ememko

Fizikalc
11. jun 2009
174
25
28
Obveščamo vas, da pri nekaterih uporabnikih mobilnih storitev prihaja do občasnih motenj v delovanju klicev in mobilnega prenosa podatkov. Naši strokovnjaki napako aktivno odpravljajo, tako da bomo nemoteno delovanje storitev zagotovili v najkrajšem možnem času. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
TELEKOM FB