Novi VW Passat B9

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Jaz se ga bom pomojem za vleko prikolice prijel, ko bo Volvo došel. Ene pametne dizel alternative tako ali tako ni več. S Teslo jo bom pa pol vlekel, ko boste vi že vse sprobali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.735
2.345
113
Pomurje
Jaz se ga bom pomojem za vleko prikolice prijel, ko bo Volvo došel. Ene pametne dizel alternative tako ali tako ni več. S Teslo jo bom pa pol vlekel, ko boste vi že vse sprobali.
V celem prispevku ne piše kakšen kesl ima ta avto.
Fuj pa takšen novinar.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.935
5.003
113
kje pa, je samo realno napisal. Eni samo sanjate porabo 5 litrov pri 130 na uro.

To je tista, koliko imaš do Novalje? V treh urah pridem, če sem hiter (od nas do tja je 370km), ne pove pa da je to za približno pol poti :)
3 ure in 45 minut pa sem že prišel. Pa nisem tiščal gasa do podna. Lepo lagano 145-150 :)

Pa če se ne motim sem še piškal vmes.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
kje pa, je samo realno napisal. Eni samo sanjate porabo 5 litrov pri 130 na uro.
Nimam pojma kaj je napisal, če je sploh kaj napisal kako in kje se je vozil za 1020km. In zakaj je sploh poudaril teh 1020km. Napisal je, da je imel v mešanem ciklu porabo 5,6 na 100, kar ni slabo in bi pri celem tanku seveda pomenilo več kot 1020km.

Sicer en od mojih dveh avtov (10 let stara karavanska astra) b.p. klopoče in pije svojih 5l pri 130 na uro. Dandanašnji pa itak spije samo en tank na leto ;)
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Ma to je vseeno, kolikšna je poraba, bolj to, da v letu 2024 delajo avte normalne velikosti z normalnim ICE motorjem, normalnega dosega, ne da se pogovarjamo ali bomo prišli v Kranjsko goro in nazaj, kaj šele, da bomo vlekli počitniško prikolico s seboj kam. Smo tudi taki čudaki. Bom že preživel tiste televizorje na armaturi, kot tudi ni važno ali bo Škoda ali VW. Skoraj 5m dolžine, spodobna medosna in NDM nižja od 2.300kg + dober in varčen motor, kljukca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in MrDaco

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.277
122
63
Si mogoče videl oba, pelal? V superbu sem samo sedel, passata še nisem videl. Uglavnem, meni se zdi mau dolgčas, začne se pa pri zunanjem izgledu. Vse že videno...pri oplu, skodi...
Ampak res zgleda kot dolgcajt, sem srečal tega iz testov na cesti in mi res deluje kot opel. Pa možakarji pa recimo hibrida z 2.0 bencinarjem nočejo narediti? Da bi bilo recimo 280+120PS in bi prišel na recimo 7 litrov /100?

Jernej
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.446
4.546
113
Ampak res zgleda kot dolgcajt, sem srečal tega iz testov na cesti in mi res deluje kot opel. Pa možakarji pa recimo hibrida z 2.0 bencinarjem nočejo narediti? Da bi bilo recimo 280+120PS in bi prišel na recimo 7 litrov /100?

Jernej
Nihče ti ne bo naredil 280 benc. konjev + 120 elektro konjev z realno porabo 7 l/100.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.446
4.546
113
Na splošno je VW malo izgubil kompas, predvsem v svoji ponudbi in denarjem, ki ga za to zahtevajo.
Če primerjaš nove modele v segmentu srednjih SUVov, dobiš recimo polno opremo (vse, kar je možno nabavit) Renault Espace z 200KM hibridom in realno porabo okoli 6.5L/100 km za okoli 47k. Dodaš še par let garancije in servise v ceno za 4 do 5 let (300 eur na servis) in je to to.
Podobno lahko greš in kupiš XTrail s čisto novim elektro pogonom, ki ga polni benc. agregat, skupno 200+KM, vsa oprema, še vedno pride okoli 49k ali manj.
Tu govorimo o vsej mogoči dodatni opremi, elektrika, gretje, panorama, najmočnejši agregat, usnje, kljuka,..vse.

Potem greš pa gledat VW Tiguan, naklikaš polno opremo in si na 60k+ in to pazi z navadnim anemičnim 150KM bencinarjem. Dizel je še vsaj 2 do 4k več. Hočeš kaj boljšega? Zaenkrat ni, tudi, če bi bilo, dodaj še par k. Enako Škoda.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.437
113
Vse res, samo ne pol jamrati, da za espaca dobiš po 4 letih 15 000€ za VW ja pa 25000..

Pa tale 3 celinderski motor v espacu ali pa Australu, se tudi pajtla kot stari mokri pes.

Za tako klaso avta nespremenljivo.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.446
4.546
113
Vse res, samo ne pol jamrati, da za espaca dobiš po 4 letih 15 000€ za VW ja pa 25000..

Pa tale 3 celinderski motor v espacu ali pa Australu, se tudi pajtla kot stari mokri pes.

Za tako klaso avta nespremenljivo.
Ne menjamo avtov na 4 leta, nisem padel na glavo. Enako ne gledam, da bo pri prodaji čez x časa mogoče pol evra več.

VW, ki se primerja z Espacom je ali dizel ropotulja ali pa še bistveno počasnejši od Espaca tako, da je res nesprejemljivo za VW grupo kaj prodaja za bistveno višji denar.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
131
15
18
No ja, pomoje da Tiguanu ne gre tok slabo. Je najbolj prodajan vw model zadnje čase, in grem stavit da jih proda vsaj 300% več kot renault espacov. Kupci že vidijo dodano vrednost v vozilu, ki je nekateri pač ne.
 

sumica

Fizikalc
10. sep 2007
1.276
38
48
Tukaj se primerja neprimerljivo. En Tiguan sploh ni v istem razredu kot Espace, ampak v enem nižje. Dejansko je za svoj denar (Tiguan) drvarnica, saj rabiš vsaj R line izgled + kup dodatne opreme, da je sploh za na cesto. O motoritaciji sploh ni za izgubljat besed, ker je trenutna pod kritiko. Kupujejo ga pač južni, Nemci in zaslepljeni s VW kvaliteto ki je že zdavnaj ni več. Espace je gospod med avti. Ne boš najači na vasi, se boš pa peljal kot se spodobi s konkretno opreme. Bližje Tiguanu je Austral sicer po velikosti.

Od obeh pa je precej boljši X trail, ki je bil omenjen zgoraj. Velik, izredno odziven, ker dela na elektriko konstantno, agregat le polni baterijo. Notri veliko bolj kvalitetna oprema, nič piano black plastike, ki je je polno v VW. Velik, uporaben prtljažnik (Espace in Austral tu nista najboljša), polno opreme, japonska kvaliteta. Slabost so čakalne dobe a drugje ni dosti bolje, če ne vzameš ravno jajca od avta, ki je ravno v prihajanju in "na voljo".

Od karavanov imaš več izbire pri VAG, ker mnogi drugi proizvajalci ta segment opuščajo. Octavia, Superb, Passat,... Isti stilsko enaki in dolgočasni avti z omejeno motorizacijo, ker VAG rabi spucat stare dizle in bencinarje iz proizvodnje. Še vedno niso rešili kupa težav s softwerom v celi svoji grupi. Elektrike jim nihče ne kupi in se sprašujejo kje je problem, da kot grupa strmoglavljajo. Edino kar imajo dobro je, da še niso pokvarili R izvedenk s klasičnim 300+ konjskim motorjem. Eden boljših izdelkov, ki ga bodo ubili s hibridom čez par let.