Pri 177 HP mašinah je bilo potrebno zamenjat, če si hotel mir ketenco, novo odmično, ker je bil zobnik zavarjen nanjo, vse šponarje + motor sneti ven (lahko se ga je snelo na pol, vendar je bilo zelo težavno opravilo)....strošek je bil mislim da cca med 3000€ in 4000€, ker je sama odmična koštala nekaj čez 2k€ + delo seveda.
Pri 184 HP mašinah je bil zobnik privijačen gor, zato odmične ni bilo treba zamenjat, vse drugo pa ja - torej, nekaj nižji strošek.
Mislim, da se je trgala tudi pri 143 al 163 (to nisem prepričan)
Lepo, da so po "tisočletju" končno z mašino 190 HP odpravili te težave, saj so se težave začele pojavljati davnega leta 2006 al 2007 z nastopom nove 177 HP mašine. Nekaj se je govorilo, da imajo serviserji po številki šasije pripravljene celo kite za zamenjavo (v ta podatek nisem 100%)
Tisti, ki ne verjame v te zgodbe, naj obišče lokalne BMW šraufarje in boste tam spoznali resnico, koliko ketenc se je utrgalo in koliko jih še imajo na dvorišču.
Tudi podpisal sem peticijo l.2012 al 2013, ki je potekala po celem svetu za priznanje kulance, saj niso hoteli nič slišati o tem...po dolgem času so jo priznali, le če si redno servisiral na uradnem servisu. Mislim, da si moral plačati samo delo, ostale stvari so šle pod kulanco.