nakup motorja nasvet

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
nakup motorja; vaša mnenja…

torej, nekako sem se odločil, da si kupim motor…

dejstvo št.1:
-to bo moj prvi »težek« motor.

dejstvo št.2:
motor bi uporabljal za:
-dvakrat letno bi se peljal z njim na morje, ca 270km v eno smer,
-z njim bi se vozil na morju (dopust cca 30dni), pretežno mestne vožnje, najdaljša relacija ca 40km,
-z njim bi se vozil v Ljubljani, za službene skoke, namesto z avtom, jasno da v dneh, ko je vreme primerno,

dejstvo št.3:
-star sem 31 let, družinski oče
wink-1.gif
,
-umirjen voznik, zadnjih 5 let brez kazni,
-mogoče tudi predvidljiv voznik, ABS funkcije na avtu mi ni bilo potrebno uporabiti že več kot 5 let…,
-motor želim imeti vsaj 5 let, brez da se pojavijo potrebe po nakupu "boljšega" motorja,
-motor ne želim imeti za sproščanje adrenalina,
-na motorju se bom v 99% vozil sam!


ŽELJE:
na osnovi omenjenega želim kupiti motor, ki bo:
-predvidljiv in obvladljiv,
-okreten,
-zanesljiv,
-z zadosti navora v nizkih vrtljajih in s čimbolj linerano karakteristiko motorja,
-…

IZBOR:
no, sam sem napravil tale vrstni red interesentov:
1. buell lightning xb9 sx
2. buell lightning xb12 scg
3. yamaha fz6 s2
4. yamaha fz6 fazer s2
5. kawasaki er6n

honda in suzuki mi ne dišita preveč, ostalih pa mogoče niti ne poznam.

torej, kaj priporočate, kaj mi odsvetujete (in zakaj) ?

denar v nobenem primeru ni faktor nakupa!!!

hvala za vaše nasvete in lep pozdrav!
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
obe yamahi nosta pravi. bolj prumerna bi bila tdm.

boljše, udiobnejše sedenje, več navora v nižjih obratih. slednje velja za vse dvocilindraše. 4 cilindre pozabi, če iščeš to.

ps
prodajam tdm, 2 leti, komaj izven garancije, opremljena za potovanje, narejenih 7 tisoč km.
 

man007

Pripravnik
20. dec 2007
359
2
18
nori-na-bicikl.blogspot.com
Tudi jaz dam glas Yamahi, vendar FZ6. Ravni sedaj imajo pri slovenskem uvozniku ugodnejše cene za FZ modele. Največ motorja za svoj denar. Tudi rabljenih je na pretek. Le pazi na poreklo.

Glede na to, da bo večina vožnje v mestu, bi priporočil naked varijanto FZ6 S2, ker imaš bolj pristen občutek ter boljši razgled na cesto. Če te veter moti, je stvar jasna.

Pa srečno in varno vožnjo želim.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.700
138
63
Naj zveni še tako heretično, ampak zate se mi zdi še najbolj primeren kak velik skuter.
Glede na to, da boš vozilo uporabljal predvsem za praktične opravke po mestu, si ne predstavljam, da bi okoli skakal v kombinezonu, ki je na pravem motorju kar obvezen. Torej, prednost skuterja je predvsem odlična vetrna zaščita pa potem veliko odlagalnih prostorov. Za skoke po mestu pride zelo prav.

lp
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
se povsem strinjam s teboj, toda...
sem gledal maxi skuterje (suzuki burgman in podobne) in ugotovil, da so mi čisto preveč ogromni in mi, vsaj po občutku, delujejo dokaj štorasti.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me
Mogoče bi bil zate res najbolj primeren stroj yamaha TDM (pa ne zato, ker ga prodaja Softi).
Buella jaz ne bi kupil, ker sem bolj ziheraš in Buell je precejšnja eksotika. Ima Harleyevo mašino in določene posebnosti (npr. velik zavorni kolut,...).
Fazer nima prav veliko navora, čeprav za začetnika sploh ni šibak v višjih obratih se mu "strga". Zelo vsestranski, lahko se greš turizem ali pa šport.
Kawasakija ne poznam, ker ga še nisem vozil. O njegovem motorju ti lahko kaj več pove Merđo, ker ima Versys enak motor. Sem pa po testih bral, da je to super motor za nezhatevnega uporabnika, ni pa ravno za brusiti kolenske drsnike.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Glede na napisano in na dejstvo da denar ni problem bi jest vzel BMW 800GS. Peljal ga sicer še nisem, sem pa peljal 650 ki mi je bil super, le malo šibek motor je imel, kar pa je pri modelu 800 odpravljeno. FZ-6 je sicer kul motor, sedi se dobro, pelje tudi, zna pa biti problem da je pri nižjih obratih precej neodziven. Je pač motor za nekoga ki mu kdaj pa kdaj zapaše zavrtiti motor do rdečega polja. TDM je precj boljši, razen višje cene (kar pri tebi ni problem) in tega da dvovaljnik ne ustreza vsakemu, nima kakšnih večjih pomakljivosti. Motorj ej tudi sicer zelo priljubljen pri voznikih ki jih je že minilo "tiščanje"

ER-6 je manjši motor, meni je deloval kot kakšen 250 kubični model, sedi (vsaj jest) se čudno, motor trese še bolj kot kateri drug dvovaljnik, je pa okreten in tudi dokaj lepo potegne.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.700
138
63
Citat:
Uporabnik elo pravi:
se povsem strinjam s teboj, toda...
sem gledal maxi skuterje (suzuki burgman in podobne) in ugotovil, da so mi čisto preveč ogromni in mi, vsaj po občutku, delujejo dokaj štorasti.

hm, ne vem no, peljal še nisem nobenega, ampak skuterji so prvenstveno narejeni za praktičnost.
Veliko motorji so pa pomojem bolj za turizem. Meni se recimo ne ljubi napravljat v kombinezon zato, da nekam skočim. Če grem, grem na turistično furo čez pol Slovenije.

lp
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
tdm je tudi motor, ki dovoljuje veliko začetniških napak. da se ga vozit kot traktor, da se pa tudi tačke brusit.

sam sem okleval med fjr in tdm. kljub načrtovani furi 10 tisoč km v enem mesecu je prevladala ideja po kratkih mestnih opravkih in posledično okretnost TDM. 4 valjniki so odpadli zaradi slabe navora v nizkih obratih in brutalnega pri višjih.