Nakup ix35, CR-V ali CX-5?

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.284
3.636
113
No evo pa bo mela mazda tud 10+ porabe zarad tega afterburnerja
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
39.915
2.580
113
pri taščici
Kaj lahko se zgodi, da bo tistih 250-500 evrov prihranka pri gorivu pustil na pooblaščenem servisu. Nekako mazda ne slovi po poceni servisiranju in rezervnih delih. Vsaj po prebranem sodeč in po izkušnji svaka s trojko.
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
826
21
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj lahko se zgodi, da bo tistih 250-500 evrov prihranka pri gorivu pustil na pooblaščenem servisu. Nekako mazda ne slovi po poceni servisiranju in rezervnih delih. Vsaj po prebranem sodeč in po izkušnji svaka s trojko.

Mojo trojko sem pred kratkim peljal na prvi servis. Prisel me je 131€. Se ti zdi to drago? Tudi cene rezervnih delov se mi zdijo podobne kot pri drugih znamkah. Je pa mazda precej zanesljiva in ne rabis vsake par mesecev nekaj menjat. Tudi to je prednost. Nimam avta zato da ga bom vozil po servisih...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ja, pri vseh ostalih znamkah je potrebno na par mesecev nekaj izredno menjati. Še posebej pa pri novih avtih (o čem teče ta tema) to predstavlja veeelik strošek, ker so po nekem čudnem spletu okoliščin v garanciji.

Omejenec.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.573
113
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj lahko se zgodi, da bo tistih 250-500 evrov prihranka pri gorivu pustil na pooblaščenem servisu. Nekako mazda ne slovi po poceni servisiranju in rezervnih delih. Vsaj po prebranem sodeč in po izkušnji svaka s trojko.
Mislim, da ni neke panike. Tudi za Hondo so me svarili enako, pa so servisi stroškovno enaki kot za celotno VAG grupo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
39.915
2.580
113
pri taščici
Ti imaš en servis, svak pa 160kkm na bencinarki. Jaz na njegovem mestu že dolgo ne bi na pooblaščenega vozil. Da o tem da mu „pol” vijakov oziroma njihovih pokrovčkov manjka ne pišem. Najbrž jih je servisne za svojega rabi.
Tudi 130 je lahko veliko za „olje in filter”.
 

DejanB

Pripravnik
19. apr 2013
54
0
6
Maribor
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Kaj pa Subaru xv?

Edina prava izbira sploh glede pogona vse ostalo je samo šminka v obliki SUV na navadnem "cestnem" pogonu. Če rabiš 4x4 je edina izbira stalni AWD pogon, prav tako dela čudeže tudi "simetrika" pogona z nizkim težiščem boxer-ja. Tudi cena ni pretirana (pod 24.000€ z 1.6 in reduktorjem).
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.573
113
63
Pošiljam zadnji update - epilog sage o nakupu:

opravili smo testne vožnje z iX35, CR-V in CX-5.
iX35 je razred slabši avto od ostalih dveh konkurentov. Ima najmanj prostora na zadnjih sedežih, sedeži overall imajo najmanj oprijema, plastika v notranjosti je slabše kakovosti, avto ima najmanjši prtljažnik in verjetno tudi najslabšo preglednost. Izmed napisanih ima tudi najslabše podvozje in sicer moti preveč posreden volan ter najslabše požiranje neravnin (na zadnjih sedežih je po neravninah potnike dobesedno premetavalo po klopi). Menjalnik (sicer šibkejše bencinske različice z 2WD) pa je bil okej. Pa verjamem, da kvaliteta izdelave na dolgi rok ni vprašljiva.

CR-V je najbolj prostoren, tako spredaj kot zadaj, zmagovalec tudi v prtljažniku, kjer ima hkrati najmanjši nakladalni rob. Kvaliteta plastike boljša kot v iX35. Občutek za volanom je bolj kombijevski oz. tovornjaški. CR-V je najlepše požiral neravnine (ležeči policaji, luknjast asfalt…), je pa imel malo trd menjalnik (testni avto je bil dizel, prevoženih cca. 3k km). Na začetku se je zdelo, da bo CR-V prevladal tudi zaradi konkurenčne cene oz. bolje rečeno zelo konkretnega popusta.

CX-5 je dal najbolj avtomobilski občutek v vožnji. Odličen menjalnik (sicer dizelske različice), odlično podvozje (mogoče za odtenek bolj trdo kot pri CR-V), odlični sedeži in položaj za volanom, zadosti prostora zadaj in v prtljažniku. Plastika v notranjosti okej. Tast je po pol ure vožnje rekel, da se v CX-5 počuti kot v Audiju, vse je na svojem mestu in nekako logično razporejeno. Mogoče še za podatek za koga, ki kupuje dizelsko različico: avto je za svojo velikost in »le« 150 konjev zelo solidno hiter.

**Vsi opisani občutki so subjektni (da ne bo kdo doživel osebnega napada), smo jih pa na skoraj identičen način zapisali trije različni vozniki, z različnim poznavanjem avtov, različnih let, od tega ena ženska oseba. Vsi trije avti so bili stestirani na isti trasi, v realnem okolju, da smo mogoče lahko naredili malo primerjave tudi z obstoječim voznim parkom.

Cene:
kot je bilo na začetku te teme napisano, je bila prva želja bencinski motor in (sicer elektronski) 4-kolesni pogon.
Hyundai iX35 s temi parametri stane 23.990 €, navkljub vezam in poznanstvom pod to ceno nismo prišli, so pa bili pripravljeni dati zraven 4 zimske gume gratis.
CR-V je vsaj po ceniku sodeč bistveno dražji, bi se pa dalo za vozila v prihodu (dve metalik barvi na voljo) dobiti tudi konkreten popust.
CX-5 je po uradnem ceniku najdražji in s praktično najmanj opreme.

Obisk parih salonov pa je zadeve obrnil na glavo in sicer je bilo na koncu pod črto med vsemi tremi SUV maksimalno 1.500 € razlike.
Tast se je odločil za CX-5, slaba stran pa je ta, da je vozilo po naročilu in pride šele marca. Upam, da je bila odločitev pravilna in da bo avto zdržal pri hiši naslednjih 15 let.

S tastom se vsem zahvaljujeva za vaše nasvete in pomoč.