Mercedes Razred V

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.377
236
63
Kras
www.mtl.si
zmaga.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.174
2.271
113
Nič ni čudno pač stranka je na prvem mestu in očitno imajo kadrovsko porihtane zadeve in niso tako polni samih sebe kot pri zvezdi. Sicer se pa čudiš kot da delajo kaj zastonj? Kot da je to kakšno njihovo dobro delo in je normalno da obstaja dolga čakalna vrsta? Sem iz MB. Pa dobro razumem da nisi takoj tisti dan na vrsti če se ne znaš pač zmenit ampak 6 dni da sploh pogledajo? Potem pa naročijo del in še koliko dni dodatno???

Glej tako ti bom rekel, če jim ni jasno da morajo človeku ki: 1. je pri njih pustil 80k za avto 2. ki ga grdo lupijo za vsak redni servis 3. ki bo še marsikaj kupil tam TAKOJ priskočiti na pomoč ali pa če imajo res tako gužvo vsaj na dom pripeljat identični nadomestni V, potem se pač ne znajo iti posla. A misliš da bo kolega še kdaj kupil Mercedes? Pravi da najbrž ne ker ima zelo slabo izkušnjo predvsem na tej relaciji, med njim in MB supportom.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
dej kolegu rec nej lepo dela z avtom, pa nej ti javi ko ga bo prodajal. slab opdnos ac bo vzrok za dobro ceno, pa se zmenimo.

ps
porsche v lj čakaš tri dni na upgrade elektronike, potem ti crkne pc, potem ga menjajo drug dan, potem bremze ne delajo in..po dveh mesecih kr ne delajo.

je pa res katastrofa, da na ac 6 dni nimajo časa za pogledat avto. nima to veze z 80k itd. odnos.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.174
2.271
113
Ja... nebi smelo imet veze ali je avto 15 ali 105k ampak v kolikor je 105k se je žal treba potrudit še toliko bolj, pa bilo koliko se sliši to grdo...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.435
5.922
113
pri taščici
Pol pa da še za take premium vozila cakas kaksne rezervne dela nekaj tednov (da ne pisem msecev).
Katera asistenca ti bo dala za tiste tedne ali mesece nadomestno enakovredno vozilo?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ja... nebi smelo imet veze ali je avto 15 ali 105k ampak v kolikor je 105k se je žal treba potrudit še toliko bolj, pa bilo koliko se sliši to grdo...

Seveda ima vezo in jo tudi mora met... je kolega tud mel problem z mercedesom, sicer ne AC ampak nov avto je prišel cel spraskan s hologrami v laku pa mu ga niso zrihtali na garancijo skor nič, neki so polirali brez uspeha.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.174
2.271
113
Zdaj sem se spomnil, še ena štorija kar se zvezde tiče... grem gledat pred časom na AC eno novo E klaso z MultiBeam LED žarometi, pridem tja, oba led žarometa znotraj zarošena. Wtf? Rečem tam koji [cenzura]? Ja gospod, to je normalno, to je odprt sistem žarometov, ko se fajn zagreje gre vlaga ven, da so poskušali že sami to reklamirat znotraj hiše in da so dobili odgovor da je to "Stand der Tehnik"... No se mi je vseeno zdelo malo larifari nakar grem doma vrtat malo po Nemških MB forumih in dejansko je to na vsakem drugem nove MB z LED žarometi... katastrofa... No kolegu pri W213 ne švicajo. Torej gre naredit tako luč ki ne rosi, to je najbolj žalostno, najlažje je odjebat...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Zdaj sem se spomnil, še ena štorija kar se zvezde tiče... grem gledat pred časom na AC eno novo E klaso z MultiBeam LED žarometi, pridem tja, oba led žarometa znotraj zarošena. Wtf? Rečem tam koji [cenzura]? Ja gospod, to je normalno, to je odprt sistem žarometov, ko se fajn zagreje gre vlaga ven, da so poskušali že sami to reklamirat znotraj hiše in da so dobili odgovor da je to "Stand der Tehnik"... No se mi je vseeno zdelo malo larifari nakar grem doma vrtat malo po Nemških MB forumih in dejansko je to na vsakem drugem nove MB z LED žarometi... katastrofa... No kolegu pri W213 ne švicajo. Torej gre naredit tako luč ki ne rosi, to je najbolj žalostno, najlažje je odjebat...

Ma to je tud pr BMW problem, ker se LED/xenon ne greje ima pa luknjice za zračenje. In potem se pač kondenz nabere not. Samo sem videl že avte s kondenzom, pa da je potem hitro izginil brez posredovanja. Je pa zanimivo, da recimo Peugeot ni imel nikoli zarošenih žarometov pa je tud LED/xenon.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.435
5.922
113
pri taščici
Led se ne greje?
Zakaj pa potem hisne led zarnice pregorijo zaradi premalo"zracenja" okoli njih.
Predvidevam da se v teh luceh zarnice ne da menjat. To bo ekonomska totalka ko bo zarnica pregorela.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.174
2.271
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Zdaj sem se spomnil, še ena štorija kar se zvezde tiče... grem gledat pred časom na AC eno novo E klaso z MultiBeam LED žarometi, pridem tja, oba led žarometa znotraj zarošena. Wtf? Rečem tam koji [cenzura]? Ja gospod, to je normalno, to je odprt sistem žarometov, ko se fajn zagreje gre vlaga ven, da so poskušali že sami to reklamirat znotraj hiše in da so dobili odgovor da je to "Stand der Tehnik"... No se mi je vseeno zdelo malo larifari nakar grem doma vrtat malo po Nemških MB forumih in dejansko je to na vsakem drugem nove MB z LED žarometi... katastrofa... No kolegu pri W213 ne švicajo. Torej gre naredit tako luč ki ne rosi, to je najbolj žalostno, najlažje je odjebat...

Ma to je tud pr BMW problem, ker se LED/xenon ne greje ima pa luknjice za zračenje. In potem se pač kondenz nabere not. Samo sem videl že avte s kondenzom, pa da je potem hitro izginil brez posredovanja. Je pa zanimivo, da recimo Peugeot ni imel nikoli zarošenih žarometov pa je tud LED/xenon.

Bulšit. Meni se na Audiju tud LED nič ne rosi. Podvprašanje ker si med bolj izobraženimi, če "je to tako" zakaj se potem nekateri žarometi rosijo, nekateri pa niti malo (govorim o enakem žarometu, enaka znamka, model, letnik....)? In kar se tiče rošenja, veš kaj se zgodi ko pride določena količina vlage zraven in ko avtomobil stoji nekaj časa veni? Rosa znotraj žarometa se spremeni v kapljice, in te kaplice začnejo postopa "tečt" dol in ko se zadeva posuši je luč od znotraj flekasta in tega ne dobiš več ven. Ni šanse. Skratka vsi ti izgovori so dobri zgolj zavračanje reklamacij...
 
Nazadnje urejeno:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Led se ne greje?
Zakaj pa potem hisne led zarnice pregorijo zaradi premalo"zracenja" okoli njih.
Predvidevam da se v teh luceh zarnice ne da menjat. To bo ekonomska totalka ko bo zarnica pregorela.

Dioda sama se ne greje, greje pa se “vrat”. V avtih imajo velike “hladilnike” ki razpršijo toploto. Gretje je bistveno manjše kot pri halogenkah.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Zdaj sem se spomnil, še ena štorija kar se zvezde tiče... grem gledat pred časom na AC eno novo E klaso z MultiBeam LED žarometi, pridem tja, oba led žarometa znotraj zarošena. Wtf? Rečem tam koji [cenzura]? Ja gospod, to je normalno, to je odprt sistem žarometov, ko se fajn zagreje gre vlaga ven, da so poskušali že sami to reklamirat znotraj hiše in da so dobili odgovor da je to "Stand der Tehnik"... No se mi je vseeno zdelo malo larifari nakar grem doma vrtat malo po Nemških MB forumih in dejansko je to na vsakem drugem nove MB z LED žarometi... katastrofa... No kolegu pri W213 ne švicajo. Torej gre naredit tako luč ki ne rosi, to je najbolj žalostno, najlažje je odjebat...

Ma to je tud pr BMW problem, ker se LED/xenon ne greje ima pa luknjice za zračenje. In potem se pač kondenz nabere not. Samo sem videl že avte s kondenzom, pa da je potem hitro izginil brez posredovanja. Je pa zanimivo, da recimo Peugeot ni imel nikoli zarošenih žarometov pa je tud LED/xenon.

Bulšit. Meni se na Audiju tud LED nič ne rosi. Podvprašanje ker si med bolj izobraženimi, če "je to tako" zakaj se potem nekateri žarometi rosijo, nekateri pa niti malo (govorim o enakem žarometu, enaka znamka, model, letnik....)? In kar se tiče rošenja, veš kaj se zgodi ko pride določena količina vlage zraven in ko avtomobil stoji nekaj časa veni? Rosa znotraj žarometa se spremeni v kapljice, in te kaplice začnejo postopa "tečt" dol in ko se zadeva posuši je luč od znotraj flekasta in tega ne dobiš več ven. Ni šanse. Skratka vsi ti izgovori so dobri zgolj zavračanje reklamacij...

Po mojem je to odvisno od tega kdaj so odpirali in zapirali luč na zadnje ker so verjetno lukence zelo majhne in dolgo traja, da se vlažnost izenači. Poleg tega pa lahko da imata mercedes in bmw na butasti lokaciji luknje in se nikoli ne izenači.

Moj je recimo imel ful kondenza, tako kot ta spodnji tvoj. Pa sem iskal ideje na netu kako enostavno rešit, preden grem na servis težit. Večina predlaga avto v garažo, kalorifer spredaj in fen zadaj. Pa se mi je potem med vožnjo samo posušilo in je zdaj že kar nekaj časa brez vsake kapljice. Edino v mrazu sem menjal žarnice in je šel verjetno cel vlažen zrak ven.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.174
2.271
113
Že ampak zakaj se rosijo zgolj nekateri če je to tako rešeno? Razumem da se vsi rosijo in kupim foro, da pa midva danes oba kupima nov BMW enak model ven iz salona tebi rosi meni pa ne pa mi ni jasno in ni prav in nekaj ni OK...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.435
5.922
113
pri taščici
Ne vem, kitajski jajc, kot pri sorodniku na stari sestici. Kitajski ponaredek eden cist kot solza, drug pa rosen da kar po njem tece v notranjosti.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Že ampak zakaj se rosijo zgolj nekateri če je to tako rešeno? Razumem da se vsi rosijo in kupim foro, da pa midva danes oba kupima nov BMW enak model ven iz salona tebi rosi meni pa ne pa mi ni jasno in ni prav in nekaj ni OK...

Saj to ti pravim, lahko da imajo zelo slabo to zračenje žarometa urejeno, in je bil eden montiran sredi avgusta po nevihti, ko je vlažnost v zraku 100% eden pa pozimi, ko je vlažnost nizka. In ker se žarometi ne zagrejejo tako močno kot stari, da bi tista voda pohlapela znotraj žarometa se naredi kondenz.

Jaz sem mel res veliko kondenza, pa sem potem žarnice menjal za LED (pozimi) in sem brez ene same kapljice kondenza. Pa sem mislil na servis it težit, da mi kondenz spravijo ven, pa se je težava rešila sama.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.174
2.271
113
Nimam pojma, lahko da je to ampak dvomim da so takšni šalobajzi in zraven tega je bil moj sestavljen pozimi... luč se sestavi v fabriki (na toplem) potem se transportira v tovarno (BMW, MB...) in tam jo zgolj navijačijo zopet na toplem tako da nima veze v katetem letnem času je avto sestavljen....
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Poleti laufajo klimo, pozimi gretje. Dvomim da majo konstantno vlažnost celo leto. Kolkr sem bral so eni težave reševali z vrtanjem dodatnih lukenj v ohišje.

Pač kondenz je rezultat vlažnosti zraka znotraj luči, ko se ta zunaj ohladi. Za moj avto za enkrat teorija drži, pač preslabo zračenje. Zdaj če se pa vlaga nabira po vsakem pranju, je pa spet drugo šalabajzerstvo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V večini primerov gre za lepotne napake in ne funkcionalno napako.
Razen če je kondenz tako razširjen, da moti svetlobni snop, kar verjetno v 99% primerih ne drži.

In ja, LED žarometi imajo ene 3x večjo energetsko učinkovitost od halogenk, kar pomeni, da imajo tolikokrat manj odpadne toplote, ki bi grela okolico ter posledično odroševala in odmrzovala žaromet.