Mazda CX-5 - mnenja

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.409
21
38
41
H udo, a to je možno da ima samo CX5 tako bolezen? Bom vprašal dons mehankarja, se ravno na piru dobim :)

Jest , si opazil tole težavo z niveliranjem?
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
6.550
1.231
113
najrajš na babi
Imam CX-5, bencin 2.0, let 2016, 100k km.
Par manjših težav v garanciji
- volan se je lupil, menjava
- puščanje vode pri tretji zavorni luči, menjali tesnilo
- med korono zarjaveli zadnji diski, predračun 350 EUR, peljal na neuraden servis - 70 EUR brušenje + ploščice
- spustila cev za plin za klimo, menjali cev, čakal 14 dni, ker je šel odgovorni na dopust in me niso mogli obvestiti ...

Mešane izkušnje s servisi, ne jemljejo te resno in prevalijo odgovornost nate. So pa prijazni ;)

Večinoma sem vozil v BTC.
Enkrat Interclass VIč (na rednem servisu predlagali menjavo sprednjih ploščic, ker jih je samo še za par tisoč km, predračun: 200 EUR). Menjal eno leto in 20 kkm kasneje na neuradnem servisu za 10 EUR + ploščice ... Mehanik ocenil, da jih je še za vsaj 10 kkm.

Drugače:
motor odličen, poraba poleti cca 6.6, pozimi 6.9.
menjalnik odličen, ampak je rabil 70k km, da se je utekel, predvsem 2->3 ni šlo gladko. Na servisu niso zaznali napake ...
sprednji sedež kaže znake obrabe, ker ima visok rob, čez katerega se vsakič usedeš
ostalo BP
redni servisi od 230 - 280 EUR
Hudičevo veliko napak za nek japonski oh in sploh avto.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.409
21
38
41
Ja, sicer ni CX5, ampak za šestico lahko povem, da sem imel 'težav':
- s stranskimi ogledali, predvsem na voznikovi strani, včasih se pač ne zaprejo - menjava pod garancijo, ki pa v celoti težave ne odpravi
- zavore so potrošni material, to je povsod enako (zaenkrat menjal zadnje diske)
- proti koncu garancije so mi menjali akumulator

To je pa načeloma to, imam 76000 kilometrov. Je pa bil uvoz z Nemčije, če to kaj pomeni, čeprav mislim da ne.

Vem pa da so nekateri uporabniki tudi za šestice jamrali, da se je usnje na volanu luščilo, pa da tale soul-red barva ni to to. Je zelo občutljiva na kamenčke in nekaterim so pod garancijo na novo štrihali avto..Nočem vedet :)
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.067
570
113
Hudičevo veliko napak za nek japonski oh in sploh avto.
Ja. Tako je to.

Na pol cenejšem suzukitu v dveh letih in pol na primer ni nobenih težav z zadnjimi diski (so kot novi), kljub temu, da se je z avtom zaradi korone naredilo le 20k km (je pa sicer parkiran v garaži).

Bil je pa vpoklic, kjer so nalagali popravke softvera za proženje zadnjih airbagov, ker so se ti menda lahko sprožili ob butanju z vrati. Izredna okvara je bilo tudi napačno piskanje opozorila za nepripet voznikov pas - brez težav so ekspresno garancijsko zamenjali zategovalnik pasu s PRESS knofom, kar je rešilo težavo.

Barva je res zelo tanka (že obšlesana do belega na robu zadnjih desnih vrat), kar sem pripisoval cenovnemu razredu. Kakšna pika se najde tudi na havbi. Se pa ne lušči oz. kakšnih resnejših težav ni.
 

karola

Pripravnik
25. jul 2007
43
19
8
Ja pozabil napisat z ogledali sem imel tudi težave. Neki zobniki se hitro lomijo. Pol pa na servisu reč veste te funkcije za pospravljanje ogledal se ne uporablja vedno ampak samo včasih ni to narejeno za vsak dan. Ma ni dost manjkalo da bi se mu vsak dan špegu pokazal pa uhlje zapiral.... mater mu servisno...
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.409
21
38
41
Ja, rečeno je bilo, da so po novem kovinski zobniki. Se pa tudi po menjavi dogaja, sicer manjkrat, da se včasih ne zapre / odpre. Na servisu je reklamacija na reklamacijo, neka fiksna rešitev je pa ta, da se sname pokrov ogledala in tam en konec izolira da ne pride notri voda. Voda ga zjebe in sčasoma pride do tega. Ja, šalabajzersko.
Takih drobnarij je nekaj, mene tudi motijo. Ampak dokler tehnika laufa in me ne pusti na cesti oz se ne kvari skoz nekaj, tole z ogledali še spregledam :)
 

SoulMan

Fizikalc
9. sep 2007
2.981
23
38
Celje
Ko ravno debatiramo o Mazdah in se pišejo izkušnje z relativno novimi avtomobili, bom še jaz napisal nekaj besed po malce daljšem lastništvu sicer malce starejše Mazde... :) Najboljše so mi namreč tiste izjave... "Nimam kaj pripomnit, z avtom sem naredil že 65.000 km in špila kot urca..." :sprasujemse: Pa brez zamere... ;)

Torej...sedem let lastništva šestice, letnik 2009, 185 km 2.2 dizel, GT oprema. Kupljena s 50.000 prevoženimi, trenutno nekaj čez 320.000. Težave z njo:
- dizajner zavornega sistema bi moral biti (če že ni bil) prisilno upokojen. Zavorni diski in ploščice so ob normalni, pretežno relacijski vožnji pravi potrošni material. Diski se zvijajo, posledično je neizogibna relativno pogosta masaža rok in/ali telesa. Drejanje včasih reši problem, večinoma pa ne. Prav tako so se (zdaj je že dve leti mir, tok-tok) redno zatikale zavorne čeljusti.
- nanos barve višje od spodnjega roba stekel (stebrički in streha) je bil zelo "gorenjski". Nekaj mesecev nazaj je zaradi rjavenja bila barvana streha. Sicer to naj ne bi bil pogost pojav, ampak vseeno mislim, da to ni ravno normalno.
- težava je z raztegovanjem verige, ampak če imaš srečo in se raztegne dovolj hitro (do cca. 7 let starosti oz. do cca. 160.000 prevoženih km) in pod pogojem, da so vsi redni servisi dokumentirani, je menjavo častila Mazda. Meni je manjkal en servis (narejen je bil, ampak ne na pooblaščencu), tako da smo se našli na pol poti.
- težave so bile z originalnimi podložkami injektorjev. Če se menjajo preden se oljno sito zabije, je vse OK. Če se ne...iščeš nov motor. No...jaz imam še vse original. :fredi:
- menjan intercooler, originalni je imel cca 3 cm razpoko. Menjan za rabljenega iz odpada. Originalni, novi so po cca. 1000€. :obesise:
- prejšnji teden je bil menjan kompresor klime.

Podvozje je še komplet originalno. Poleti je avto na 18'', pozimi na 17''. Smotrno bi sicer bilo počasi menjati amortizerje, ampak ni še kritično.

Drugih težav (še enkrat tok-tok) še ni bilo. Servisirana na 20.000 km, +/- 1000 km. Aja...lažem...gumbek za brezstično zaklepanje na voznikovih vratih je pokvarjeno. :zavijazocmi: V glavnem...ker cene itak nima nobene in ker razen Makedoncev je itak ne bi nihče kupil, jo bom vozil, dokler ne bo z njo kakšen večji strošek.
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.067
570
113
prodajati se taksnega avta obicajno res ne splaca. se ko pripeljes na odpad avto vozen vsak dan in lepo poves, da barva pac izgleda ze uboga, gre pa za hvalezen stroj, ki bi komu za nic denarja sluzil se vec let, te ne smerglajo. vanj se nikomur se vsesti ne bo dalo in cez vrata ti ga bojo odpeljali z vilicarjem...

vozi ga se naprej, in to je to...
 

map

Guru
6. jul 2008
6.550
1.231
113
najrajš na babi
Tak mam jest korso 2005 letnik. Trenutno 94k km. Nobenih okvar in stroškov. Vredna ni nič. Za 2 km na šiht, pa na pir, pa kako laksarco not vržt je pa več kot odlična. Mam občutek da bo vse vage in renoje pr bajt preživela. Klima, gretje in radio delajo, drugega ne rabim.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
4.494
1.563
113
bom še jest mal napisal, ker mam očitno mal več izkušenj z mazdami...

vse kupljene nove

prva... 323, letnik 90 je bla pri hiši 15 let
druga 323 letnik 96 je bla pri hiši 12 let
tretja mazda 3 letnik 2005 pet let in potem zamenjana za dvojko leta 2010, ki še vedno veselo šiba naokol
peta trojka 2017, katere edina hiba je to, da je trenutno precej svinjska od saharskega peska

popravila v garanciji: 0
izven garancije: potrošni material, diski, ploščice, akumulatorji

pa pri prvi, ki je bila res zjahana je tam nekje po 14 letih počil (plastičen) hladilnik

so ble pa vse, razen zadnje bolj osnovni modeli
mi pa tud pri zadnji po 4 letnih dela vse tko kot je treba
je pa res, da ene parkrat, ko je bil avto dolgo parkiran na soncu, ura na infotaimentu ni delala... ampak res samo parkrat in res je tud da je infotaiment mal čudn

skratka, ne vem kaj delate, da mate tolk problemov
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK

luka51

Guru
16. avg 2007
10.871
2.531
113
- težave so bile z originalnimi podložkami injektorjev. Če se menjajo preden se oljno sito zabije, je vse OK. Če se ne...iščeš nov motor. No...jaz imam še vse original. :fredi:
ni to samo pri mazdi da dihtungo prepiha. Je pa res pri mazdi tak, da so injektorji pod pokrovom na mokrem in ne vidiš. Pri tistih, ki majo injektorje na suhem pa slišiš in zavohaš takoj.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
19.528
2.679
113
H udo, a to je možno da ima samo CX5 tako bolezen? Bom vprašal dons mehankarja, se ravno na piru dobim :)

Jest , si opazil tole težavo z niveliranjem?
Tole z lučmi imam jaz na MX-5.

Čim avto vžgem na nevodoravni površini, se luči (LED matrične), po kalibraciji, usmerijo čist v poden.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
19.528
2.679
113
Infotainment si posodobil, oz so ti ga na servisu? Tole ni neko standardno obnašanje, če je v garanciji bi mogl nekaj zrihtat. Za luči pa jaz nisem opazil tega. Vozim prikolico, pa mam na kljuki dost kilogramov pa nisem nikoli še opazil da bi svetilo kdaj v poden ali v luft.

Bi bilo pa za probat tole, če drži za vse, ..mal dvomim.
Smo posodobili infotainment in je bilo po posodobitvi še slabše. Originalni je bil vsaj odziven, posodobljen ima pa lag. Napake pa ni odpravil. Žal.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
2.891
1.271
113
Kot receno nestetokrat, tudi japonci imajo svoj rang kvalitete. Nissan in mazda sta na dnu. Prvi sta honda, toyota. Z njenima presriznejsima znamkami acura in lexus. Vse ostalo so kompromisi. Lahko pa se petdeset postov odprete kako so cudezno glupe mazde in subaruji zanic. In nissani. Ja, so.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Valhalla

Generik

Guru
14. maj 2011
2.918
512
113
Kot receno nestetokrat, tudi japonci imajo svoj rang kvalitete. Nissan in mazda sta na dnu. Prvi sta honda, toyota. Z njenima presriznejsima znamkami acura in lexus. Vse ostalo so kompromisi. Lahko pa se petdeset postov odprete kako so cudezno glupe mazde in subaruji zanic. In nissani. Ja, so.
Nissan je postal skret od kar ga je renault kupil. In to je že ohoho časa.
Imata pa dva kolega Mazdo, eden CX3, drugi 3.
CX3 (1.5 dizel) ima 3 leta, Mazdo3 (2.0 bencinar) pa 4 leta, obe kupljeni novi. S CX3 nobenih težav, redni servisi OK, pač zlatarji kot vsi pooblaščeni, sicer vse bp.
Na Mazdi3 pa je dobil nekaj v hladilnik (najbrž kamen?) in mu je curila tekočina. Menjali v sklopu garancije brez vprašanj.
 

Valhalla

Majstr
17. dec 2007
3.118
288
83
Nissan je ravno z Renaultom postal dober. Zaradi Quashqai (še danes ne znam napisat) se danes narod s SUV-i vozi naokoli. Kar meni sicer ni všeč.