Longlife service?

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Je pametno delat longlife service (30.000km interval)? Bojim se predvsem iz vidika vzdržljivosti, na primer, da avto malce bolj preganjaš in je še chipan. Menjati olje šele na 30.000 km oz. 2 leti se mi zdi malce veliko...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
LL service interval je vsaj pri VAG grupi variabilen, torej lahko ti elektronika "naroči" da moraš servis obiskati že prej.
To pa temelji na preračunu elektronike glede na št. mrzlih vžigov, kvaliteto olja itd.

Sam osebno pri čipanem avtu ne bi šel z oljem prek 15.000 , pri dizlu pa sem ga menjal na 10.000 samo ni imel še LL intervala.

Pa še nekaj:kolega je pred leti imel škodljivko, ves navdušen da ima že LL interval in oh in sploh: ko sem mu povedal da je to samo "finta" kako je sprogramirana elektronika in da se da "prestavit" na fiksen interval me je samo čukasto gledal.
To so dejansko tudi počeli na veliko, saj serviserjem v SLO ni bilo v interesu da bi imeli manj menjav olja itd. saj je tak servis največji zaslužek, tudi na račun visokih marž pri samem motornem olju.
Enako je s samo garancijo: v tujini velja da če imaš poštempljano servisno od inštitucije ki je kvalificirana opravljati servisne storitve da je to dovolj - pri nas mora biti pa avto servisiran na pooblaščencu.O tem se je na Suxu pred časom lepo razpisal že ZvoneCH ki dela v tej dejavnosti v tujini.
 

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Vem, da gre za variabilni interval in kdaj točno mi bo zapiskalo nevem. Pri 30.000 je bil narejen LL service, zdaj imam 45.000 in pred časom sem ga tudi chipal. Razmišljam, da bi raje naredil normalni servis zdaj in v prihodnje delal servise na 15.000...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
to se boš moral sam odločit, moj čipan avto(katerikoli) ne bi videl olja več kot 15.000
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Kero olje pa porabljaš ?
ali imaš kakšne informacije glede poceni olj z bolhe?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
mah sedaj sem na SHELLu.
prej pri dizlu na 10-40 z dizel aditivi
sedaj pa na ULTRI

o oljih z Bolhe nimam info, baje pa naj bi nekdo vozil olja iz Nemčije in naj bi bila precej cenejša
zakaj ne vem, ali plača davek na olje tudi ne....
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
Če ga boš res bolj tiščal, potem bi ti moral servisni interval past nekje na 20.000 do 25.000km. Če ti kljub temu variabilni interval izračunava servise nad temi kilometri, potem pojdi rajše na fiksnega na 15.000km. Čeprav ti mora načeloma motor tudi z variabilnim zdržat, a mogoče bo zdržal "le" 300.000km, če bi pa olje bolj redno menjal pa recimo 400.000km -cifre za km so izmišljene, tako da ne zdej to imeti za preračun. Vsekakor pa obstaja razlika ko motor razstaviš in pogledaš obrabo bloka, obročkov in kako usran je motor znotraj od saj, kako usrane so stene karterja, glava... gleda na tip olja in frekvenco menjav olja. Sem videl že kar nekaj motorjev, ki so imeli med 100.000 in 200.000km od znotraj in določeni so super ohranjeni in dokaj čisti, določeni pa so bili za zjokat.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.309
18
38
Ljubljana
ksz.. a se splača čipat mašino, ki ima že nekaj km za seboj? oz. dizla s prevoženimi 200k km. Motor zaenkrat prede ko mucka in nič ne papca olja. Kako je pa potem z obrabo ( kakšne posledice čipanja? )
 

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Citat:
Uporabnik Blue GTI pravi:
Če ga boš res bolj tiščal, potem bi ti moral servisni interval past nekje na 20.000 do 25.000km. Če ti kljub temu variabilni interval izračunava servise nad temi kilometri, potem pojdi rajše na fiksnega na 15.000km. Čeprav ti mora načeloma motor tudi z variabilnim zdržat, a mogoče bo zdržal "le" 300.000km, če bi pa olje bolj redno menjal pa recimo 400.000km -cifre za km so izmišljene, tako da ne zdej to imeti za preračun. Vsekakor pa obstaja razlika ko motor razstaviš in pogledaš obrabo bloka, obročkov in kako usran je motor znotraj od saj, kako usrane so stene karterja, glava... gleda na tip olja in frekvenco menjav olja. Sem videl že kar nekaj motorjev, ki so imeli med 100.000 in 200.000km od znotraj in določeni so super ohranjeni in dokaj čisti, določeni pa so bili za zjokat.

Naredil sem menjavo olja in sedaj imam fiksni interval 15.000. Se tudi meni zdi najbolj smiselno... sploh pri čipanem avtu. Da 30.000 oz. 2 leti nebi menjaval olja bi imel slab občutek...
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
Da se vsekakor čipat tudi motor z 200.000km. Predvsem je važno v kakem stanju je motor oz. če kaj ni v redu, je to treba na motorju odpravit. Če boš vozil normalno čipan avto, potem obraba ne bo problem.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
osebno sem mnenja da je long life servis primeren za letno kilometrino nad 30.000 km letno..torej da ga menjaš vsako leto ali rečeno drugače da se motor dosti 'premika' in je povprečna hitrost sorazmeroma velika (orej za kake trgpvsek potnike ki dnevno naredi p 200 km in več, v resnici pa mu motor deluje 2 uri..isto kot nekomu, ki gre iz Medvod do centra, pa nredi 15 km dnevno).

Za manjšo kilometrino (kar nas dela večina) - torej 10 - 20.000 km letno pa sem sam pristaš menjave najkasneje na 15.000 km - tako si vedno na varni strani.

vincent
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Citat:
Uporabnik dobrovavrti pravi:
osebno sem mnenja da je long life servis primeren za letno kilometrino nad 30.000 km letno..torej da ga menjaš vsako leto ali rečeno drugače da se motor dosti 'premika' in je povprečna hitrost sorazmeroma velika (orej za kake trgpvsek potnike ki dnevno naredi p 200 km in več, v resnici pa mu motor deluje 2 uri..isto kot nekomu, ki gre iz Medvod do centra, pa nredi 15 km dnevno).

Za manjšo kilometrino (kar nas dela večina) - torej 10 - 20.000 km letno pa sem sam pristaš menjave najkasneje na 15.000 km - tako si vedno na varni strani.

vincent

Končno eden ki razume zakaj so podaljšani servisi.

cheer.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Se še spomnis mojega LL intervala?
Sedaj imam samo se 16k km do servisa
grin1.gif

Naredu pa mislm da nism več kot ene 5.000-6.000km
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
To pomeni, da avto preveč goniš in delaš relativno kratke relacije hehe, in ne boš videl niti pod razno maximalnih 50.000km
tongue-1.gif


Drugače je pomoje v redu, da boš imel malo nad 20.000km servis, boš imel frišno olje notri. Tudi mehaniki pravijo, da je pri nas povprečje servisnega intervala pri dizlih okoli 20.000km do 23.000km.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.414
125
63
Mogoce ima občasna pozicija v S-u kakšno vezo
grin1.gif


Sicer pa glede relacij,priznam,vsak dan zjutri v sluzbo cca 10-15km .



Btw malce off,mogoce ves kako ima to avto sklopko oziroma je klasična lamela ali kej drugače?Strošek menjave je priblizno kakšen?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
seveda saj imamo tudi precej slabse gorivo (prevec zvepla), ki ne dovoljuje takih intervalov kot v evropi
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:

Enako je s samo garancijo: v tujini velja da če imaš poštempljano servisno od inštitucije ki je kvalificirana opravljati servisne storitve da je to dovolj - pri nas mora biti pa avto servisiran na pooblaščencu.

Tudi v Sloveniji je tako. Le z odvetnikom in tržnim inšpektorjem se moraš najavit, če ti sikajo in problema kar naenkrat več ni. EU zakonodaja press.
smile-1.gif


Ogo
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
seveda saj imamo tudi precej slabse gorivo (prevec zvepla), ki ne dovoljuje takih intervalov kot v evropi

Od kje pa tole? Gorivo v Sloveniji mora biti po EU standardih. Vse izjeme za Slovenijo (takšne in onakšne) ob vstopu v EU, so se že iztekle. Torej dvomim, da imamo sedaj slabše gorivo kot drugje po EU. Je pa bilo prej seveda drugače.

Ogo