MB E220 BlueTEC 2013 ali Audi A6 2011

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
zanima me primerjava med tema dvema avtomobiloma. predvsem z vidika vzdrzevanja, udobja voznje (90% vseh km na AC), obcutljivosti motorja na napake sob, visokotlacne crpalke in navsezadnje tudi porabe. oba karavan, rocni menjalnik, 170 ks. to pa so po moje edini skupni imenovalci. izkusnje iz prve roke dobrodosle.

prvi avto je MB E220, 2013, novi model, 170 konjicev, rocni menjalnik, o mercedesih ne vem veliko, menjati bi moral najbrz tudi mehanika. ampak pravijo, da je MB pac MB. zadnja leta pa je razlika v kvaliteti vecja kot pred leti. gledano na konkurenco.

primer na mobile.de https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=17511d8f-4e72-9c4b-2e0d-6e7239d29283

drugi avto je A6 2011, stari model, 2.0TDI, 170 konjicev, rocni menjalnik. avto se relativno brez pokvarljive elektronike, enako podvozje kot starejsi brat A8 ali vw phaeton, ne poznam pa teh 170ks motorjev. za stari 1.9TDI AVF motor vem da je bulletproof.

 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Audi A6 je eno generacijo starejši avto, posledično je varnost, itd. toliko slabša.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.321
5.842
113
pri taščici
5 jurjev razlike v ceni ti ne igra vloge
Oziroma mercedes je 50 % dražji.
Imata pa že skoraj gotovo oba eko navlako notri. Vsaj v obliki dpf, če že adbluja ne.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Za Mercedesa ne vem, za A6 pa lahko napišem iz lastnih izkušenj. Dodatnih stroškov zadnjih 100kkm ni bilo veliko (kolesni ležaj, obnova alternatorja, čiščenje EGR, centralno odklepanje sovoznikovih vrat). Vožnja udobna, sicer imam s-line podvozje in se naše ceste bolj čuti. 2.0TDI je ok, ampak ni to taprava kombinacija. Priporočam, da pogledaš za 3.0TDI AUT.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Za Mercedesa ne vem, za A6 pa lahko napišem iz lastnih izkušenj. Dodatnih stroškov zadnjih 100kkm ni bilo veliko (kolesni ležaj, obnova alternatorja, čiščenje EGR, centralno odklepanje sovoznikovih vrat). Vožnja udobna, sicer imam s-line podvozje in se naše ceste bolj čuti. 2.0TDI je ok, ampak ni to taprava kombinacija. Priporočam, da pogledaš za 3.0TDI AUT.

3.0 motor in rocni menjalnik je redkost. zato zaenkrat se ni v igri.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Še ena razlika je bistvena: eden je RWD. Kar je plus, če ti to kaj pomeni.

(Če ti je vseeno pa zaradi vse elektronike, ki je v teh avtih, ni pomembnejši minus.)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
Ne ciljam na nič ampak samo sprašujem - ali je enako možnosti, da ti gre vztrajnik pri ročnem menjalniku ali pa da se ti pokvari avtomatski menjalnik?
Pokvari se lahko vse ampak informacija kaj se bolj kvari oz. kje je večja možnost okvare ti pa lahko že malo pomaga pri odločitvi kaj kupit.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
160
68
28
Ne ciljam na nič ampak samo sprašujem - ali je enako možnosti, da ti gre vztrajnik pri ročnem menjalniku ali pa da se ti pokvari avtomatski menjalnik?
Pokvari se lahko vse ampak informacija kaj se bolj kvari oz. kje je večja možnost okvare ti pa lahko že malo pomaga pri odločitvi kaj kupit.
Ne poznam nobenga lastnika z mano vred da ne bi menjal vztrajnika do 300tkm vsaj enkrat.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.321
5.842
113
pri taščici
Vztrajnik se ve, da ga je treba menjat in se ve koliko stane.
Kdaj ti ga bo pa avtomatski menjalnik začel nagajat in koliko bo popravilo pa se ne ve.
Isto kot bi rekel da kupi avto z verigo namesto z jermenom....
Jernej veš da moraš menjat, veš koliko stane. Verigo ti pa odtrga (ker je "lifetime") in razbije motor. Imate temo strgana veriga.
In za na AC je tudi ročni zaradi mene. Saj ni mestna vožnja od semaforja do semaforja.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
Tudi sam sem menjal vztrajnik na prejšnjemu vozilu pri cca.320k km. Zadeva me je prišla slabih 900€. Za popravila avtomatskih menjalnikov sem pa večkrat slišal številke po več tisoč € kot pa do tisoč €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in Hanzi

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.160
1.184
113
Mercedes je bolj okoren za vsakdanjo rabo, večji obračalnik krog, je pa bolj udoben za na AC in daljše relacije.
Če si domač z zadnjim pogonom je tudi fajn.
Kolega je imel ta motor na mečki z aut menjalnikom, kako leto je popizdeval, pol so mu pa neki z softwerom zrihtal.

Na A6 pa 2.0 moped not nekak ni, zvok motorja po kakem letu čuden glasen, če maš težko nogo ne boš ravno srečen.
Mi je pa 3.0 top varianta, samo ročni menjalnik je pa pri temu zelo redek.
Na audiju crknu senzor v aut menjalniku, popravilo blizu 8K€,
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in tony

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.160
1.184
113
Možno, glede okornosti sem povedal iz druge roke od kolega, ki je imel istočasno oba, le da je bil A6 3.0.

Sedaj ima pa A6 2.0, so mu pa že pri manj kot 100.000 km menjali motor, stari je zaribal.