LADA-prodaja v Sloveniji

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
če je dobavljiva v Nemčiji, a ne pomeni to avtomatično kup navlake, kot so abs, esp, preveč pametni ventilčki itd..?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
Kašen displej? Je tako narejeno, da ko zadosti spusti čutiš. Če ne čutiš potem ali še ni zadosti spustila ali pa je bilo preveč vodke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fonzl

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Primarno NIVA ni v proizvodnji zato da bi harala po evropskih trziscih s svojo napredno tehniko.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
Meni je bolj tisto, da nas farbajo, kako je v EU obvezen esp, pa nadzor tlaka, potem pa tole prodajajo b.p. Saj je bolje da nima, je pa vsaj malo smrdljivo.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
iz katerega časa?

tega:

lada-niva-1976-03.jpg


al tega?

01_1059_m.jpg
 
  • Haha
Reactions: Sonny_Chiba

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Saj, če si nek čiča, ki ima na lagru kak evro, ki bi ga z veseljem namenil za novo vozilce za v gorco, sadovnjak itd., rad odcolaš. Ampak ... 17 tisoč za novo Nivo? Verjetno obstaja kaj boljšega. :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Saj, če si nek čiča, ki ima na lagru kak evro, ki bi ga z veseljem namenil za novo vozilce za v gorco, sadovnjak itd., rad odcolaš. Ampak ... 17 tisoč za novo Nivo? Verjetno obstaja kaj boljšega. :)

ATV in UTV so prevzeli nalogo klasičnih delovnih terencev.

Od ostale konkurence, nov jimny se recimo začne pri 20 tisočih ....
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
Vse, kar obstaja je bolš... Sam cena je problem. Ni kej dost izbire v tem cenovnem rangu.

Na eni strani panda, ki se začne pri 13 in na drugi jimny za 20
pol se pa počas neha kolikor jaz vem...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Ja predvsem je avto v vsakem pogledu, medem ko v Nivi še kar poslušaš mešanje olja v menjalniku in diferencialu, ki ga imaš nekje med kolenom in komolcem.

Če daš pando zraven lahko daš še ignisa 4x4, to sedaj kupujejo hribovci ki rabijo nov avto z namenom da kam pridejo. Tudi bazen rabljeni terencev se je že izraznil (segnil), sedaj že jagri naokoli rijejo z 10-15 let starimi SUVi. Recimo 10-15 let stari x-traili, tucsoni ipd. so kar iskana roba za take "blage" offroad potrebe. Rek da je najboljši terenec tisti, ki ga je najmanj škoda drži in nekako Lade Nive za 17k eur tu notri ni (par let nazaj je bila cena 10-12k eur, očitno so eko norme in podkupovanje EU uradnikov postali dražji).
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
Dobr rabljene pustimo, ker o tem ni govora.

Ignisa sem pa namenoma izpustil. Ker od terenca ma samo čist osnovn 4x4. Panda je vseen mal drug hec.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
kar se mongolije tiče prius prevladuje kar čez celo državo (poleg konjev in motorčkov). lexusi v rusiji na podeželju izredno pogosti (nobena moskva, st. pt v bližini).
kazahkstan pa ja, v almatyu.

niso pa to nobeni megapolisi razen če mava drugačne definicije.

Zanesljivost in popravljivost Lade so kategorija "miti in legende". Na to foro je padel moj prijatelj tam okrog 1995 in si omislil novo Lado.
Tako pokvarljivega avta, kot je bila Lada do takrat in po tem, nikoli ni imel. Naslednji avto iza Lade, ko mu je po dveh letih jebanja z Lado bilo dovolj, mu je bil 15 let star avto iz VAG koncerna, ki mu je bolje služil.

Zato tudi ni nič čudnega, da se tam v vukojebinah vozijo s starimi Lexusi in Priusi. Ker za razliko od nove Lade, delujejo tudi 15 let stari s 500.000 km.

Lado so imeli tudi v lokalni skupini gorske reševalne, so jo zamenjali za 25 let starega gnilega Pucha, ki jim ga je podarila slovenska vojska. Sedaj so s pomočjo sponzorjev na srečo pristali na Mitsubishiju.

Edina prednost Lade je to, da je v Rusiji poceni in je zaščitena od države, ki za tuje proizvajalce nabija carine.

Skratka v stilu Zastave v rajnki Jugi. Kjer si za uvoz nemškega avtomobila poleg pologa v tuji valuti za polno ceno v tujini, moral plačat še 60% dinarskih dajatev.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Pa da še dodam na temo Lade Nive.
Za par jurjev več, kot je zgoraj navedeno, se dobi novi Suzuki Jimny, ki bo tudi čez 15 let bolje deloval kot nova Lada Niva.

Drugi prijatelj, si je kak mesec nazaj omislil 20 let starega Jimnya, odlično ohranjenega, z vsega nekaj malega čez 100 k km. Dela in vozi po vukojeninah kot urca. Tudi cena rabljenih ni nula - dobro ohranjeni držijo cene 2-4 jurje EUR, kljub dvem desetletjem starosti. Očitno z razlogom.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Jimny je mercedes za to rusko skropucalo. Potem je tle še duster. Sicer bolj SUV, med SUVI pa bolj terenski od večine. Za blagi offroad vrh glave. Zmore več kot večina šoferjev. Prvo kar mi na YT ven vrže

 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
Zato tudi ni nič čudnega, da se tam v vukojebinah vozijo s starimi Lexusi in Priusi.

V bistvu je menda razlog zelo praktičen - v Vladivostok vozijo polne ladje skoraj zastonjskega odpadnega japonskega železja in to se namesto starih lad širi potem širom Sibirije. Ni dvoma, da gre za napredek.

Ampak novih lad pa še vedno kar nekaj 100k letno pridelajo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Jasno, uvoz rabljenih 10+ let starih za male pare iz Japonske laufa na polno. Tudi rezervnih delov ne manjka.
Rusov je drugače 145 milijonov, temu dodaš še okolišnje države, ki imajo ozko navezavo s slednjo ...

V Uzbekistanu je pa popularna Daweoo Nexia. Ker je bila celo fabrika tam.