Kaj vse se dela ob nultem servisu?

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
V navodilih je sicer zelo lepo napisano, kaj se dela ob dolocenih intervalih (ter celo, da lahlo tricetrt stvari delas sam... za nekaj zadev so zraven tudi navodila, ilustracije in zahtevani momenti), vendar ni nic o nultem servisu ne o brezplacni kontroli po enem mesecu. V servisni tudi ne...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.302
5.832
113
pri taščici
tony
Ti bo sandra pokazala kje vse piše.

Nulti servis, pogleda se če vsa plastika na mestu pa kakšen vijak se pogleda na podvozju nosilce izpuha, tekočine. Pač poglej v knjižici vzdrževanja.
To z neko menjava olja ki jo boš sam delal pa je mimosun. To se je delalo v času stoenk in lad.
Za nas milenijce je res mimosun. V prejšnjem tisočletju sem se delal sam menjave olja na vagovcih (Lade nisem imel nikdar, na stoenki nisem nikdar menjal olja), sedaj se spet počasi navajam na to opravilo. Raje en popoldan pod avtom, kot en teden na šiht.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.229
2.057
113
SV SLO
Pa ekologija??? Kam zliješ olje, vržeš oljni filter, ..... sosedu na zemljo, pote pa bo spet jok in stok, ko bo kdo pravico vzel v svoje roke..... :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.890
5.452
113
Vsaka komunala to vzame...če nisi ravno lokalni kozolčar da tja z Creina cisterno prideš ;)
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.298
824
113
tony
Ti bo sandra pokazala kje vse piše.


Za nas milenijce je res mimosun. V prejšnjem tisočletju sem se delal sam menjave olja na vagovcih (Lade nisem imel nikdar, na stoenki nisem nikdar menjal olja), sedaj se spet počasi navajam na to opravilo. Raje en popoldan pod avtom, kot en teden na šiht.

Slabo zasluzis.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Pa ekologija??? Kam zliješ olje, vržeš oljni filter, ..... sosedu na zemljo, pote pa bo spet jok in stok, ko bo kdo pravico vzel v svoje roke..... :)
Meni morda par kaplic olja pade na beton, ki jih pobrišem. Olje gre v plastenke od olja, filter olja v plastično vrečko, vključno s cunjami, ki jih pri tem uporabim, vse skupaj pa na komunalo, kjer gre v del za nevarne odpadke.
Sicer pa, a ni tako, da mora trgovina, kjer si kupil, tudi prevzeti odpadke nazaj?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Mene res zanima ali je res bilo toliko problemov s praznimi pnevmatikami po celem svetu, da so razvili te senzorje tlaka, ker jaz vidim en zelo velik problem pri zadnjih dnevnih luceh, ki so ugasnjene, pa se nic ne premakne v tej smeri? Res me zanima.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
v bistvu je ful problemov s tem. tak na okol 80% folka od menjave gum do menjave gum ne preverja pritiska. Ali pa od servisa do servisa. Torej 1x letno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
tony
Ti bo sandra pokazala kje vse piše.


Za nas milenijce je res mimosun. V prejšnjem tisočletju sem se delal sam menjave olja na vagovcih (Lade nisem imel nikdar, na stoenki nisem nikdar menjal olja), sedaj se spet počasi navajam na to opravilo. Raje en popoldan pod avtom, kot en teden na šiht.

Preberi kaj sem napiosala. On bo delal oljni servis ki ni predviden. Ne redni servis.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.229
2.057
113
SV SLO
v bistvu je ful problemov s tem. tak na okol 80% folka od menjave gum do menjave gum ne preverja pritiska. Ali pa od servisa do servisa. Torej 1x letno.

Če bi ti vedel kaj vse se ne dela kar bi se morali in dela kar ni nujno potrebno pri avtih s strani lastnikov oziroma voznikov, je ta problem z gumami še zelo majhen. Sicer pa kako bodo lastniki preverjali pritisk v gumah, če uradni servis in uradni prodajalec nista sposobna preveriti pritisk v gumah pred predajo novega avta končnemu kupcu. Tovarna predpiše odstopanja pri zračnem pritisku 0,1 bar od normalnega tlaka prodajalec pa izroči stranki avto s gumami, kjer je tlak 10x večji kupec pa upa, da ni kaj z....l pri avtu. Še dobro da je šel preverit na lastno pest.
Zanimivo bi bilo tudi izvedeti, še so kolesa na avtu zategnjena s pravilnim momentom (100-110 Nm) potem ali je posoda z viterksom polna, +- kleme akumulatorja zategnjene, ....

Je pa resno, da so te dnevne luči na nekaterih avtomobilih katastrofa. Lije kot iz škafa pa se ljudje vozijo brez zadnjih luči, potem imaš meglo pa zadaj spet nič, pa mrak spet spredaj tiste uboge ledice zadaj pa nič. Mondeo ima to rešeno skoraj idealno ko vklopiš brisalce ali se samodejno vklopijo ob tretjem prehodu metlic prek senzorja za padavine avto avtomatsko prižge kratke luči. V mraku prav tako, ko pa je tema pa itak sam preklaplja kratke, dolge. Tako bi moralo biti rešeno pri vseh znamkah. Ti senzorji tovarno ne stanejo skoraj nič reši jo pa lahko življenja ali pa prihranijo mnogo živcev....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

koliko

Guru
21. avg 2007
4.229
2.057
113
SV SLO
hja na vsaki pumpi majo ono mašno za pritisk preverjat. jaz sem vedno ko sem tankal preverjal. razen če se mi je mudilo. Zdaj doma pa tudi 1x mesečno preverim.

Tebi verjamem, da preverjaš, kako pa naj preverijo damice v visokih petkah in dolgimi nohti. Niso vsi vozniki tehnični tipi. Veš tisto o blondinki, ki se pelje z rjavolasko in jima zmanjka goriva. Pa pravi blondinka uh še dobro da si ustavila, jaz bi se kar naprej peljala......
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
ja saj o tem govorim. Zato so si to zmislili, da bojo taki ljudje opozorjeni.
Ker prazna guma se pregreva in jo slej kot prej razpizdi na AC. Al pa zabiješ v kako lukno in jo poškoduješ... itd.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Edini primer, za katerega se spomnem je bil par let nazaj, ko je slo policajem kitajske gume odprlo po celem stranskem obodu in so kasneje ugotovili, da se je to zgodilo zaradi premalo napumpanih gum in je posledicno na stranskem obodu precvikalo žice. Ampak sedaj pride v gumah pri straneh platno in se to ne bi smelo zgoditi vec.