Kateri karavan do 18.000 eur

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.707
139
63
Citat:
Uporabnik alesn pravi:
@merdzo
Ti bi vzel 1.5 Ecobust. Torej bencinarja. Zakaj ne dizla?

Ker si po letih uporabe dizlov želim bencinarja
smile-1.gif

Sicer pa poraba pri enakem režimu ni dosti višja.
Bencinar se hitreje ogreje - avto imam parkiran zunaj.
1.5 Ecoboost bo obstajal v 180 KM verziji :D

lp
 

Robi666

Zelenc'
11. avg 2014
28
0
1
Citat:
Uporabnik alesn pravi:
Pozdravljeni!

Kupujem nov avto. Sedaj imam Xsaro Picasso, letnik 2010. Imel sem smolo pri nakupu, saj mi vsaj enkrat letno nekaj odpove, tako da precej časa stoji na servisih, kar je tudi cenovno zalogaj. Sedaj imam tega počasi dovolj in kupujem nov avto. Odločil sem se za karavana, saj se mi zdi da je vožnjo bolj udobna. Imam 2 otroka, stara 5 in 8 let. Na leto naredim 20.000 - 25.000 km, večinoma po avtocesti. Naredil sem izbor karavanov, dizlov. Vrstni red je naključen. Nisem strokovnjak za avtomobile, zato prosim za mnenje oz. kaj predlagate.Lahko tudi kaj drugega do max. 18.000 eur;. Izogibal sem se Francozov, zaradi slabe izkušnje z mojim.
1. Ford Focus karavan, 1.6. TDCi, 116 KM (cca 16:000 eur)
2. Opel Astra ST, 1.6 CDTi, 136 KM (cca 16.000 eur)
3. Toyota Ausri TS, 1.4 D-4D (cca 18.000 eur)

Hvala,
Aleš

Dejstvo je, da kvalitete izdelave, kot je bila pred leti ni več. Dogaja se vsem znamkam od avto za 60-70k € pa do avtovčkov za 9k €. Jaz bi ti rekel tkole. Vzemi avto, ki ti ustreza tvojim potrebam in ki ti je vizualno najbolj všeč, pa probaj zglihat, da boš ob tem dobil še tisto opremo, ki ti je potrebna. Moj glas gre Astri, zaradi pozitivnih izkušenj z Astro letnik 2008 (bencin - karavan)
smile-1.gif
Wir leben autos

PS: za ženo je vseeno katere narodnosti je, ampak pes in avto pa morata bit nemška
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.707
139
63
Prvih 150.000 km so vsi avti kolikortoliko ok, potem se pa začne dobesedno garažna veselica...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
za sefa revije se spodobi, da poves kulturno kaj sem napisal narobe. sicer pa ja, kvaliteta revije je zelo upadla odkar lahko pise vsak. lahko te je kvecjemu sram. ti si s pisanjem in "znanjem o avtomobilizmu" sluzis kruh, ostali pac ne. ceprav se ne spoznas ne na eno, ne na drugo rec.

da se spuscas na osebni nivo te je lahko kvecjemu sram. bom zadevo prijavil nadrejenim. ne mores verjeti kam smo prisli v sloveniji.
bonk.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Skodo octavijo pazi, da vzames s posamicnim vzmetenjem zadaj (mislim, da 2.0 dizel in vecji bencinarji), ker toga prema je neudobna za znoret. Avto se maje po ovinkih kot star pijanec, neravnine pa ne pobira cisto nic. Posamicno vzmetenje to resi.
O tem govoriš a ne. V prispevku ni govora o skakanju in pijanstvu temveč le o tem, da običajni voznik ob normalnih pogojih razlike dejansko ne opazi. Kot pravim ti si expeert med experti. Pa po novm tudi špecar, če se nekdo ki ima malo več znanja kot ti smeje iz tebe. Tudi meni si prav smešen ko razlagaš da je razlika med premama nevem kako velika v resnici pa večvodilno premo ve izkoristiti le malo kdo.
Samo izjava, da avto zaradi poltoge zadnje preme zanaša, in da se vozi tako da ga komaj obdržiš na cesti je res izjava za Polje Ljubljana Polje.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Debata je na gostiliški ravni in je nesmiselna.Ne moram verjet,da se najdejo pacienti,ki še zmeraj terajo švabske favorite.Kje ste še videli,da je Opel ali Renault kvaliteten avto ? Za Citroena je že on sam povedal,da je zmeraj kaj za šravfat.Kdor ni zadovoljen z avtom naj ga zamenja z drugo znamko,Ne razumem pa da nekateri ne priznavajo okvar in težav,ter hvalijo sta na uro.Vsak bo seveda hvalil svojo znamko in zmeraj se najdejo nasprotniki.Veliko sreče želim.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
za sefa revije se spodobi, da poves kulturno kaj sem napisal narobe. sicer pa ja, kvaliteta revije je zelo upadla odkar lahko pise vsak. lahko te je kvecjemu sram. ti si s pisanjem in "znanjem o avtomobilizmu" sluzis kruh, ostali pac ne. ceprav se ne spoznas ne na eno, ne na drugo rec.

da se spuscas na osebni nivo te je lahko kvecjemu sram. bom zadevo prijavil nadrejenim. ne mores verjeti kam smo prisli v sloveniji.
bonk.gif

hysterical-1.gif


Ampak OK; naj ti bo, morda se česa naučiš.
Octavia nima toge preme zadaj. Nobena različica.
Razlika med eno in drugo verzijo preme je praktično neopazna. Sploh kar se tiče "majanja v ovinkih". Če bi jo že hotel opazit, bi se moral hudo hitro pripeljat v ovinek s slabim asfaltom. Pa recimo ob tem malo zavirat. Pa še tu bi morda opazil le, da je ESP začel dela komaj opazno prej.
Če je zate "lahko piše vsak" bivši in sedanji član ECOTY, pa člani kupa tehničnih žirij, pa vse skupaj več kot 100 let izkušenj (in nemalo dirkaških izkušenj z lepim kupčkom pokalov vred) ... Tudi OK, ne moremo biti vsi Alter eksperti, jebiga.
Nadrejenim mirno prijavi. Sicer ne vem, kaj imajo tvoji nadrejeni z mano, ampak če ti bo lažje ...
In če se ti zdi, da so
hysterical-1.gif

Evo, še enkrat:
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.458
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
za sefa revije se spodobi, da poves kulturno kaj sem napisal narobe. sicer pa ja, kvaliteta revije je zelo upadla odkar lahko pise vsak. lahko te je kvecjemu sram. ti si s pisanjem in "znanjem o avtomobilizmu" sluzis kruh, ostali pac ne. ceprav se ne spoznas ne na eno, ne na drugo rec.

da se spuscas na osebni nivo te je lahko kvecjemu sram. bom zadevo prijavil nadrejenim. ne mores verjeti kam smo prisli v sloveniji.
bonk.gif

hysterical-1.gif


Ampak OK; naj ti bo, morda se česa naučiš.
Octavia nima toge preme zadaj. Nobena različica.
Razlika med eno in drugo verzijo preme je praktično neopazna. Sploh kar se tiče "majanja v ovinkih". Če bi jo že hotel opazit, bi se moral hudo hitro pripeljat v ovinek s slabim asfaltom. Pa recimo ob tem malo zavirat. Pa še tu bi morda opazil le, da je ESP začel dela komaj opazno prej.
Če je zate "lahko piše vsak" bivši in sedanji član ECOTY, pa člani kupa tehničnih žirij, pa vse skupaj več kot 100 let izkušenj (in nemalo dirkaških izkušenj z lepim kupčkom pokalov vred) ... Tudi OK, ne moremo biti vsi Alter eksperti, jebiga.
Nadrejenim mirno prijavi. Sicer ne vem, kaj imajo tvoji nadrejeni z mano, ampak če ti bo lažje ...
In če se ti zdi, da so
hysterical-1.gif

Evo, še enkrat:
hysterical-1.gif

Nekako v tem stilu.....
grin1.gif

2092328-avoidinjury.jpg
 

Priponke

  • 2092328-avoidinjury.jpg
    2092328-avoidinjury.jpg
    51,8 KB · Ogledi: 145

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Med tvojimi naštetimi bi dal jaz na prvo mesto Auris TS, na drugo pa Focusa karavana. Čeprav pri slednjem bi res počakal na FL, notranjost je precej bolj prečiščena, pa še lepši prednji del. Imaš pa za 18k € tudi Golfa Varianta z nekaj opreme (1.6 TDI Comfortline).

Glede servisov pa takole: dokler je avto v garanciji in moraš vozit tja na menjavo olja, potem neke razlike ni. Povprašaš malo okoli na servisih in se zmeniš, da sam kupiš in prineseš material sabo, med servisnimi urami pa res ne more bit velikih razlik. Sam vozim japonca na servis na tak način že 8 let in to na pooblaščenega.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Vozim občasno prva dva (stara manj kot leto), s Toyoto se še nisem peljal. Focus Sport je sicer 1.6 turbo bencinar s 110kW, Astra Cosmo pa 1.4 turbo bencinar s 103kW.

Focus je kanta v primerjavi z Astro. Kvaliteta izdelave je grozna. Glasbe ne moreš na glas poslušat, ker začnejo notranje obloge vrat in stebričkov drdrati.
uf-1.gif
Ja, se lepo pelje, menjalnik je cukr. Je pa precej bolj utesnjen avto in sam ne sedim udobno. Premalo vzdolžnega pomika sprednjih sedežev in sedim »na kahli«. Pa nisem velikan.

Astra je po drugi plati glede udobja precej boljša, tudi po tem, da ima manj trde in svetleče plastike. Obvezna pa je Cosmo oprema, ker so sedeži drugače ne preveč dobri. Tole čisto resno govorim. Ja, je drago, ker ne moreš samo sedežev zamenjati, ampak je razlika ogromna. Sprednji sedež ima celo toliko pomika, da ga nimam povsem nazaj. Avto je tudi dosti tišji kar se tiče zvoka s ceste, podvozja...

V resnici v Astri pogrešam samo menjalnik iz Focusa. Spije pa v povprečju okrog 6 in pol litrov bencina na 100 km. Če imaš res nežno nogo gre pod 6. Masa Astre karavan je kar velika.

Sicer ne vem, kako se obnese v praksi, ampak za tvoje letne prevožene kilometre, bi mogoče pogledal za tovarniško LPG (plin) varianto. Vsaj hudega ropotanja ni potrebno potem poslušat. Bi morala bit nekje v tvojem cenovnem okvirju s Cosmo opremo.
 

alesn

Pripravnik
19. jun 2012
386
12
18
Ja hudo no. Hvala vsem za mnenja. Odločitev pa sedaj ni nič lažja, prej težja. Razmišljam, da počakam novega Focusa in potem odpeljem vse 3 na testno vožnjo. Mogoče bi res poskusil še Golfa. Me pa trenutno najbolj mika Toyota hibrid, ki jo je nalepil blackberry v zgornjem postu.
 

alesn

Pripravnik
19. jun 2012
386
12
18
Res je. Nočem več francozov. Zaenkrat
smile-1.gif
Mi je pa po motorjih in obliki Pegueot 308 SW všeč.