Kateri karavan do 22k?

kalbo

Guru
7. okt 2013
13.682
5.972
113
Prav razumem, OP dobi vsake 4 leta avto za 22k€ in vsako leto 5.000km-37c= 1850€ in 25.000*16c=4000€
Torej, 6k€ na roko pa na 4 leta nov avto minus par sto evrov od bruto plače, aja pa vrjetno zavarovanje in gume časti šiht. Good job. ;)
Tole bi rekel, da je več kot bi imel 1k€ večjo plačo.
2300€ ga pride nafta ta 30.000kkm (preostalih 10kkm časti pač sam).
To ma pa veze s smrkci kje že?
 

SoulMan

Fizikalc
9. sep 2007
3.025
28
48
Celje
Prav razumem, OP dobi vsake 4 leta avto za 22k€ in vsako leto 5.000km-37c= 1850€ in 25.000*16c=4000€
Torej, 6k€ na roko pa na 4 leta nov avto minus par sto evrov od bruto plače, aja pa vrjetno zavarovanje in gume časti šiht. Good job. ;)
Tole bi rekel, da je več kot bi imel 1k€ večjo plačo.
2300€ ga pride nafta ta 30.000kkm (preostalih 10kkm časti pač sam).
Tole zgoraj (6k€ na roke) je recimo da best case scenarij v primeru, da uporabljam le svoj avto. Kot že omenjeno, pri uporabi službenega avta odpade kilometrina, torej tistih 1850€...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Marxon

Fizikalc
24. feb 2009
188
80
28
Tole zgoraj (6k€ na roke) je recimo da best case scenarij v primeru, da uporabljam le svoj avto. Kot že omenjeno, pri uporabi službenega avta odpade kilometrina, torej tistih 1850€...
A torej na šiht se pripelješ z "svojim", ki ti ga je kupila firma, potem pa greš na teren z drugim?
Kaj, če greš s tem istim, "svojim" - dobiš plačane kilometre?

Zanimivo mi je to, da se na tak način kupuje avtomobile in še izplačuje kilometrino, po drugi strani se pa špara na avtih (oz pač omejitev - ja vem, predpisi, notranji akti...).
 

masevc

Majstr
2. sep 2007
2.834
438
83
Opcija, da ti firma placa vse stroske povezane z avtom, tudi privat fure nad 500km na mesec, je placevanje polne bonitete (okol 2% od nabavne vrednosti, prvo leto uporabe). Pri tem ni vec nobene kilometrine, niti prevoza na delo.
Ostale polovicne variante, pomenijo delitev stroskov (gorivo, itd) in en kup preverjanja ter birokracije. Tu notri se najraje vpiknejo inspektorji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in tony

sad

Guru
24. avg 2007
15.844
4.459
113
Opcija, da ti firma placa vse stroske povezane z avtom, tudi privat fure nad 500km na mesec, je placevanje polne bonitete (okol 2% od nabavne vrednosti, prvo leto uporabe). Pri tem ni vec nobene kilometrine, niti prevoza na delo.
Ostale polovicne variante, pomenijo delitev stroskov (gorivo, itd) in en kup preverjanja ter birokracije. Tu notri se najraje vpiknejo inspektorji.
Najboljša je tista varijanta, ko zaposleni en mesec naredi le 500km privat, drugi mesec pa par jurjev. In to se ponavlja vsak drugi mesec :). :evil:
Ne moreš ti iz Balkanca zbit: snači čemo se.
 

tony

Guru
23. jul 2007
8.427
771
113
A torej na šiht se pripelješ z "svojim", ki ti ga je kupila firma, potem pa greš na teren z drugim?
Kaj, če greš s tem istim, "svojim" - dobiš plačane kilometre?

na pot gres s 'svojim', in na teren tudi, za kar ti ne placajo kilometrine. (s tretjim avtom bi sel na teren le npr. ce v t.i. tvojega ne bi sla npr. ta dolga lojtra - ampak taki detajli se ponavadi upostevajo pri nabavi vozila)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.117
168
63
Opcija, da ti firma placa vse stroske povezane z avtom, tudi privat fure nad 500km na mesec, je placevanje polne bonitete (okol 2% od nabavne vrednosti, prvo leto uporabe). Pri tem ni vec nobene kilometrine, niti prevoza na delo.
Ostale polovicne variante, pomenijo delitev stroskov (gorivo, itd) in en kup preverjanja ter birokracije. Tu notri se najraje vpiknejo inspektorji.
kaj pa ce podjetje placuje boniteto, le pades v visji doh. razred - ali je potrebno potem pisati potne naloge in če ja, ko greš privat nekam, kaj napises v potnega, privat gdpr?
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.321
136
63
Potni nalog pises za sluzbene kilometre.

Za privat smo pri nas pisali samo skupno kolicino privat kilometrov.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.287
1.639
113
Jaz sem jih tudi za privat moral pisati pa tankal na kartico ob delovnem casu podjetja. Se pravi v petek poln rezervoar... pa itak je jeba s tem, da sem po letu dni vrnil in sel na privat avto.
 

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
977
176
43
Jaz pa ne razumem tega da služben avto mora biti absolutno največ 22k €, v isti sapi pa pišeš, da se bo delalo 40k km letno. Potem pa še razmišljaš da bi zaradi budgeta šel na bencinarja.

A pri vas v firmi ne znate avto ocenit glede na celotne stroške za to kilometrino?
ker verjetno firma gleda na avto in delavca kot nujno zlo = strošek... tudi pri nas žal tako. Avto mora biti N1, kjejr imam zaradi pregrade več težav, kot koristi. Ker v pregrajenga ne spraviš skoraj nič notri. s podrtimi zici pa zelo veliko... pa registriran je za 4 in ne za 5. oz clio celo samo za 2...
 

Zanzibar

Fizikalc
16. sep 2007
973
67
28
Eno vprašanje na temo službenih oz. N1 vozil.

Ali obstaja kak N1 oblike kot npr Caddy/Berlingo/ipd, da s samo 2 sedeža in da ni "kanta".

Ponavadi so take verzije oskubljene do konca. Sam bi imel takega "dvoseda" (predvsem za privat, da lahko v kufer enostavno porinem npr. kolesa, kamp opremo ipd), hkrati pa da se ne vozi kot poskakujoča kanta. Več kot 2 sedeža nikoli ne potrebujem.
 

Marxon

Fizikalc
24. feb 2009
188
80
28
Eno vprašanje na temo službenih oz. N1 vozil.

Ali obstaja kak N1 oblike kot npr Caddy/Berlingo/ipd, da s samo 2 sedeža in da ni "kanta".

Ponavadi so take verzije oskubljene do konca. Sam bi imel takega "dvoseda" (predvsem za privat, da lahko v kufer enostavno porinem npr. kolesa, kamp opremo ipd), hkrati pa da se ne vozi kot poskakujoča kanta. Več kot 2 sedeža nikoli ne potrebujem.

Mislim da so tovorni caddyi imeli zadaj listnate vzmeti, vsekakor so drugače narejeni kot "civilni".
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
26.800
4.105
113
delavec je strošek, ko ne dela tak kot bi mogel, ko se skoz buni in podobno...potem je manj vreden kot avto....še losat se ga nemoreš, pod normalnimi pogoji...tu je izvirni problem.
 

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
977
176
43
Eno vprašanje na temo službenih oz. N1 vozil.

Ali obstaja kak N1 oblike kot npr Caddy/Berlingo/ipd, da s samo 2 sedeža in da ni "kanta".

Ponavadi so take verzije oskubljene do konca. Sam bi imel takega "dvoseda" (predvsem za privat, da lahko v kufer enostavno porinem npr. kolesa, kamp opremo ipd), hkrati pa da se ne vozi kot poskakujoča kanta. Več kot 2 sedeža nikoli ne potrebujem.
kako točno je z zadnjimi sedeži ne vem. So pa N1 predelave LAHKO samo to, da v navaden avto namontirajo mrežo. Pa morda zatemnijo stekla v prtljažnem delu. In nekateri 5 sedežniki postanejo 4 (na papirju). Tako lahko dobiš potem tudi vw tourana kot N1. Na firmi imamo senica brez sedežev in mreža takoj za prvo vrsto. Tako, da očitno se da. Je pa vse odvisno od znamke in modela. Octavie se mi zdi, da se ne da dobit kot N1. Vsaj ne pred pol leta, ko sem sam spraševal je ni bilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Zanzibar

smrkec

Fizikalc
5. sep 2007
977
176
43
delavec je strošek, ko ne dela tak kot bi mogel, ko se skoz buni in podobno...potem je manj vreden kot avto....še losat se ga nemoreš, pod normalnimi pogoji...tu je izvirni problem.
seveda... zato država ljudem plačuje razliko do minimalne plače, dobivajo minimalne dodatke...