Kateri hibridni avto kupiti (2018/19)? (do € 40.000,-)

Za kateri hibridni avto bi se odločili?

  • Toyota C-HR hibrid

    Glasovi: 7 10,8%
  • Toyota Auris Touring Sports hibrid

    Glasovi: 12 18,5%
  • Mitsubishi Outlander PHEV

    Glasovi: 10 15,4%
  • Toyota Prius hibrid

    Glasovi: 5 7,7%
  • Toyota Prius + hibrid

    Glasovi: 2 3,1%
  • Toyota Prius Plug-in hibrid

    Glasovi: 4 6,2%
  • KIA OPTIMA plug-in hibrid

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ

    Glasovi: 3 4,6%
  • Hyundai IONIQ plug-in hibrid

    Glasovi: 18 27,7%
  • Kia Niro hibrid

    Glasovi: 1 1,5%

  • Skupaj glasov
    65

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Sedaj je napoved novih Toyotinih hibridov (Corolla, RAV4 in Camry) tudi že uradno na njihovi spletni strani. Sicer tam piše kmalu v salonih, a kot rečeno, to naj bi se zgodilo konec februarja oz. marca 2019:

"Medtem ko drugi šele razvijajo nove tehnologije, mi napovedujemo novo, že četrto generacijo hibridov Toyota. Novo hibridno moč motorjev Hybrid Dynamic Force predstavljamo v novih modelih vozil Toyota, ki bodo kmalu na našem tržišču."
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.333
6.533
113
Nisem vsega bral, ampak si že napisal svoje vozne navade oz kaj pričakuješ od avta? V "EV svetu" žal ni samo, nabavim in tankam...je potrebno malo več razmišljanja.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Pri Toyotinih hibridh (Razen Prius Plug-in) je točno samo to, nabavi in tankaj.

O čem bi ti še razmišljal?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.333
6.533
113
Res je, če išče klasičnega, potem je to to, če mu cena ustreza.

plugin je pa že nov svet in zahteva večjo poglobitev.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
kako poglobitev?
do vozi in tankaj dodaš še priključi.

Niso vsi tak kot ti ko bi si žile rezali če se motor vklopi za 1km na tedn.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in Jason

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.333
6.533
113
če mu laufa motor vsak dan, se plugin ne splača.
če mu je dovolj 20km potem prius plugin
če mu je dovolj 40km potem outlander
če mu je dovolj 60km potem ampera

itd...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Enkrat je 20 km dovolj, potem je treba ta malga pelat na kakšno dejavnost bo treba met 40 km, za vikend bi pa imel 150 km.

Motor v hibridu je zato, da lavfa in tudi v hibridnem načinu mora biti avto varčen.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Jaz sem razmišljal o pluginu za 80km dnevno po avtocesti. Če se peljem v eno smer na elektriko in nazaj kot z navadnim hibridom, zakaj se mi to ne bi splačalo? Razen nekaj višje nakupne cene ne vidim posebnih slabosti.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Sam razumem neko hibridno rešitev v tem, da zmerno obremenjuješ klasični motor (torej uporabiš električni motor za vsak štart z mesta, zelo počasno vožnjo ipd.) in pri tem varčuješ z gorivom in imaš obenem manj izpusta škodljivih plinov v okolje. Ne pa kot za teranje po avtocesti; morda lahko eventualno kot dodatna moč klasičnemu motorju po potrebi.

PHEV se mi zdi zanimiv v toliko, da dejansko za dnevno mestno vožnjo praktično ne rabiš klasičnega motorja (in praktično nimaš nobenih izpustov v okolje); za vse ostalo pa je tu na voljo slednji. Mi je pa seveda negativno, da ko enkrat izprazniš tisto baterijo za cca 50 km, da pol kuriš na polno, ob tem da se klasični motor kar matra ob tako težkem vozilu (in imaš tako najbrž še višjo porabo in še bolj onesnažuješ okolje: to pišem sedaj na pamet po prebranem).

Tako da res ne vem, če ni morda res preprosti hibrid najboljša rešitev?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Mi je pa seveda negativno, da ko enkrat izprazniš tisto baterijo za cca 50 km, da pol kuriš na polno, ob tem da se klasični motor kar matra ob tako težkem vozilu (in imaš tako najbrž še višjo porabo in še bolj onesnažuješ okolje: to pišem sedaj na pamet po prebranem).

Tako da res ne vem, če ni morda res preprosti hibrid najboljša rešitev?

Plugin se obnaša tudi kot navaden hibrid, samo baterija je večja, tako, da tvoje bojazni odpadejo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Plugin se obnaša tudi kot navaden hibrid, samo baterija je večja, tako, da tvoje bojazni odpadejo.
To sem mislil, ko se recimo voziš nekaj 100 km po avtocesti 130 km/h; takrat ti najbrž praktično spraznjena baterija oz. celoten e-pogonski sklop ne pomaga dosti in predstavlja le mrtvo težo (klasični pogonski sklop sam brez pomoči EV pa ni več tako učinkovit oz. varčen kot v primerljivih navadnih vozilih)? Če odmislim, da se baterija malo sproti napolni med vožnjo za "osnovne" hibridne funkcije.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
elektrika je vedno prisotna. Tudi pri 130 nonstop "preklapla" med polnjenjem ali pa pogonom. Odv al gre po bregu dol in je malo moči viška in polni baterijo ali je breg gor in elektro pomaga. Če pospešuješ elektro pomaga itd.
Hibrid nima nikoli mrtve teže, ker brez pomoči elektromotorja ni nikoli. Tudi baterija ni nikoli prazna. Razen če bi peljal s polnim gasom nonstop. Takrat on vleče na polno preko elektromotorja in nima možnosti polnit.
Zdaj če smo pri toyotinem sistemu bi avto brez delujočega elektromotorja pri polnih obratih ICE stal na mestu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Sam razumem neko hibridno rešitev v tem, da zmerno obremenjuješ klasični motor (torej uporabiš električni motor za vsak štart z mesta, zelo počasno vožnjo ipd.) in pri tem varčuješ z gorivom in imaš obenem manj izpusta škodljivih plinov v okolje. Ne pa kot za teranje po avtocesti; morda lahko eventualno kot dodatna moč klasičnemu motorju po potrebi.

PHEV se mi zdi zanimiv v toliko, da dejansko za dnevno mestno vožnjo praktično ne rabiš klasičnega motorja (in praktično nimaš nobenih izpustov v okolje); za vse ostalo pa je tu na voljo slednji. Mi je pa seveda negativno, da ko enkrat izprazniš tisto baterijo za cca 50 km, da pol kuriš na polno, ob tem da se klasični motor kar matra ob tako težkem vozilu (in imaš tako najbrž še višjo porabo in še bolj onesnažuješ okolje: to pišem sedaj na pamet po prebranem).

Tako da res ne vem, če ni morda res preprosti hibrid najboljša rešitev?

Vidim, da nekateri res ne razumete hibridov. Zadeva je res malce kompleksnejša. Tole naprej pišem za Toyot, ker je prišla s hibridom najdlje in ima svoj sistem, hibrid kot tretja vrsta pogona za bencinom in dizlom, ne pa kot nek električni dodatek klasiki. Bistvo hibrida je v tem, da ICE deluje, ko deluje, v čim bolj optimalnem režimu. Za vsak ICE motor obstoja 3D graf, ki popisuje razmerje med močjo, obrati in porabo. Računalnik v avtu išče optimalno delovno točko na tem grafu. Tukaj prideta v igro elektromotor in generator (polnjenje baterije). Ta dva omogočata, da dela ICE s tako močjo, da ima pri danih obratih kar najmanjšo porabo in posledično največji izkoristek. To lahko pomeni tudi da nekaj obratov dodat tudi elektromotor ali pa jih generator zmanjša. Za vse to skrbi elektronika. V enem delu lahko avto vozi samo na elektriko. Iskanje optimalne delovne točke ICE-ja je vidno pri vožnji v klanec, ko dela ICE, hkrati pa se poni baterija. Na prvo žogo je to nerazumno, s stališča optimalne porabe pa polnjenje baterije optimizira porabo. Druga zadeva pa je Atkinsonov cikel, to naredi ICE neprimeren za klasičen avto, se pa zelo dobro obnese v hibridu. Potem pa imamo še en način varčevanja z energijo, to je regeneracija ob zaviranju in energy harvesting ob pojemkih - vožnja pri spuščenem plinu in zavori. Ko stisneš zavoro avto začne polnit baterijo. Podobno se zgodi , ko spustiš plin. To energijo potem uporabi pozneje.

Mit hibrid je za v mesto in nikakor za na AC. Res je, da bo na AC skoraj ves čas delal ICE. Kljub temu je poraba na AC sorazmerno nizka. iz prakse Prius dela z manj kot 5,5l na 100 km na AC. Tukaj je všteta uporaba ACC-ja skupaj z s unimi, ki se rinejo, da ima ACC kar nekaj dela z zaviranjem in pospeševanjem, pa cestninske z omejitvijo, pa še kaj bi se verjetno našlo. Problem pri porabi je pospeševanje, to največ prinese k porabi, ne samo pri hibridu, tudi pri "klasiki". Če upoštevaš maso se hibrid kar dobro obnese tudi na AC. Prejšnji dizel, ki so ga razglašali za varčnega je kuril na AC 6 litrov pa še kak deci zraven. Tudi noben avto na AC ne kuri samo toliko kot propagirajo prozvajalci in trgovci, vsi kurijo več, ker se meritve delajo pri nižjih hitrostih.

PHEV sploh ni toliko drugačen od hibrida. Res ima veliko večji električni doseg in višje postavljeno hitrostno limito, do katere lahko dela brez vrtenja ICE-ja, to mu omogoča sklopka, ki preprečije vrtenje ICE v nepravo smer, to pa dovoljuje MG1 (MG-ju na sun gearu) sodelovanje pri premikanju vozila. Pri klasičnem hibridu je MG1 samo generator za polnjenje baterije. Ko izpraznišbaterijo se PHEV obnaša kot hibrid, še vedno dela na optimalni krivulji in polni baterijo ob viških energije. Torej bi morala biti poraba pri prazni bateriji nekje v rangu kasičnega hibrida.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
To sem mislil, ko se recimo voziš nekaj 100 km po avtocesti 130 km/h; takrat ti najbrž praktično spraznjena baterija oz. celoten e-pogonski sklop ne pomaga dosti in predstavlja le mrtvo težo (klasični pogonski sklop sam brez pomoči EV pa ni več tako učinkovit oz. varčen kot v primerljivih navadnih vozilih)? Če odmislim, da se baterija malo sproti napolni med vožnjo za "osnovne" hibridne funkcije.

Tole je še en mit. Ravno elektrika omogoča hibridu tako nizko porabo. Celo več Ring gear na katerga je povezan MG2 je preko zobnika direktno povezan na kolesa. Ko spustiš plin na AC, bo enako preklopil v EV način za nekaj časa, odvisno od pospeševanj naprej. Elektro motor nikoli ni mrtva teža.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.333
6.533
113
Namesto dolgega teoretiziranja, sem jaz pristaš tega, da se da konkretne vozne navade "na mizo" in potem na podlagi tega oceni, kaj komu paše.
Večina ljudi ima na dnevni ravni iste poti in razdalje, če pa ne dnevna, pa vsaj tedenske.

NekdoK, si že naredil to?