Kako zavirate pri avtomatiku?

S katero nogo zavirate pri avtomatiku?


  • Skupaj glasov
    173
  • Glasovanje je zaprto .

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.400
113
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Ena rešitev za tole pa obstaja: če daš ročico iz AUTO v manual mode (+-), potem gre, kot je treba. Iz mesta. Brez zakasnitve.

Točno tako.
Enak način uporabim, sicer zelo redko, ko je treba kakšno počasno vozilo na hitro prehiteti.
Če daš samo gas do daske, dsg potrebuje slabo sekundo, da prestavi recimo iz 4./5. v 2. (npr, da se na odprti cesti vlečeš za kakšnim kamionom, ki ne zmore več kot 50 km/h) in lahko zmanjka časa/prostora za prehiteti.
V takem primeru dam prej v ročno prestavljanje v 2. prestavo in, ko je priložnost iti mimo, pohodim do konca.
Skoči enako, kot z ročnim menjalnikom. Brez vsake zakasnitve.
.
Še mojih 50c glede uporabe leve/desne noge.
Pred prihodom tempomatov sem na kakšnih dolgih AC transferjih občasno držal gas z levo nogo. Ko mi je desna, npr. po več kot uri nepremičnega držanja gasa, že čisto otrpnila je bilo pač treba "zamenjati nogo".
Zaviram pa vedno in povsod, ročni ali avtomat, izključno Z
redface-1.gif
desno.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Z! desno.

Z multitronikom nimam takih težav kot jih opisujete tukaj pa je težak avto na 20" feltnah. Pač butneš v sport kot ma večina automatov na voljo.

Mislim, da je največji problem zopet pomanjkljivo spremljanje kaj se dogaja v prometu in predvidevanje kaj se bo zgodilo. Kdaj vidim tudi kak zmogljiv avto, ki prehiteva s hitrostjo šleperja.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ne ni problem v prehitevanju. Takrat počiš kickdown ali pač na obvolanski zbiješ prestavo pred tem. Problem je pri speljevanju iz popolnoma stoječega položaja.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.934
2.411
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Kar sem jaz vozil in vozim je za hitro speljevanje potrebno samo z desno nogo spustit zavoro in pritisnit na gas, če pretisnem rahlo preveč pa res motor na polno rohni, gume neusmiljeno jokajo in avto se počasi premika dokler malo ne spustim gasa potem pa piči.
Na kakšnih dirkališčih in dirkah pa ti voziš pa ne vem. Verjamem pa, da je za resno dirkanje po pisti potrebno še kaj več, ko to kar jaz dnevno počnem.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Klasičnega. Prosti tek je tony omenjal. Ko pohodim gas rabi kako sekundo (ali pa pol) da začne pospeševat.

Potrjujem. Prvo sekundo je avto totalno neodziven, potem pospešuje.
Ena rešitev za tole pa obstaja: če daš ročico iz AUTO v manual mode (+-), potem gre, kot je treba. Iz mesta. Brez zakasnitve.
Ne potrjujem. Je pa treba prav pedal stisniti. Zelo na hitro malo globlje, vendar ne do podna, ker ni potrebe. Čeprav verjamem, da pa več konjev pomaga. Ko stojiš v D, je avto itak v prvi prestavi.

Ka te jaz morem, če nea potrdiš
evil.gif


Mogoče pri tvojem avtu ni tako, pri mojem je. Lahko pa greva na en
nahrung002.gif
, pa poskusiva.
Če že ravno v hribe ne gremo nikol več (hint: Debela Peč)
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Koliko pa pomaga še kakšnih 50 ali 100 konjev več? Če rečemo, da ima običajen avto z avtomatikom danes 150 konjev?
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.934
2.411
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik tony pravi:


Koliko pa pomaga še kakšnih 50 ali 100 konjev več? Če rečemo, da ima običajen avto z avtomatikom danes 150 konjev?

Po prebranem jaz ugotavljam, da očitno predvsem evropskim in japonskim avtomobilom manjka navora že pri nizkih obratih, zato so očitno brez moči pri speljevanju in jih je reveže potrebno gnati v rdeče obrate, že samo, da normalno odpeljejo, kaj šele, da resno poštartajo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:


Koliko pa pomaga še kakšnih 50 ali 100 konjev več? Če rečemo, da ima običajen avto z avtomatikom danes 150 konjev?

Po prebranem jaz ugotavljam, da očitno predvsem evropskim in japonskim avtomobilom manjka navora že pri nizkih obratih, zato so očitno brez moči pri speljevanju in jih je reveže potrebno gnati v rdeče obrate, že samo, da normalno odpeljejo, kaj šele, da resno poštartajo.

Narobe ugotavljaš. V bistvu ti funkcionalna pismenost dela težave.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.934
2.411
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:

V bistvu ti funkcionalna pismenost dela težave.

Mah ja, čist možno. Ampak dejstvo je, da meni aut. menjalnik ne dela nobenih težav pri hitrem speljevanjem in ni potrebe po nekih dodatnih akrobacijah, kot le pritisk na gas.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:


Koliko pa pomaga še kakšnih 50 ali 100 konjev več? Če rečemo, da ima običajen avto z avtomatikom danes 150 konjev?

Po prebranem jaz ugotavljam, da očitno predvsem evropskim in japonskim avtomobilom manjka navora že pri nizkih obratih, zato so očitno brez moči pri speljevanju in jih je reveže potrebno gnati v rdeče obrate, že samo, da normalno odpeljejo, kaj šele, da resno poštartajo.

Kot pravijo čez lužo: there's no inches like cubic inches / there's no replacement for displacement. Pri nas v Evropi pa so desetletja zelo resno delali šestvaljnike z dva tisoč kubiki (nekaj časa celo osemvaljnike s tremi jurji)...
uf-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Se spomnim ene teme kako leto nazaj o PSA robotu in pluvanja o tem, da je to edini menjalnik, ki "premišljuje" pred menjavo. Malo konsistence prosim!

Ločiš speljevanje in prestavljanje? Ločiš normalno in res hitreo speljevanje?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Pa je to ok za menjalnik ali ne?

Če ne pretiravaš (časovno in pri tem, kolikokrat to ledaš), ja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:


Koliko pa pomaga še kakšnih 50 ali 100 konjev več? Če rečemo, da ima običajen avto z avtomatikom danes 150 konjev?

Po prebranem jaz ugotavljam, da očitno predvsem evropskim in japonskim avtomobilom manjka navora že pri nizkih obratih, zato so očitno brez moči pri speljevanju in jih je reveže potrebno gnati v rdeče obrate, že samo, da normalno odpeljejo, kaj šele, da resno poštartajo.

Lej, če ti vožiš kamenodobne američane, to še ne pomeni, da jih vsak oz. da so relevantni za to debato.
Pa da ne bo pomote, za vsak V8 z zadnjim pogonom in resnim motorjem (nad vsaj 5 litrov), ki ga imaš, sem ti rahlo zavisten. There's no replacement for displacement
cheer.gif

Ampak v to debato stare svinjske krave pač ne sodijo, govorimo o normalnih, kolikor toliko sodobnih avtomatikih ...
 

Ales888

Pripravnik
22. jul 2010
87
0
6
Knežje mesto ***
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram ( pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat ) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?

Po mnenju večine šoferjev- DA!

Zaradi razlogov, ki so navedeni v raziskavah (ki si jih poguglal?!?) sodiš med nevarne in nepredvidljive voznike. Mora pa bit zanimivo te gledat v vsakdanjem prometu, z ročnim menjalnikom, kako "redkeje" zaviraš z levo?
hysterical-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ales888 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram ( pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat ) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?

Po mnenju večine šoferjev- DA!

Zaradi razlogov, ki so navedeni v raziskavah (ki si jih poguglal?!?) sodiš med nevarne in nepredvidljive voznike. Mora pa bit zanimivo te gledat v vsakdanjem prometu, z ročnim menjalnikom, kako "redkeje" zaviraš z levo?
hysterical-1.gif

No, zdaj pa mi podaj rezultate raziskave, na podlagi katere trdiš, da tako meni večina voznikov.
Aja, ravno danes sem si z levo pomagal. Eni dvosklopčni avtomatiki pač ne znajo po milimetrih lezt pri parkiranju ...

Kara pa se tiče ročnega in zaviranja z levo: če bi se peljal zraven, sploh ne bi opazil.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
govorimo o normalnih, kolikor toliko sodobnih avtomatikih ...

Aha, torej normalni in sodobni v bistvu pomeni, pogojno uporabni polizdelki?
wink-1.gif
ž

Pomeni avtomatike, ki ne dvignejo porabe za 30%, ki imajo vsaj 6 prestav, ki so sppsobni prestavljat gor in dol znosno hitro ...
Skratka, ne avtomatiki izpred 30 let ...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Se spomnim ene teme kako leto nazaj o PSA robotu in pluvanja o tem, da je to edini menjalnik, ki "premišljuje" pred menjavo. Malo konsistence prosim!

Ločiš speljevanje in prestavljanje? Ločiš normalno in res hitreo speljevanje?

To bom napisal prvič zadnjič in nikoli več - torej trikrat, da boste tudi tisti s slabim vidom/sluhom razumeli:
- ne nimam pojma o avtih in vožnji avtomatikov, speljevanju,.... to imate samo novinarji in mehaniki!