Kako zavirate pri avtomatiku?

S katero nogo zavirate pri avtomatiku?


  • Skupaj glasov
    173
  • Glasovanje je zaprto .

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Klasičnega. Prosti tek je tony omenjal. Ko pohodim gas rabi kako sekundo (ali pa pol) da začne pospeševat.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
Kaksnega avtomatika pa imas in o kaksnem prostem teku govoris, speljevanje z avtomatikom bi moralo biti kot iz topa

Ne bo kot iz topa, vsaj pri 150 konjskem avtu s klasičnim avtomatom ne.

Killa:
Vseeno je, klasični avtomatu se (praviloma, nekateri že znajo dati tudi v prosti tek), ko imaš avto v D in držiš bremzo, še vedno vrti, čeprav je avto pri miru. Ko je avto pri miru (pa tudi, če je v prostem teku) se nikoli ne sme dajati gasa, ker s tem greješ ATF olje, hladiti se pa nima s čim (tudi če ima menjalnik hladilnik olja, skozi njega ni nobega pretoka zraka, saj je avto pri miru). S tem olju krajšaš življenjsko dobo, posredično pa tudi menjalniku.

Z nekaj sreče bi moralo to pisati tudi v navodilih od avta...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Kako pa potem izvedeš launch control
evil.gif


Blagodejno za menjalnik jasno ni, ubilo ga pa vrjetno tudi ne bo, če kdaj to izvedeš
smile-1.gif
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Klasičnega. Prosti tek je tony omenjal. Ko pohodim gas rabi kako sekundo (ali pa pol) da začne pospeševat.

Potrjujem. Prvo sekundo je avto totalno neodziven, potem pospešuje.
Ena rešitev za tole pa obstaja: če daš ročico iz AUTO v manual mode (+-), potem gre, kot je treba. Iz mesta. Brez zakasnitve.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Grem popoldne probat in poročam
zmaga.gif


Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Kako pa potem izvedeš launch control
evil.gif


Blagodejno za menjalnik jasno ni, ubilo ga pa vrjetno tudi ne bo, če kdaj to izvedeš
smile-1.gif

Hja, no, navada ne sme postati
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ales888 pravi:
Kdor trdi, da zavira z levo nogo v vsakdanjem prometu, lahko na upravni enoti vrne vozniško dovoljenje z obrazložitvijo, da ga je dobil po pomoti ali pa npr. na tomboli in da ga za vožnjo gokarta ne potrebuje...~

Hint: google "left leg braking"

https://www.quora.com/Why-do-we-not-use-our-left-foot-for-braking#

Se zajebavaš?
Resno: zakaj si človek ne bi pomagal z levo oz. zakaj ne bi tega počel za trening (pač zato, da znaš in lahko uporabljaš, ko je res potrebno, recimo na dirkališču)?
 

Ales888

Pripravnik
22. jul 2010
87
0
6
Knežje mesto ***
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ales888 pravi:
Kdor trdi, da zavira z levo nogo v vsakdanjem prometu , lahko na upravni enoti vrne vozniško dovoljenje z obrazložitvijo, da ga je dobil po pomoti ali pa npr. na tomboli in da ga za vožnjo gokarta ne potrebuje...~

Hint: google "left leg braking"

https://www.quora.com/Why-do-we-not-use-our-left-foot-for-braking#

Se zajebavaš?
Resno: zakaj si človek ne bi pomagal z levo oz. zakaj ne bi tega počel za trening (pač zato, da znaš in lahko uporabljaš, ko je res potrebno, recimo na dirkališču)?

Si še en, ki ne razume koncepta "beri celi stavek", onda se pali
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Izgleda
smile-1.gif
.
Hvala vsem za mnenja in me veseli, da tema še ni zelo zavila na stranpot. Morda je bolje, da se zaključi, ker izgleda se je smer obrnila tja
smile-1.gif
...
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Kratko poročilo s terena: po nekaj mesecih zimskega spanja in vožnje v šalterjih sem danes spravil avtomatika spet na cesto. Niti pomislil nisem na to, da bi zaviral z desno nogo.
smile-1.gif
)
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.475
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?

Svaka čast če zaviraš z levo. Jaz sem samo 1x, pa še takrat mi je skoraj airbage sprožlo
cheer.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?

Svaka čast če zaviraš z levo. Jaz sem samo 1x, pa še takrat mi je skoraj airbage sprožlo
cheer.gif
Zadevo je potrebno počasi ''prevzeti'' oz. se je priučiti, sicer dostikrat varnostne pasove preizkušaš ja
grin1.gif
.
Na začetku je dobro to početi na praznem parkirišču in ne v prometu, saj sicer hitro koga v rit dobiš.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?

Svaka čast če zaviraš z levo. Jaz sem samo 1x, pa še takrat mi je skoraj airbage sprožlo
cheer.gif
Zadevo je potrebno počasi ''prevzeti'' oz. se je priučiti, sicer dostikrat varnostne pasove preizkušaš ja
grin1.gif
.
Na začetku je dobro to početi na praznem parkirišču in ne v prometu, saj sicer hitro koga v rit dobiš.

Res je. Pa redno uporabljat, da ne izgubiš občutka ...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Klasičnega. Prosti tek je tony omenjal. Ko pohodim gas rabi kako sekundo (ali pa pol) da začne pospeševat.

Potrjujem. Prvo sekundo je avto totalno neodziven, potem pospešuje.
Ena rešitev za tole pa obstaja: če daš ročico iz AUTO v manual mode (+-), potem gre, kot je treba. Iz mesta. Brez zakasnitve.
Ne potrjujem. Je pa treba prav pedal stisniti. Zelo na hitro malo globlje, vendar ne do podna, ker ni potrebe. Čeprav verjamem, da pa več konjev pomaga. Ko stojiš v D, je avto itak v prvi prestavi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Pa je to ok za menjalnik ali ne?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...

Se spomnim ene teme kako leto nazaj o PSA robotu in pluvanja o tem, da je to edini menjalnik, ki "premišljuje" pred menjavo. Malo konsistence prosim!
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
eno je "počasno" speljvanje zaradi konstrukcije menjalnika. Pač rabi vandler predn vse skup vklopi.
Drugo pa je cukomatik ki neve kaj bi rad. Ne primerjat ajflovega stolpa in vinograške breskve.