Kako zavirate pri avtomatiku?

S katero nogo zavirate pri avtomatiku?


  • Skupaj glasov
    173
  • Glasovanje je zaprto .

bula

Fizikalc
3. sep 2007
453
26
28
Ali ima res 79 ljudi tule na Alterju avtomatika? Se mi zdi kar visoka cifra.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Se mi zdi, da je v zadnjih letih kar poskocila uporaba avtomatikov ... Jaz ga vozim cetrto leto ... Se mi pa zdi vprasanje oz. anketa cudna... saj je nekako logicno, da se za zaviranje uporablja desna noga ... enako kot pri "neavtomatiku" ...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Citat:
Uporabnik bula pravi:
Ali ima res 79 ljudi tule na Alterju avtomatika? Se mi zdi kar visoka cifra.

Vedno več nas je, kvačkalice so za en d*ek
smile-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Se mi zdi, da je v zadnjih letih kar poskocila uporaba avtomatikov ... Jaz ga vozim cetrto leto ... Se mi pa zdi vprasanje oz. anketa cudna... saj je nekako logicno, da se za zaviranje uporablja desna noga ... enako kot pri "neavtomatiku" ...

Saj je čudna. Prednosti zaviranja z levo nogo so bolj kot ne samo v dirkaškem smislu, ker je manjši zamak med zaviranjem in pospeševanjem pa še par stvari se da naredit s hkratnim bremzanjem in gasom (predvsem v smislu prenosa teže). Pri normalni vožnji pa te prednosti ni, razen da kdaj po neumnosti vsekaš z levo po zavori in se nalepiš na šipo, ker si prej 20 let vozil sklopko, ki je bila trda ko hudič in jo je bilo treba vedno do konca pohodit.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.174
679
113
Jest zmeraj z levo. Sem probal z desno, pa je ful zoprno med vožnjo desna vrata odpirat in desno nogo ven tiščat.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Se pa mi postavlja vprašanje kaj učijo v AŠ kandidate, ki delajo izpite izključno na avtomatskih - jih učijo zaviranja z levo ali desno? Kajti, če jih učijo z levo, je to še en razlog več za omejitev "vozi s samodejnim menjalnikom".

Z desno. Ne samo pri nas, vsepovsod. Tisti, ki (občasno ali bolj redno) zaviramo tudi z levo, smo se tega naučili dodatno sami ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Se mi zdi, da je v zadnjih letih kar poskocila uporaba avtomatikov ... Jaz ga vozim cetrto leto ... Se mi pa zdi vprasanje oz. anketa cudna... saj je nekako logicno, da se za zaviranje uporablja desna noga ... enako kot pri "neavtomatiku" ...

Saj je čudna. Prednosti zaviranja z levo nogo so bolj kot ne samo v dirkaškem smislu, ker je manjši zamak med zaviranjem in pospeševanjem pa še par stvari se da naredit s hkratnim bremzanjem in gasom (predvsem v smislu prenosa teže). Pri normalni vožnji pa te prednosti ni, razen da kdaj po neumnosti vsekaš z levo po zavori in se nalepiš na šipo, ker si prej 20 let vozil sklopko, ki je bila trda ko hudič in jo je bilo treba vedno do konca pohodit.

Ena "prednost" je: da ni treba desne noge premikat z gasa na bremzo.
Sicer pa sam to občasno polnem le zato, da ne izgubim filinga za zaviranje z levo.

Itak je pa najbolj fajn 1 pedal driving v EVjih. Tanov e-Golf ima zdaj mnogomočnejšo regenravijo, na primer, pa se da (razen za popolno ustavitev) že špilat to. i3 pa na tem področju itak zmaga.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To bi meni šlo, ker kadar se vozim z drugim se samo čudim, kako so lahko tako leseni in prav NIČ ne predvidevajo v naprej, NIČ ne spremljajo prometa ipd.

Potem pa stokanje nad porabo in strošku ko pridejo zavore.
bonk.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

Ne vem kakega automatika imaš ti, ampak pri meni lepo počasi pospeši če popuščam zavoro. In z desno nogo imam veliko več občutka za zavoro kot z levo, ker je pač "razvajena" od 400000km sklopke. V klanec pa tud ima večina novih avtomatikov hill assist, pa tud če ne, če počasi spuščaš zavoro itak sam gas dodaja. Pri prestavljanju med PRND moraš pa itak na mestu stat, če se ne motim, tako da pač držiš z desno?
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.933
2.411
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete
bonk.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
ksz ...

mene v bistvu bolj zanima, zakaj je v avtomatiku pedalka zavore toliko vecja kot v avtu z rocnim menjalnikom ...

Zavora je vedno večja od ostalih zadev, da jo v kakšni panični situaciji ne zgrešiš. Tudi v ne-avtomatikih bi bila še večja, a ni toliko prostora, zaradi sklopke.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.088
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Uporaba leve noge na zavori je sploh koristna pri natančnejšem manevriranju/parkiranju, speljevanju v klanec, prestavljanju med PRND, ...

V tej izjavi ne vidim prav nobenega smisla. Pa kaj vi vozite in predvsem kako vozite, da počnete takšne brezvezne neumnosti in o tem še po forumih pišete
bonk.gif

Si pomislil, da med avtomatike sodijo tudi razni DSGji in podobno? In tam je fajn, če parkiraš na milimetre, znat z levo bremzo uporabljat ... Samo en primer ...