Ja problem bo podret vse puše na rokah, stablizatorju, končniku, na zadnji most imaš obešeno komplet vso vzmetenje + zadnji differencial. Skratka menjava bo dražja kot most, če že menjaš. Pa glede na to da sta na fotki končnik in stabilizator tudi že na videz zanič potem naj se naroči kar vse komplet novo (vsaj roke, vilice, končnike, stabilizator), bi tu rekel da mogoče če so pregniti pokrovi paken za ročno menjaj še diske-pakne in kolesni ležaj ker moraš vse to podret da prideš do pokrova zadaj. No potem si na polosovini in če ta ne zgleda dobro menjaš še tisto (sicer na fotki videt je ok).
Deli niso dragi tudi če vzameš kakšne bolj renome znamke (febi ipd.), dela je pa manj če s fleksarco vse podreš in potem sestaviš na novo od mostu dalje. Se pa nabere teh delo in delćkov tako da ocenjeno med 1000-1500 če menjaš komplet vse. Če je avto ok in se rabi tak avto pri hiši je vredno.