Garancija - dobropis - menjava

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Upam, da bo tukaj kdo lahko malo svetoval, kaj narediti...

Zadeva je sledeca.

Imam (oz. imel sem) zunanji disk WD My Book Premium Edition II 1TB, 7200rpm, 16MB, USB+FireWire.

20091229-f8muin4a7jeeatbec8gt73sw9m.png


Kupljen je bil 12.12.2007, ima tri leta garancije... Ze nekaj casa me je zafrkaval tako, da sem nanj normalno lahko zapisoval, nisem pa potem mogel teh zadev vec spraviti dol iz tega diska (vedno je javljajo napake pri odpiranju ali kopiranju drugam) ... Tudi WD Drive Manager je javil, da je "drive faulty" in a naj kontaktiram support)... Diske kaze, da so v redu... tako da je pomoje napaka v krmilni elektroniki ...

20091229-mmabccenrcmjcb4pew7cpx1y1q.png
20091229-8qfqrx4gaxae8u5xsatubrwkjp.png


Sicer to niti toliko vazno... Prejsnji teden sem ga nesel na Avtero in danes poklicem, kaj je s tem in so rekli, da imam priznan dobropis, ker se ga ne da porpavit in tega modela ni vec...

Nato klicem osebo, ki naj bi resevala moj dobropis in mi pravi, da lahko dobim zamenjavo, vendar je ta sedaj po nekaterih lastnostih slabsi, predvsaem pa je skoraj pol cenejsi...

Moj prejsnji disk je takrat stal 299€, sedaj pa sem nasel ceno okoli 245€ (KLIK). Ta naj bi bil enakovreden... vendar pa je cena tega okoli 160€ ... Ta ne omogoca RAID... Res da izgleda bolj "fancy"... samo to mene ne zanima... Disk je tako na omarici pod mizo in ga sploh ne vidim
smile-1.gif
...

20091229-buyc1t2xq2eduddbpkx55r35je.png


Ali lahko zahtevam kaj drugega... Vzel bi sicer tega, ce bi bil 2TB... tega pri Avteri v ceniku sploh se nimajo na WDjevi strani pa je cena 300 U$D (KLIK)...

Tega 1TB pri Avteri nimajo na zalogi, pride pa baje okoli 15. januarja 2010 ... Predvidevam, da bodo takrat dobili tudi 2TB verzijo ...
 
Nazadnje urejeno:

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.100
113
a je bil kupljen pri avteri ali pri komu drugemu pa je pri avteri samo garancija...
če si jo kupil na avteri si to kot njihova stranka na debelo?
če ne ali si kupil kot fizična oseba?

ko izvem odgovore na ta vprašaja ti lahko kaj več pomagam
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Cena tedaj nima veze, oni ti morajo dati enakovreden (ne cenovno) ali boljši disk. Torej če nima raid ali kaj drugega, kar je prvi imel, lahko to zahtevaš.
 

MojcaG

Pripravnik
2. sep 2007
319
5
18
Citat:
Uporabnik Jest pravi:

Nato klicem osebo, ki naj bi resevala moj dobropis in mi pravi, da lahko dobim zamenjavo, vendar je ta sedaj po nekaterih lastnostih slabsi, predvsaem pa je skoraj pol cenejsi...

Moj prejsnji disk je takrat stal 299€, sedaj pa sem nasel ceno okoli 245€ (KLIK). Ta naj bi bil enakovreden... vendar pa je cena tega okoli 160€ ... Ta ne omogoca RAID... Res da izgleda bolj "fancy"... samo to mene ne zanima... Disk je tako na omarici pod mizo in ga sploh ne vidim
smile-1.gif
...

20. člen ZVPOT pravi med drugim tudi:
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Če praviš, da enakega ni več, potem bi ti morali ponuditi po lastnostih enak model (priključki, možnost RAID, itd ...), ker pa se diskovne kapacitete samo večje, bi bilo pa normalno, da ti za doplačilo ponudijo po lastnostih enakega, vendar z večjim diskom.
Aja, pa ne pozabi na novo garancijo za nov izdelek.

To, da ti pripada samo po velikosti enak disk, je pa larifari ...
Moj nasvet - vztrajaj pri takem, ki ima enake lastnosti, večjo diskovno kapaciteto doplačaj. Če ne gre zlepa, pa po nasvet na Varstvo potrošnikov in/ali pristojni inšpektorat.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Enakovrednega nisem nasel... Tisti, ki so RAID, nimajo firewire 800 prikljucka... ta, ki mi ga je ponudil ima sicer FW800 in se nek fency smensi displej, ki ga lahko programiras, da pise gor, kar zelis... ampak tega ne potrebujem...
smile-1.gif
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.100
113
kolikor poznam big bang bodo poskrbeli da boš dobil to kar ti po zakonu pripada... z diskom pojdi kar do njih

pripada ti zamenjava z enakim, ali pa po specifikacijah enakovrednim diskom oz. v skrajnem primeru vračilo denarja
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.119
8
38
Tudi sam mislim, da ti morajo dati nov disk z enakimi ali boljsimi specifikacijami, cena prej, zdaj pa tu ne igra vloge. Nisi ti kriv, ce teh diskov nimajo vec.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Problem je v tem, da ne najdem racuna... Zraven je samo Avterin garancijski list z njihovo barkodo... ki pa ni izpolnjen... Dal sem jim se izpisek od American Expressa, kjer je razviden samo datum nakupa in znesek ter kje je bilo placano... Sicer BigBang gotov iz teh podatkov lahko preveri... Na Avteri glede tega niso komplicirali ...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.100
113
problem iz tega naslova, ki se pojavi je edino to da avtera v osnovi kot serviser ni dolžna vračati denarja... to bi moralo storiti prodajno mesto o katerem pa ni dokazila (računa)... hmmmm
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ampak Avtera kot uvoznik in pooblasceni serviser, mi je dolzna zagotoviti vsaj enakovreden izdelek... ?

Glede racuna, pa bi morali imeti tudi v Big Bangu verjetno imeti za dve leti nazaj se dosegljiv arhiv ... Ce imam tocen datum nakupa in znesek...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.100
113
serviser je dolžan popraviti oz zamenjati za identičnega ali boljšega... lahko iz dobre volje ponudi tudi alternative vendar to ni njegova obligacija, tvoja dobra volje je da kaj od tega sprejmeš ali pa ne... prodajno mesto pa ti je dolžno izplačati kupnino tvoja dobra volja je da sprejmeš tudi dobropis ali pa podobno blago poljubnega proizvajalca, vendar samo z predloženim računom
 
Nazadnje urejeno:

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
Jaz ne vem kaj delate, da nimate računov. Je res tak problem imeti eno kuverto pa nekje predalu? [censored], imam račune za 3-4 leta stare stvari. NIKOLI izgubil računa.

EDINA DOLŽNOST kupca : HRANITI VSAJ RAČUN še bolje skupaj z GARANCIJO.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Se bo treba zapoditi med racune, slipe in izpiske... Imam vse shranjeno... vendar je tega precej... Sem ze dvakrat prebrskal tisto skatlo, kjer so papirji iz tistega obdobja... pa nisem nasel ... Ena kuverta v predalu je absolutno premalo
evil.gif
...

Drugace imam pa vse ostalo... originalno emblazo... z vsem, kar je bilo notri... garancijski list... izpisek od Amex-a o nakupu... Samo racuna nimam...

Pa se glede racunov... Sedaj ko sem iskal tale racun, sem videl, da je cel kup racunov enostavno praznih... Ker so izpisani na termo papir, ki precej hitro zbledi ze v skatli... kaj sele, ce bi bil nekje na svetlobi
smile-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:
serviser je dolžan popraviti oz zamenjati za identičnega ali boljšega... lahko iz dobre volje ponudi tudi alternative vendar to ni njegova obligacija, tvoja dobra volje je da kaj od tega sprejmeš ali pa ne... prodajno mesto pa ti je dolžno izplačati kupnino tvoja dobra volja je da sprejmeš tudi dobropis ali pa podobno blago poljubnega proizvajalca, vendar samo z predloženim računom

Kot sem ze napisal... Identicnega ni... boljsi ali enakovreden pa je v bistvu samo WD MyBook Studio 2, ki pa imajo samo v 4TB izvedbi in je precej drazji
smile-1.gif


http://www.avtera.si/src/searc...amp;x=0&y=0
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.100
113
brez računa kočljiva situacija saj ti nisi dolžan sprejeti robe za katero bi moral doplačati, kar je edina stvar, ki jo lahko narediš če boš urejal s serviserjem, če bi imel račun potem nebi bilo nič sporno saj bi na podlagi tega dobil dobropis pri prodajalcu

torej prvi scenarij te potiska v doplačilo kar če prav razumem nebi rad naredil in je zadeva še vedno nerešena
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.949
1.260
113
Spet ta avtera... Še sreča da se vsaj na diske kot kaže malo spoznajo, kar njihovim nesposobnim serviserjem nebi pripisal.

Sem imel podoben primer, ko mi je odpovedala grafična. Katero sem tja poslal 3x. 3 sem jo poslal s pomočjo tržnega inšpektorja in podrobnega opisa napake. Katere nesposobneži niso našli. No tudi moja grafična kartica se tedaj več ni prodajala. So mi hoteli na vso silo dati neko drugo poceni. Ampak sem jim lepo rekel da si jo lahko nekam vtaknejo in mi dajo boljšo ali pa denar nazaj. So rekli da ni mogoče. Čez eno uro pa so povedali da so jo že poslali po pošti
smile-1.gif


S to Avtero in njihovimi nesposobneži imam precej negativnih izkušenj. Včasih se sprašujem če nebi bilo boljše njihove robe poslat na popravilo v kak otroški vrtec. Odnos in znanje bi mislim da bila na precej višji ravni.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.743
2.100
113
bla bla bla avtera kot serviser ti ni dolžan vračati denarja... vračati ti ga more point of sale
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.949
1.260
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
bla bla bla avtera kot serviser ti ni dolžan vračati denarja... vračati ti ga more point of sale


Vem..

Morajo pa mi dati enak ali boljši izdelek...

Torej v njegovem primeru. Bi zahteval takega z Raid, USB, Fw...