DPF filter

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.193
3.356
113
me prav zanima kako je tujini s temi filtri in njihovo obnovo/zamenjavo.

V Angliji ne narediš tehničnega, merijo tudi to.

po drugi strani kamioni, vlaki, stroji dimijo na polno. grem stavit da ena vlakovna dizalica, ki gre 1x v klanc kle mim nas spusti tok svinjarije ven kot jest v 5 letih s svojim 2.0 mlinckom.
Spet nimaš prav. Šlepar ali vlak sta glede na težo prepeljanega tovora visoko učinkovita stroja, v primerjavi s tvojim mlinčkom je tvoj mlinček ekstremni onesnaževalec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
sm mal bral, majo tud drugod kr strogo tale dpf...

mas mogoce prav glede vlaka in strojev, sam lokomotiva iz 70ih dvomim da ima sploh kaksen filter. ampak vseeno pa dihamo ta zrak. tud ce 100 ton mim pelje. ampak ja, pac tko je. verjetno bolje tko kot pa 20 kamionov.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
819
269
63
ce pa mene, bi pa vse DPF subvencioniral, da jih folk ne bi ven metal. in vse ostale EKO dodatke ki ne sluzijo nicemu drugemu, kot k cistemu zraku. ampak drzava se zaveda, da ti sistemi se niso dostudirani, zato ne tezijo s tem... me prav zanima kako je tujini s temi filtri in njihovo obnovo/zamenjavo.

pa tud za reciklazo baterij bi bilo fajn dolocit kako tocno se bo izvajalo.

sicer pa kot ze nekajkrat receno... mi se kle trudimo biti neki eko, po drugi strani kamioni, vlaki, stroji dimijo na polno. grem stavit da ena vlakovna dizalica, ki gre 1x v klanc kle mim nas spusti tok svinjarije ven kot jest v 5 letih s svojim 2.0 mlinckom.
subvencijo za dpf in eko dodatke si ze dobil. Namrec taksen avto placa precej manj dmvja ob uvozu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
ja, to imas pa prav... ampak vseeno...

sem bral, v uk se borijo da bi subvencija padla na proizvajalce avtomobilov. oz. da bi pac prodajali cenejse rezervne dele...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
sicer pa kot ze nekajkrat receno... mi se kle trudimo biti neki eko, po drugi strani kamioni, vlaki, stroji dimijo na polno. grem stavit da ena vlakovna dizalica, ki gre 1x v klanc kle mim nas spusti tok svinjarije ven kot jest v 5 letih s svojim 2.0 mlinckom.

Ni straha....enako umazani kot EUR6 2.0TDI :)


 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Ko se bo še malo podaljšal doseg el. vozil, ko bodo baterije iz okolju prijaznih sestavin bi bilo treba kompletno prepovedati dizelske motorje v osebnih vozilih. Saj verjamem, da nov dizel ne onesnažuje okolja toliko kot bencinarji ampak ko berem alter, da je treba DPF filtre ven pobrat, posode za ad blue dol zmontirat in take anti eko bedarije navijam, da čimprej uvedejo natančne meritve izpustov vseh vozil z motorji z notranjim izgorevanjem bencin in dizel.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.193
3.356
113
Ti si slep ali pa se slepiš. Poglej, kako se pridobiva litij za baterije in kakšna je "eko" razgradnja takih vozil. Dokler bodo litij pridobivali Kitajci s katastrofalno nizko eko normo, bodo električna vozila še v trendu, potem pa sigurno ne, ker noben ne bo kupoval pregrešno dragih vozil.
Američani so začeli objavljati preračunane emisije za e vozila glede na proizvodnji proces vozila in sploh niso tako majhne. No tuki v Evropi še nismo tako daleč in so emisije še vedno nula.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Kitajci in litij? Malo si poglej, od kod prihaja. No ja, Avstralija je kolikor toliko blizu Kitajski. Kako se ga pridobiva? Kot sol v solinah ...
Eko razgradnja? Kaj se pa razgrajuje? Baterije še precej časa ne, ker imajo dolg življenjsko dobo v avtu, potem pa še 2nd life. In potem bo reciklaža, ja. Pogodbe zanjo se že vnaprej podpisujejo. Vse ostalo je pa kot pri klasičnem avtu ali bolje.
Emisije za EV? EV ima vsaj 3x nižje od ICE, ko vzameš v obzir vse, ne le proizvodnjo vozila, ampak tudi proizvodnjo pogonskega energenta. Razen če misliš, da dizel raste na črpalkah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12
A ni to s 5to dizo odvisno od znamke in sistema?

Eni avti samo sprovedejo "post-vbrizge" rednih šob...

Eni pucajo z tekočino itd...

5 dizo mislim da je mela (ima?) toyota/lexus v motorjih d-cat (diesel clean advanced technology)

pri ostalih (sploh vag grupa) pa mislim da se dpf čisti v vročimi izpušnimi plini. Predvidevam da se takrat vbrizga nekoliko več nafte, oz se izvajajo post vbrizgi da se ohrani temperatura plinov
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77
19. jul 2007
2.756
1.479
113
KSZ
Če so težave s regeneracijo DPF, je precej redko, da je res razlog za to prekratke vožnje, bolj pogosto so težave z regeneracijo posledica neke duge težave.
Pri mojem prejšnjem avtu sem imel težave s DPF (pa sem par sto km nazaj odvozil ~ 500 km v enem kosu), naredil čisščenje, čez 500 km spet težave, je bil pa problem pravzaprav v šobi (nepravilno delovanje, slabo zgorevanje goriva).
Pri starih dizlih, je šlo kaj narobe, avto je kadil kot tanker, pa si se vseeno peljal (verjamem, da si v kdaj videl Golf2 identično sceno v živo), sedaj pa, ko se kaj takega dogodi, dobiš pa napako na DPF.
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur in Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
KSZ
Če so težave s regeneracijo DPF, je precej redko, da je res razlog za to prekratke vožnje, bolj pogosto so težave z regeneracijo posledica neke duge težave.
Pri mojem prejšnjem avtu sem imel težave s DPF (pa sem par sto km nazaj odvozil ~ 500 km v enem kosu), naredil čisščenje, čez 500 km spet težave, je bil pa problem pravzaprav v šobi (nepravilno delovanje, slabo zgorevanje goriva).
Pri starih dizlih, je šlo kaj narobe, avto je kadil kot tanker, pa si se vseeno peljal (verjamem, da si v kdaj videl Golf2 identično sceno v živo), sedaj pa, ko se kaj takega dogodi, dobiš pa napako na DPF.
Točno to sem napisal že 2 strani nazaj. :)
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.348
251
113
da nadaljujemo...

v torek mi je spet vrglo v check engine, in celo pot domov pisalo da cisti pdf... peljal sem se pa 50-60. peljal sem ga direkt na servis, k sm bil itak zmenjen. v sredo je sel dpf na ciscenje. ok, spucajo in sestavijo. filter je bi cca 80% zabasan, ob ciscenju so izprali 150g svinjarije. adblue soba je bila zamasena. to so vse spucal in zrihtal. kako bo naprej, bomo videli...
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

jezek

Guru
24. jul 2008
2.515
1.175
113
da nadaljujemo...

v torek mi je spet vrglo v check engine, in celo pot domov pisalo da cisti pdf... peljal sem se pa 50-60. peljal sem ga direkt na servis, k sm bil itak zmenjen. v sredo je sel dpf na ciscenje. ok, spucajo in sestavijo. filter je bi cca 80% zabasan, ob ciscenju so izprali 150g svinjarije. adblue soba je bila zamasena. to so vse spucal in zrihtal. kako bo naprej, bomo videli...
A adblue napake pa ni javljalo? Nisem vsega bral, za kateri avto gre? Po moje zamasen adblue injektor ne more povzrociti zamasitve dpf
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

Nejc_L

Pripravnik
18. feb 2011
317
18
18
Sl. Bistrica

Priponke

  • 20220429_152539.jpg
    20220429_152539.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 118