Bravo Dars :) obnova Golovca

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Vem da je tudi v Stegnah do koder tudi pelje. Vem da je zaenkrat vlak totalno zanič kar se tiče hitrosti. Ampak ker jamraš da čakaš si ti napisal da imaš vlak pred bajto.
Pa prestopi iz tega na glavni na unga za Stegne. Učas rata, učas ne....
Čisto zanič zame ni, sam Grosuplje je 5 do 6 postaj iz LJ, kje je šele Trebnje, NM. Dokler ne bo štroma in dveh tirov lohk kupjo vesoljsko postajo, pa ne bo hitrej.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Če živiš kjerkoli, kjer ni center mesta avto v vsakem primeru rabiš.
Avto ze itak skoraj moras imeti, ce ne zivis ravno v centru Ljubljane ... In strosek je skoraj enak, ce avto stoji doma ali pa ce ga uporabljas :) ...
Pri večini iz periferije ne stoji, ker imamo ostale storitve slabe (vklučno s prevozom otrok v šolo) in si avto tako ali tako primoran uporabljat. Ko se pa že 1x pelješ ....


Vse to še ne spremeni dejstva, da avto stane več, kot teh 8€/dan. Razumem pa, da je avto bolj smiselna izbira, saj se ne uporablja samo za prevoz v službo in nazaj, temveč tudi za ostale stvari, ki so z javnim prevozom težko oz. neizvedljive.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Vse to še ne spremeni dejstva, da avto stane več, kot teh 8€/dan.
To še vedno ne spremeni dejstva, da te javni prevoz transport stane še več, ker te ne stane samo tistih 13€/dan, ampak moraš zraven še vedno prištet lastništvo in vzdrževanje avta. :zavijazocmi:
Kjer je IMHO veliko manevrskega prostora, ker imamo večinoma precej večje in dražje avtomobile kot bi bilo potrebno.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.244
4.741
113
Da se vrnemo na temo. Zakaj morajo na vsake par let vse skupaj popravljati?
Saj ni treba, da popravljajo. Bomo pač po luknjah vozili.
Pri naši gostoti prometa, je verjetno povsem realno, da je treba vsak km avtoceste vsaj preplastiti vsakih 20 let. Tam, kjer je temelj slabši zaradi naravnih danosti, pa bolj pogosto. Enkrat sem gledal eno ameriško oddajo o gradnji enega zelo obremenjenega odseka avtoceste. Delali so ga tako, da bodo gornji sloj in morebitne popravke nižjih plasti menjali vsakih 5 let.
Pri točkah s tako gostoto prometa bi na dolgi rok pomagalo le, če bi za čas vzdrževanja imeli še eno cesto, kamor bi spravili promet.
Bomo videli, kaj bodo pogruntali čez par deset let, ko bodo denimo predori in viadukti na štajerski avtocesti potrebni resne večmesečne prenove. Ali pa bo treba kak most ali viadukt (denimo Ravbarkomanda) podreti in narediti na novo. Slej ko prej bo to potrebno.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Avto stane več kot 8 EUR/dan res je. Cena je odvisna od tega kater avto, koliko star, koliko je stal nov ITD. Napisal ti je direktne potne stroške enega dneva. Avto pa rabi v vsakem primeru, kot ti pišemo. Mogoče, če dela velik kilometrov dodaš še gume in bolj pogost servis, sam se še vedno ne približaš ceni javnega prevoza.

Sem pred leti te zadeve Karoliju v eter naplozal, ko je bil pameten o osamelcih v avtomobilih, javnmu prevozu in podobno. Je priznal, da je njemu lahko, ko se pelje s kolesom na šiht. Takrat sva mogla met še dva avta, ker sem jest delal na Litostrojski, žena na čist drugem koncu. Jest sem vozil mulce v vrtec/šolo , ona jih je pobirala. Že da sva razvozila mulce zjutri se je obrnil 10+ kilometrov. No zdej mulci sami hodjo v šolo, gospa ima šiht 3 minute s kolesom stran. En avto je takoj odpikal od hiše.
Javni prevoz, tak, kot je pri nas, niti v sanjah ne more nadomestit avta, vsaj za večino. Sem bil pa v Minhnu navdušen. Tist pa šiba.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Dva primera:
- Avstrija AC odsek Strass - Lipnica oz. Vagna. V osnovi so AC zavestno naredili "slabo/začasno" zaradi težavnega terena (močvirje), ko je bila po več letih že vsa vegasta, so naredili resno generalno, od temelja dalje in sedaj je tip-top.
- Rusija: glavna prometnica St. Peterburg - Murmansk, cca 800 km ceste po tundri, permafrostu,... Cesta se permanentno vzdržuje tako, da se odseki po par km sfrezajo in na novo preplastijo, ko pridejo do konca pa spet z začetka.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
Saj ni treba, da popravljajo. Bomo pač po luknjah vozili.
Pri naši gostoti prometa, je verjetno povsem realno, da je treba vsak km avtoceste vsaj preplastiti vsakih 20 let. Tam, kjer je temelj slabši zaradi naravnih danosti, pa bolj pogosto. Enkrat sem gledal eno ameriško oddajo o gradnji enega zelo obremenjenega odseka avtoceste. Delali so ga tako, da bodo gornji sloj in morebitne popravke nižjih plasti menjali vsakih 5 let.
Pri točkah s tako gostoto prometa bi na dolgi rok pomagalo le, če bi za čas vzdrževanja imeli še eno cesto, kamor bi spravili promet.
Bomo videli, kaj bodo pogruntali čez par deset let, ko bodo denimo predori in viadukti na štajerski avtocesti potrebni resne večmesečne prenove. Ali pa bo treba kak most ali viadukt (denimo Ravbarkomanda) podreti in narediti na novo. Slej ko prej bo to potrebno.
Seveda je treba ceste obnavljat. Tale odsek spremljam že 20 let. Marsikaj bi se dalo združit, sploh tam pod Golovcem in mnoge obnove na tem odseku so trajale mnogo preveč. Mogoče tale celo ni ena izmed takih, bi bila pa z lahkoto združljiva z lansko malo naprej.
Ravbarkomanda je že davno zrela za miniranje in tako bi tudi morali naredit, pa so šli raje v dolgoletno obnovo, ki ne bo za dolgo (sem se leta z DRSIjem vozil po terenu in slišal arsikaj).
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.409
977
113
Obišči stran
Vem da je tudi v Stegnah do koder tudi pelje. Vem da je zaenkrat vlak totalno zanič kar se tiče hitrosti. Ampak ker jamraš da čakaš si ti napisal da imaš vlak pred bajto.

Seveda. Da bi prišel iz grosuplja, škofljice ipd v stegne v službo ob 7, bi moral na vlak ob 4ih, da bi ob 5.xx prestopil v lj in bil okoli 6 v stegnah. Će bi hotel priti ob 7 nimaš šanse, ker ni vmesnega vlaka...

Vlak zgolj, če se ti poklapajo ure in imaš par postaj, ter delaš v centru na končni postaji. Vse ostalo je bavbav
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
No saj ni samo vlak javni prevoz, je še kombinacija z avtobusi, tramvajem, metrojem, car sharing,... Ko vse to skupaj povežeš se lahko komaj meniš o resnem javnem prevozu, ki pa je v Sloveniji skoraj misija nemogoče zaradi razdrobljenosti poselitve, neprilagodljivih delovnikov/šol/vrtcev in naše razvajenosti.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
To še vedno ne spremeni dejstva, da te javni prevoz transport stane še več, ker te ne stane samo tistih 13€/dan, ampak moraš zraven še vedno prištet lastništvo in vzdrževanje avta. :zavijazocmi:
Kjer je IMHO veliko manevrskega prostora, ker imamo večinoma precej večje in dražje avtomobile kot bi bilo potrebno.

Ne vem če te razumem. Zakaj bi plačeval za ostale oblike transporta, če greš lahko z avtom? A boš za isti dan kupil karto za vlak in za avtobus, na koncu pa kupil avto in šel z njim? Za večino je lastništvo avta nuja in če ga že maš je logično, da ga uporabljaš čimveč, da nekako upravičiš fiksne stroške povezane z lastnišvom avta.

Avto stane več kot 8 EUR/dan res je. Cena je odvisna od tega kater avto, koliko star, koliko je stal nov ITD. Napisal ti je direktne potne stroške enega dneva. Avto pa rabi v vsakem primeru, kot ti pišemo. Mogoče, če dela velik kilometrov dodaš še gume in bolj pogost servis, sam se še vedno ne približaš ceni javnega prevoza.

Kot sem napisal. Razumem vse to. In itak je logično, da boš šel z avtom, sploh če ga potrebuješ še zaostale stvari v življenju in ne samo za prevoz v službo. Ampak dejstvo še vedno ostaja, da ta srošek ni samo 8€/dan. Pa lahko obračaš kakor hočeš.
 
Nazadnje urejeno:

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.879
3.399
113
40
Lj
Obnavljati je treba samo zaradi tovornjakov, če bi se samo osebni avtomobili vozil se ne bi uničevalo.
 
  • Haha
Reactions: Robert

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.689
14.404
113
No saj ni samo vlak javni prevoz, je še kombinacija z avtobusi, tramvajem, metrojem, car sharing,... Ko vse to skupaj povežeš se lahko komaj meniš o resnem javnem prevozu, ki pa je v Sloveniji skoraj misija nemogoče zaradi razdrobljenosti poselitve, neprilagodljivih delovnikov/šol/vrtcev in naše razvajenosti.

V kolikor Slovenija nebi bila tako centralizirana kot je, bi bila zadeva lahko povsem drugačna, veliko lažje izvedljiva.

Ampak očitno smo tudi ta vlak že malo zamudili :p
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ne vem če te razumem. Zakaj bi plačeval za ostale oblike transporta, če greš lahko z avtom?
Ne. Zakaj bi plačeval za (pre)drag javni prevoz, če si prisiljen uporabljat avto?
V najboljšem primeru bi lahko uporabljal kvečjemu kombinacijo os. avtomobila in javnega prevoza, kar je pa še dražje kot ena izmed možnosti.
No, v trenutni situaciji pa tako ali tako lahko uporabljam samo avto, ker javnega prevoza ni.
Do lanskega leta bi pogojno lahko uporabljal bus (sem delal v Lj.) pa se zaplete takoj, ko v "enačbo" vključiš še šoloobvezno mularijo. In ne - ne morejo iti peš (7 km), s kolesom pa še manj (ni infrastrukture, glede prihajanja s kolesom tudi prepoved s strani šole :nigladek: ). Ostane jim šolski avtobus, ki je tam tudi bolj zato da je, vozni red isti že leta, prevoznik je pa še isti iz časov ko sem sam hodil v OŠ. :bonk:
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Matey