Bravo Dars :) obnova Golovca

tony

Guru
23. jul 2007
9.384
1.359
113
V Kaprunu je blo marsikaj gorljivega. Od masti, materjalov na gondoli...

In celo hidravličnega olja v zavornem sistemu vzpenjače. Mimo goreče vzpenjače se je v času požara peljala navzdol še ena, v njej sta od zastrupitve umrla sprevodnik in edini potnik.

Moosero: Se strinjam. Ko so gradili AC do Postojne so vedeli, kakšna jeba je požar v tunelu, in da s takratno tehniko ne bi mogli reševati ljudi v njih, zato menda na tisti trasi ni predorov.

Podobno logiko so pred desetletji zagotovo ubrali na AC od Italije do Francoske obale, kjer je dobrih 100 kratkih tunelov, čeprav bi lahko naredili tudi manj precej daljših, ampak v takšnih niso mogli gasiti.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Nevem kakšen je Italijanski pravilnik o gradnji cest in če je morda italijanski asfalt kaj manj strupen od slovenskega ampak na novo zgrajenem odseku med bologno in firencami, ki je bil predan prometu leta 2016 je kar nekaj daljših tunelov (3 - 8km). Med drugin tudi najdaljši 3-pasovni tunel v Evropi (8km). Celoten odsek je asfaltiran vključno s tuneli. Res pa da so vsi tuneli 3-pasovni (2 vozna + odstavni).
Zakaj je temu tako, pa ne vem. Sklepam, da je verjetno pogojeno tudi s tem kako so urejene evakuacijske poti za ljudi (če so).