Kitajski MG - Nočna mora 53-letnega Škota: 'Pomagajte, moj avtomobil se noče ustaviti'

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.331
3.429
113
Volkswagen lahko normalno bremzaš z tipko od ročne, pač močnejše bremzanje z delovanjem ABS dokler se ne vstaviš.

In ja bremza na vse 4 kole tak da ni panike.

Samo obračati pa se ne da z ročno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Volkswagen lahko normalno bremzaš z tipko od ročne, pač močnejše bremzanje z delovanjem ABS dokler se ne vstaviš.

In ja bremza na vse 4 kole tak da ni panike.

Samo obračati pa se ne da z ročno.
To se bere kot da pri ročni v tem primeru zavira preko hidravličnega sistema kot pri zaviranju preko pedala. Med vožnjo bi zdrav človek z ročno zaviral le v primeru, da primarni hidravlični sistem crkne. Meni tak način delovanja (če je seveda sploh res), ni nek plus, temveč velik minus. Lahko pa je proizvajalec razmišljal, da bodo ljudje to bolj testirali kot dejansko 1 na 1.000.000 vozil uporabil v sili, ker mu je zlobni mulec prerezal cev ali zaradi katstrofalno slabega vzdrževanja vozila. Potem je bolje, da ljudje preživijo brez posledic, ki jih lahko prinese zaviranje na en kolesni par brez ABS, ki tudi deluje samo na hidravlični sistem in ne na zajlo in elektromotor.
Mogoče zna sistem ugotoviti, da je hidravlični sistem dejansko šel po gobe in pač zategne ročno, pa kar se zgodi, se zgodi.
 
  • Wow
Reactions: Samo Izoliranc

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.975
113
EU
Izvedba in uporaba ročne zavore mora biti jasna in intuitivna na prvi pogled, ko se sedeš v avto. Pri renta karu bi drugače pri vsakem avtu moral pred vožnjo študirat "user manual" s stotimi stranmi razlage.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
Ročna zavora in nožna zavora se srečat v zavori na kolesu! popolnima ločeno aktivirata zaviranje.

p.s. ročna aktivira zaviranje samo na zadnja kolesa!

1696927560571.png
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.154
113
Ne bo, preverjeno; vsaj meni ga ni pri ene 25 km/h; sploh ne vem, kako mi je ratalo med vožnjo dati kar v P:zardelalter:

giphy.gif


Ampak ok mogoče pa pri kakšnem bo, tko da po pamet fantje:p
ja pol verjetno P niti ne dela, ker P v avtomatiku načelno fizično zaštifta menjalnik. Po domače rečeno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.154
113
Pri starejših, kjer si fizično menjal/hidravlični ventil... pa je šel menjalnik v K... iz N v R in potem v P...v Rju se je že vse končalo.
Pri novih to delajo tuljave in take pizdarije že elektronika prepreči. PRi višjih hitrosti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.550
8.903
113
Pri mojem če imaš v prestavi je vseeno koliko pritiskaš na električno zavoo ker se nič ne zgodi, mora najpej v P potem pa dela. Aja pa če pelješ prehitro in daš v P se tudi nič ne zgodi . Ta elektronika nas bo vse pogubila. :evil:
Pritiskat ne smeš, moraš držat in sprožiš zaviranje v sili.