Kitajski MG - Nočna mora 53-letnega Škota: 'Pomagajte, moj avtomobil se noče ustaviti'

LjuboB

Fizikalc
15. mar 2010
424
189
43
Nikjer v slovenskem članku pa ne zasledim, da bi omenili katero vozilo je imel?
MG glede na bbc.


 
  • Haha
Reactions: sixpower

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.337
3.432
113
Pa dobro, vsak avto ima močnejše zavore kot motor in ni vrag da ga ne ustaviš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

jest5

Guru
18. avg 2007
25.278
-8.477
113
Tokrat ta, pred tem Tesla. Pa še kakšen bo.
Več kot je elektronike in avtonomnosti, več je šans, da gre kaj narobe.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: endvatri

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.931
8.975
113
EU
Zato mi pri Avensisu ni všeč električna zavora na gumb.
Pa še aktiviranje je kontra logiki. Na pritisk gumba prime, na poteg gumba navzgor spusti.
Pogrešam klasično ročno na zajlo, katero lahko potegnem in prime, tudi takrat ko ključ ni v ključavnici volana.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Očitno bo treba vgraditi nek varnostni gumb za izklop vseh sistemov:geek:

61flPNVGHXL.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in novaa

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.291
2.273
113
Zato mi pri Avensisu ni všeč električna zavora na gumb.
Pa še aktiviranje je kontra logiki. Na pritisk gumba prime, na poteg gumba navzgor spusti.
Pogrešam klasično ročno na zajlo, katero lahko potegnem in prime, tudi takrat ko ključ ni v ključavnici volana.
Kaj zavora ne deluje tako:
pritisk na gumb - v ustrezno smer, aktivira zavoro. ko je le ta aktivirana do konca, se 'poganjanje' zavornega sistema izključi.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.721
113
kod Džej-Zija
A veš, kaj bi se zgodilo, če bi el. zavoro uporabil na AC pri polni hitrosti? Namig: smrtne žrtve, ker bi avto začelo obračati, ker bi bremza zategnila do konca.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
4.836
2.089
113
A veš, kaj bi se zgodilo, če bi el. zavoro uporabil na AC pri polni hitrosti? Namig: smrtne žrtve, ker bi avto začelo obračati, ker bi bremza zategnila do konca.
Če so tko pametni, da so elektronizirali ročn zavoro, bi pa lahko naredili tudi neko pametno logiko, da če jo med vožnjo pritisneš, da zna vozilo progresivno ustaviti. Pač neka pogruntavščina, ki ni na bolje. Podobno kot prehod iz fizičnih gumbov na touch screen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in sad

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.721
113
kod Džej-Zija
Se strinjam. Sem se že spraševal, če mene v Volvu z avtomatskim menjalnikov in el. ročno trofne kap, kako naj sopotniki rešijo avto. Nikakor. Kvečjemu ruknejo iz D v N, potem se pa ukrepanje neha do bližnje bukve ali semaforja.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
Kako pa sploh kakorkoli zategneš el. ročno med vožnjo avtomobila?

Pri meni zapiska in je to to. Ne bo avto kar tako pustil, da se mu škoda dela.
 
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Ne štekaš. Električna ročna je samo on/off, in on je bremzanje na polno. Z navadno si lahko doziral, z električno nimaš kaj.
Ni čisto res, na prejšnjem C5 Citroenu če "zategneš" električno ročno med vožnjo in držiš gumb, deluje (skoraj) kot "žična" ročna. Zategne in takoj spusti in tako dokler držiš gumb. Moram na novem probat - vse za Alter znanost.