Boeing 747 zletel s steze

13. jul 2011
2.677
625
113
"Bruce Dickinson so happened to be a licenced B747 pilot..."
Hmm... je res že prej letel na 747? Nekje sem prebral, da je opravil type rating conversion posebej za to turnejo.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
zadnjič gledal kako so pripeljalo nek generator v avstralijo... 200 ton al nekaj takega. mudilo se je drugače bi šlo na ladjo
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.703
2.345
113
Pomurje
Dosti gledam na NG katastrofa v zraku. Kaj za kozlarij delajo eni piloti in veliko je prav "smešnih" malenkosti zaradi katerih padajo letala.
Npr letalo pravi da je prevlečeno, oba pilota pa vlečeta krmilo ko zmešana k sebi.
Letalo nagnjeno v desno pilot hoče poravnati in vleče v desno itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert in 8888
I

Izbrisan uporabnik #9334

Vprašanje kaj mu občutki (sile ) takrat narekujejo. Predstavljam si, da so to izredne razmere, torej presenečenje. Nekaj neobičajnega, kar pilot doživi malokrat ali samo enkrat. Pa simulatorji gor ali dol.

Meni se npr. čudno zdi, da - če mu pokaže defekt na enem motorju, da pilot zgolj raziskuje in ugiba na instrumentih, da bi pa osebno pogledal tja - pa ne.

Ali pa dramatizirajo :sprasujemse:.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.271
2.267
113
na spoju kril s trupom niso stabilizatorji temveč nosilci za buran
Stabilizatorji so "zadaj", krilo pa nekje na "sredi".
Ja, ja za Buran
01-buran-russian-space-shuttle B.jpg
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.636
449
83
Tolmin
Meni se npr. čudno zdi, da - če mu pokaže defekt na enem motorju, da pilot zgolj raziskuje in ugiba na instrumentih, da bi pa osebno pogledal tja - pa ne.

Ali pa dramatizirajo :sprasujemse:.

Pri vsej tehniki bi lahko (morali) imeti:
-dve kameri nekje pri cockpitu - "vzvratna ogledala" za krila in motorje
-dve kameri nekje pri krilih, ki bi pokrili cel rep - višince in smernik
-ena kamera čisto spredaj, ki bi pokrila podvozje in pristajani mehanizem

Ta strašna tehnika je povsem ločena od ostalih pomembnih stvari in ne vpliva na delovanje letala temveč samo za info.
Na aerodinamiko je vpliv zanemarljiv.
Poraba el. energije z ogrevanjem kamer skupaj ni več kot 500W.

Zakaj torej nimajo ? Ali pač novejši imajo ?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.029
569
113
za zadnjo alinejo za podvozje ti lahko povem, da je čisto brezveze.
v podvozju so senzorji kateri opozarjajo, da je/ni podvozje "zaklenjeno" - lock in da lahko pilot pri pristanku pričakuje, da se mu del podvozja pospravi nazaj.

v OPS je napisano, da v primeru, da je lučka rdeča ali nezanesljiva pilot naredi vsaj en lowpass mimo stolpa kjer kontrolorji in lahko tudi tehniki družbe samo pogledajo ali je podvozje spuščeno ali ne, nikakor pa z zagotovostvjo ne morejo trditi da je zaklenjeno. in tu tudi kamera ne bi pomagala. zato so tu senzorji.
prav tako so senzorji, da je recimo guma šla, da so bremze vroče... tu ti nobena kamera nič ne pomaga.

za prvo alinejo ti pa povem, da je v v letalu (ne vem če vseh) označeno mislim z trikotnikom, kateri osebju pove, iz katerega okna je najboljši pogled na motor in krilo. tudi iz kokpita se načeloma vidi motor in krilo. verjetno koren krila pri trupu ne, ampak mislim, da motor se vidi skoraj pri vseh letalih.

višinc pa smernik je pa težava, to pa res. recimo Tu-134 ima v zadnjih wcjih na stropu oknček, skozi katerega se vidi del višinca in stabilizatorja, na vsaki strani.