Boeing 747 zletel s steze

brane_new

Majstr
10. feb 2008
4.396
497
83
...
-dve kameri nekje pri cockpitu - "vzvratna ogledala" za krila in motorje
-dve kameri nekje pri krilih, ki bi pokrili cel rep - višince in smernik
-ena kamera čisto spredaj, ki bi pokrila podvozje in pristajani mehanizem
Kolikor vem, je kamera na vrhu vertikalnega stabilizatorja.
Ampak ni potrebe. Vsaj 50 parov oči gleda v motorje cel(!) čas poleta.
Raziskava je pokazala, da skupaj trepnejo z očmi - mislim vsi skupaj - za 1 sec.

glede Ukrajinca:
Baje je povečanje nosilnosti?
 

zaseka

Majstr
5. dec 2015
1.726
405
83
Prevlečeno letalo vlečt gor je isto kot zamenjat gas in bremzo v avtu.
Ne sme se zgoditi
Ne bos verjel, v avionu vcasih izgubis obcutek za gor in dol. Clovek ni narejen za taksno gibanje in ga zna zmesti, ko gre kaj narobe. Zato je umetni horizont obvezen. Podobno ko pri potapljanju. Naj pilot pove iz prve roke.
 

Demz

Guru
15. avg 2010
11.389
1.963
113
Ampak - to je res. Če bi bila odprta kabina tako kot so imeli pred sto leti, bi še imel nek morda občutek za hitrost ki jo imaš, takole pa ... je zadeva popolnoma zrelativizirana. Če ne pogledaš na instrumentno tablo, nimaš popolnoma nobenega občutka, s kakšno hitrostjo sploh letiš. Občutek imaš, kot bi miroval v prostoru. Dokler se zadeve ne zyebejo.

Takrat pa ... poiskati težavo v sekundah? Ja, če imaš dobrega angela varuha za seboj. :confused:
 

brane_new

Majstr
10. feb 2008
4.396
497
83
Ne bos verjel, v avionu vcasih izgubis obcutek za gor in dol. Clovek ni narejen za taksno gibanje in ga zna zmesti, ko gre kaj narobe. Zato je umetni horizont obvezen. Podobno ko pri potapljanju. Naj pilot pove iz prve roke.
Nisem pilot, ampak tole sploh ne drži. Kaj je gor in dol imaš super občutek.
Umetni horizont je pa super napravica za tistega, ki ima težave v srednjem ušesu. In to se vidi z zemlje!
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.087
508
113
Dokler imaš orientacijo v prostoru glede na zunanje reference, kot so sonce, teren, nebo itd., ni problema ločiti med gor in dol. Ko pa tega ni in se ravnaš po občutku, postane premočrtno gibanje hitro krivulja, saj možgani za orientacijo potrebujejo tako podatke ravnotežnega organa v ušesu kot video iz očesnega živca. Malenkostne pospeške težko zaznavamo, saj nismo bili nikoli narejeni za hitrosti, večje od teka (zato tudi težave pri hitri vožnji avta). Nato je še cela zbirka napačno (nezavedno) interpretiranih čutov in optičnih iluzij, ki jih inštrumenti ne poznajo. Zato je ignoriranje nekaterih telesnih čutil in sledenje informacijam na inštrumentih nujen del letenja po inštrumentih, kar pa z iskušnjami pride v kri.
 

AndrejD

Majstr
20. jul 2007
5.229
211
63
Dokler imaš orientacijo v prostoru glede na zunanje reference, kot so sonce, teren, nebo itd., ni problema ločiti med gor in dol. Ko pa tega ni in se ravnaš po občutku, postane premočrtno gibanje hitro krivulja, saj možgani za orientacijo potrebujejo tako podatke ravnotežnega organa v ušesu kot video iz očesnega živca. Malenkostne pospeške težko zaznavamo, saj nismo bili nikoli narejeni za hitrosti, večje od teka (zato tudi težave pri hitri vožnji avta). Nato je še cela zbirka napačno (nezavedno) interpretiranih čutov in optičnih iluzij, ki jih inštrumenti ne poznajo. Zato je ignoriranje nekaterih telesnih čutil in sledenje informacijam na inštrumentih nujen del letenja po inštrumentih, kar pa z iskušnjami pride v kri.
Drži.
Vidim, da bi morali vsi vozniki avtomobila skozi trening za pilota.
 

hdx

Pripravnik
1. jun 2011
106
23
18
Imam 18 sezon air crash investigation na onedrive. Lahko nalimam link v to temo če moderatorji dovolijo, če ne pa ZS
 

brane_new

Majstr
10. feb 2008
4.396
497
83
Sej če voziš z galvo navzdol ali izrazito nagnjen, ja to čutiš. Tudi pri avtu te meče sem in tja.
In JA, tudi jaz govorim o tistih majhnih devijacijah, ki jih človek/pilot NE zazna.
Mislim da je pri letenju lahko letiš z nosom navzgor, v resnici pa padaš - umetni horizont ti kaže OK ( če zanemarimo višino mer), pa nekakšno bočno drsenje se pojavi, pa gledaš v nebo in letiš naravnost nagnjen na stran. Letalo pač ni nekako simetrično glede na smer letenja.
Če prav razumem letenje, letalo ni v vodoravni legi - nos je malce gor - pri normalnem 'vodoravnem' letenju. Kot da bi blazno pomanjšal kot letenja glede na pristanek.
Glede teh krešov. Bil je letos plan, da gremo v ZDA. A ni hudiča, da sem VSAK dan naletel a AIR CHRASH Investigation. ali pa 10 second to inpact. Pa na Yaotubi so ble kar naprej avio nesreče.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
31.443
1.626
113
Pa usoda ti je še corono poslala....da ja ne bi šel na avion ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.039
380
83
www.adriamedia.si
Sej če voziš z galvo navzdol ali izrazito nagnjen, ja to čutiš.
Ni nujno. Če je letalo obrnjeno na glavo, hkrati pa je v primerni krivulji "navzgor" (glede na položaj letala), se sili lahko izničita in imaš občutek, da letalo leti naravnost. In takih primerov je kolikor hočeš ... Pozabljaš, da telo zaznava statične in dinamične sile, ravna pa se glede na svoje razumevanje ene statične sile (gravitacije), če nima drugih opornih točk (npr. vid)
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
24.189
1.005
113
blizu močvirne prestolnice
VanZ
Ko se ti konča dopust oziroma počitek, kako boš prišel do šihta?
Kaj ko bi naročil nujno medicinsko opremo, jo pripeljejo na Brnik in lepo skočiš na letalo?:evil: